انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کووید-۱۹ در استان انتاریو : بیش از ۳،۱۰۰ مورد ابتلای جدید و ۲۳ مورد مرگ‌ و میر دیگر

انتاریو از ابتلای بیش از ۳،۱۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد اما هشدار داد که ممکن است موارد گزارش‌شده کمتر از مقدار واقعی باشد

کووید-۱۹ در استان انتاریو : بیش از ۳،۱۰۰ مورد ابتلای جدید و ۲۳ مورد مرگ‌ و میر دیگر

انتاریو از بیش از ۳،۱۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ برای دومین روز متوالی خبر داد، اما مسئولان هشدار دادند که ممکن است موارد گزارش‌شده کمتر از مقدار واقعی باشد. کووید-۱۹ در استان انتاریو : بیش از ۳،۱۰۰ مورد ابتلای جدید و ۲۳ مورد مرگ‌ و میر دیگر

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

مسئولان بهداشت استان روز جمعه ۳،۱۶۶ مورد جدید کووید-۱۹ را ثبت کردند که حاکی از کاهش موارد ابتلا نسبت به ۳،۴۲۴ مورد گزارش‌شده در روز پنجشنبه بود.

روز چهارشنبه ۲،۹۴۱ مورد ابتلا و روز سه شنبه ۲،۷۹۱ مورد به ثبت رسیده بود.

گزارش روز جمعه میانگین متحرک هفت‌روزه تعداد ابتلای روزانه استان را به ۳،۲۶۵ مورد می‌رساند. هفته گذشته، این رقم روز ۳،۶۱۸ مورد قرار داشت.

بااین‌حال، استان انتاریو می‌گوید به دلیل «مشکلات فنی» مربوط به اطلاعات آزمایشگاه مناطق شرق مرکزی (Central East)، غرب مرکزی (Central West) و تورنتو تعداد موارد گزارش‌شده امروز ممکن است کمتر از مقدار واقعی باشد.

علاوه بر این، انتاریو از ۲۳ مورد مرگ‌ و میر دیگر در اثر کووید-۱۹ خبر داد که تعداد کل مرگ در اثر این بیماری را به ۸،۲۳۶ نفر در استان می‌رساند.

مطابق گزارش اپیدمولوژیک روز جمعه، یکی از موارد مرگ‌ و میر اضافه‌شده، فردی زیر ۱۹ سال بود و دو نفر دیگر از ساکنین خانه‌های مراقبت های طولانی مدت سالمندان بودند.

از روز جمعه، ۱،۹۲۴ نفر به دلیل کووید-۱۹ در بیمارستان‌های انتاریو در حال مداوا هستند که ۸۵۴ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

تعداد ۶۱۱ نفر از بیماران بستری در ICU به کمک ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

تعداد کل موارد کووید-۱۹ تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو (شامل موارد فوت و بهبودی) در حال حاضر روی رقم ۴۸۶،۲۲۳ نفر قرار دارد.

کووید-19 در استان انتاریو : بیش از 3،100 مورد ابتلای جدید و 23 مورد مرگ‌ و میر دیگر
کووید-۱۹ در استان انتاریو : بیش از ۳،۱۰۰ مورد ابتلای جدید و ۲۳ مورد مرگ‌ و میر دیگر

موارد کووید-۱۹ در کدام مناطق قرار دارند؟

 

بخش عمده‌ای از موارد گزارش‌شده انتاریو در منطقه تورنتو بزرگ قرار دارند. روز جمعه این استان اعلام کرد که ۸۷۶ مورد ابتلا در تورنتو، ۸۱۷ مورد در منطقه پیل، و ۳۰۰ مورد در منطقه یورک وجود دارد.

از دیگر مناطق شهرداری با تعداد ابتلا سه‌رقمی می‌توان به منطقه دورهام (۲۶۵)، منطقه هالتون (۱۳۹)، همیلتون (۱۴۸) و اتاوا (۱۰۶) اشاره کرد.

تعداد ۲،۸۳۹ مورد جدید ابتلا به واریانت B.1.1.7 نیز در طول ۲۴ ساعت گذشته به تست‌های آزمایشگاهی مثبت کووید-۱۹ اضافه شد که تعداد کل ابتلا به این سویه را به ۸۶،۸۴۶ مورد می‌رساند.

تعداد ۴۱ مورد ابتلا به واریانت B.1.351 و ۱۴ مورد ابتلا به واریانت P.1 نیز شناسایی شد.

باوجود ۳۶ مورد ابتلا تائید شده به واریانت B.1.617 در طول دو هفته گذشته، آمار ابتلا به این واریانت در گزارش اپیدمولوژیک استان گنجانده نشده بود.

استان انتاریو روز جمعه رکورد یک‌روزه دیگری برای واکسیناسیون به ثبت رسانید. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴،۷۲۴ دوز واکسن به مردم انتاریو تزریق شد.

داگ فورد، نخست‌ وزیر انتاریو در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت، « به‌ واسطه تلاش‌های سخت‌کوشانه قهرمانان خط مقدم درمان، با تزریق ۵.۷ میلیون دوز واکسن تا به امروز پیشرفت‌های بزرگی رقم زدیم.»

تعداد ۳۸۷،۴۸۴ نفر از مردم با تزریق هر دو دوز واکسن، دریافت‌کننده واکسیناسیون کامل در نظر گرفته می‌شوند.

بهداشت استان  داگ فورد  نخست‌ وزیر انتاریو  بهداشت استان  داگ فورد نخست‌ وزیر انتاریو   بهداشت استان  داگ فورد

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا