انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو به دلیل ازدحام در بخش ICU ، از دیگر استان ها درخواست کمک فوری کرد

تمامی بخش های مراقبت های ویژه انتاریو اشغال شدند

انتاریو به دلیل ازدحام در بخش ICU ، از دیگر استان ها درخواست کمک فوری کرد

دولت داگ فورد خواستار کمک تمامی استان ها و مناطق برای منابع مراقبت بهداشتی است. موج سوم شیوع کووید۱۹ موجب اشغال شدن تمامی بخش های مراقبت های ویژه انتاریو و خسته و ناتوان کردن پزشکان و پرستاران شده است. انتاریو به دلیل ازدحام در بخش ICU ، از دیگر استان ها درخواست کمک فوری کرد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

وزیر بهداشت انتاریو طی نامه ای که به استان ها و مناطق دیگر ارسال نموده، تائید کرده که واحدهای ICU استان به طور فزاینده ای تحت فشار قرار دارند که این وضع منجر به کمبود حدود ۴۱۴۵ پرستار طی ۴ ماه آینده می شود.

بعد از اینکه بر اساس مدل سازی های دانشگاه تورنتو پیش بینی شد که تعداد بیماران نیازمند به مراقبت های ویژه تا پایان اپریل به حدود ۱۰۰۰ نفر می رسد، این استان در تلاش برای افزایش فضای ICU می باشد.

بر اساس اعلام انجمن بیمارستان های انتاریو، تا روز پنجشنبه ۶۵۳ بیمار تحت مراقبت های ویژه هستند که از این تعداد ۹ فرد بالغ در ICU های کودکان تحت مراقبت قرار گرفته اند.

استان به بیمارستان های انتاریو دستور داده، تعداد عمل های جراحی هفته جاری را کاهش دهند تا تخت های بیشتری خالی شوند (تعداد مورد انتظار برای این هفته ۳۵۰ بوده است) تا ظرفیت کل ICU استان به ۲۵۰۰ افزایش پیدا کند.

در حالی که استان دستور فوری برای انتقال نیروهای پرستاری مراقبت خانگی به بیمارستان های انتاریو را صادر کرده، این نامه حاکی از آنست که این تدابیر به اندازه کافی کمبود نیروی انسانی را جبران نمی کند. این قضیه منجر به فراخوان “نیاز اضطراری و فوری به منابع انسانی بخش بهداشت” شده است.

در بخشی از نامه معاون وزیر بهداشت هلن آنگوس (Helen Angus) گفته است: به منظور برآورده کردن نیازهای پیش بینی شده برای موج سوم انتاریو، ما به دنبال کمک ۶۲۰ متخصص برای حمایت از بیمارستان های انتاریو هستیم.  به دلیل ازدحام در بخش ICU ، از دیگر استان ها درخواست کمک فوری کرد

انتاریو به دلیل ازدحام در بخش ICU ، از دیگر استان ها درخواست کمک فوری کرد
انتاریو به دلیل ازدحام در بخش ICU ، از دیگر استان ها درخواست کمک فوری کرد

درخواست برای کارکنان بهداشت و درمان شامل موارد زیر می شود:

  • ۵۰۰ پرستار (مراقبت های ویژه / ICU / ریکاوری / عمومی) 

  • ۱۰۰ درمانگر تنفسی (Respiratory Therapists)

  • ۱۰ پرفیوژنیست (Perfusionists)

  • ۱۰ دستیار بیهوشی (Anesthesia Assistants)

بر طبق این نامه، بخش عمده ای از منابع مراقبت های بهداشتی ورودی در منطقه تورنتو بزرگ و اطراف آن مستقر خواهند شد. به دلیل شیوع ویروس تعداد افراد بستری در این مناطق بیش از ظرفیت بوده است.

استان برای این انتقالات، پیشنهاد پرداخت “هزینه جا به جایی موقتی” را به کارکنان بهداشتی می دهد و همچنین مدت زمان اقامت در این استان به تعداد مبتلایان به کووید۱۹ و ظرفیت ICU استان بستگی دارد.

در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا دیگر استان ها طی موج سوم کرونا امکان انتقال کارکنان بهداشتی خود به این استان را دارند یا خیر، رئیس دولت نیوفاندلند، اندرو فیوری (Andrew Furey)، اظهار داشت که این استان آماده کمک رسانی در این زمینه می باشد.

وی در روز چهارشنبه طی گفت و گوی تلفنی با رئیس دولت انتاریو، داگ فورد گفت: من هر کمکی که در توان ظرفیتی ما باشد را ارائه می کنم. البته انتاریو بسیار بزرگتر از استان ما است، اما من فکر می کنم این یک همت کانادایی است.

رئیس دولت آلبرتا، جیسون کنی، پیشتر درخواست انتاریو را رد کرده است.

او می گوید که اولویت باید سلامتی و رفاه مردم آلبرتا باشد. با افزایش شدید مبتلایان به کووید۱۹ و موارد بستری در آلبرتا، ما در حال حاضر در موقعیتی نیستیم که کارکنان بهداشتی خودمان را به خارج از استان بفرستیم.

جیسون کنی  داگ فورد  رئیس دولت نیوفاندلند  جیسون کنی رئیس دولت نیوفاندلند داگ فورد  جیسون کنی  رئیس دولت نیوفاندلند

هلن آنگوس  رئیس دولت آلبرتا هلن آنگوس  رئیس دولت آلبرتا    هلن آنگوس      رئیس دولت آلبرتا  هلن آنگوس

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا