انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

تورنتو دستور جدیدی برای تعطیل کردن یادگیری حضوری در تمام محیط‌های آموزشی صادر کرد

تعطیل کردن یادگیری حضوری در تمام محیط‌های آموزشی تورنتو

تورنتو دستور جدیدی برای تعطیل کردن یادگیری حضوری در تمام محیط‌های آموزشی صادر کرد

تورنتو باهدف محدود کردن گسترش کووید-۱۹، دستور (تبصره ۲۲) جدیدی برای تضمین بسته ماندن تمام محیط‌های آموزشی به روی یادگیری‌های حضوری صادر کرد.

تورنتو دستور جدیدی برای تعطیل کردن یادگیری حضوری در تمام محیط‌های آموزشی صادر کرد
تورنتو دستور جدیدی تعطیل کردن یادگیری حضوری تمام محیط‌های آموزشی صادر کرد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

دستور صادرشده در عصر روز پنجشنبه، از ۱۰ ماه مه به اجرا گذاشته خواهد شد.

طبق خبر منتشرشده، هدف این دستور «تحکیم مقررات منع آمدوشد» است که تمامی یادگیری‌های حضوری مدارس طبق مفاد قانون آموزش را تعطیل می‌کند.

بنا بر گفته مسئولان، دستور صادرشده شامل تمام محیط‌های آموزشی ازجمله مدارس خصوصی و «نه صرفاً مدارس منطبق با مفاد قانون آموزش»، است.

استثنائات مشابه با دستور استانی نگهداری کودکان در مورد یادگیری حضوری دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه نیز در نظر گرفته‌شده است.

در یکی از سندهای متمم، شهرداری تصریح می‌کند که بسته شدن مدارس استانی صرفاً شامل آموزش‌های حضوری است و «کودکان را به دلایلی غیر از {تدریس یا آموزش} از حضور در محوطه مدرسه منع نمی‌کند.» اما بنا بر گفته مسئولان، دستور تبصره ۲۲ صادرشده توسط شهرداری، کودکان را از ورود به محوطه مدارس و تجمع در فضای سربسته به مدت طولانی و در فواصل منظم منع می‌کند.                                                                 

دستور صادره شامل امکانات فضای باز که طبق دستور استانی باز می‌مانند، نخواهد شد.

فرد خاطی ممکن است به پرداخت ۷۵۰ دلار به‌ علاوه هزینه‌های دادگاه جریمه شود و می‌تواند تحت قانون تخلفات استانی محاکمه شود. اگر فرد خاطی مجرم شناخته شود، حداکثر جریمه ۵،۰۰۰ دلاری برای افراد و جریمه ۲۵،۰۰۰ دلاری برای مؤسسات به ازای هر روز یا بخشی از روزی که تخلف در آن به وقوع پیوسته قابل صدور است.

در طول چند روز گذشته، پرسش‌هایی درباره امکان بازگشایی برخی مدارس با دور زدن مقررات تجمع، در جریان است.

دکتر ایلین دی ویلا، مسئول ارشد پزشکی تورنتو روز دوشنبه گفت، تحقیق در مورد برخی از مدارس مذهبی که در حال فعالیت به نظر می‌رسیدند، در جریان است. جزییات بسیار کمی در مورد تعداد تحقیقات در حال اجرا، ارائه شد.

دکتر دی ویلا در همان روز دوشنبه گفت، «با مساعدت تیم مستقر در اداره بهداشت عمومی تورنتو، در حال حاضر برخی از تحقیقات در جریان هستند.» «همان‌طور که به‌خوبی آگاه هستید این دسته از موارد، موقعیت‌های پیچیده‌ای هستند. در بسیاری از این تحقیقات لازم است که جزییات خاص آنچه در زمینه و شرایط مدرسه یا موسسه اتفاق افتاده به‌دقت بررسی و تشخیص داده شود که آیا معافیت‌های قابل‌اعمال وجود دارد یا خیر، و سپس تصمیمات متناسب اتخاذ گردد.»

«ما قطعاً در حال رسیدگی به این موضوع به همراه بسیاری دیگر از جنبه‌های واکنش به کووید-۱۹ هستیم و یقیناً اگر اقداماتی برای انجام دادن وجود داشته باشد {اقداماتی که باید به نفع سلامت عمومی انجام داده شود و با سیاست‌های مسئولان ما مطابقت دارند} اطمینان داشته باشید که ما آن اقدامات را به اجرا خواهیم گذاشت.»

به مدارس سراسر انتاریو دستور داده شده که از روز ۱۵ آوریل آموزش‌های حضوری را تعطیل کنند ولی با این‌ حال هنوز هیچ اشاره‌ای به زمان بازگشایی مدارس نشده است.

مراسم مذهبی مجازند که تحت مقررات بازگشایی انتاریو با حضور حداکثر ۱۰ نفر به فعالیت بپردازند.

اخبار تورنتو  اخبار کانادا   اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار تورنتو  اخبار کانادا   اخبار تورنتو  اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا