انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

استان انتاریو از روز جمعه وارد مرحله اول بازگشایی خواهد شد

انتاریو از روز جمعه وارد مرحله اول بازگشایی خواهد شد

استان انتاریو از روز جمعه وارد مرحله اول بازگشایی خواهد شد

استان انتاریو از روز جمعه، سه روز پیش از موعد برنامه‌ریزی‌شده بر اساس نرخ واکسیناسیون استانی و بهبود شاخص‌های بهداشت وارد مرحله اول برنامه بازگشایی اقتصادی خواهد شد. استان انتاریو از روز جمعه وارد مرحله اول بازگشایی خواهد شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

بیانیه دفتر نخست‌وزیر اعلام کرد که وضعیت فعلی انتاریو «فراتر از سناریوی بهترین حالت» در مدل‌سازی‌های اخیر است که نشان می‌داد استان پیش از ۳۰ ماه جون به کمتر از ۱،۰۰۰ مورد جدید ابتلا دست خواهد یافت.

دولت قبلاً گفته بود که به‌احتمال‌زیاد از روز ۱۴ ماه جون وارد مرحله اول بازگشایی خواهند شد، اما در عوض بازگشایی از نیمه‌شب ۱۱ ماه جون آغاز خواهد شد.

پیش از بیانیه رسمی دفتر نخست‌وزیر، کریستین الیوت وزیر بهداشت روز دوشنبه در یک مصاحبه مطبوعاتی  گفت که شرایط پاندمی استان برای تسریع پیگیری برنامه بازگشایی توسط دولت «کاملاً مطلوب» است و داگ فورد به‌منظور بازبینی داده‌ها و تصمیم‌گیری اولیه روز دوشنبه با هیئت‌وزیران دیدار خواهد کرد که احتمالاً در همین هفته تصمیم نهایی باید توسط تمامی اعضای هئیت وزیران به تصویب برسد.

کریستین الیوت گفت «ما در حال بررسی این موضوع هستیم، همچنان ارقام و آمار را زیر نظر داریم و آمار کاملاً مطلوب به نظر می‌رسند.» «این همان موضوعی است که ما امروز مورد ملاحظه قرار خواهیم داد.» استان انتاریو از روز جمعه وارد مرحله اول بازگشایی خواهد شد

استااستان انتاریو از روز جمعه وارد مرحله اول بازگشایی خواهد شدن انتاریو از روز جمعه وارد مرحله اول بازگشایی خواهد شد
استان انتاریو از روز جمعه وارد مرحله اول بازگشایی خواهد شد

طبق اعلام دفتر نخست‌وزیر روز ۲۱ ماه مه انتاریو به هدف‌گذاری اصلی واکسیناسیون ۶۰ درصد جمعیت بزرگ‌سالان با دوز اولیه رسیده بود، اما لازم بود برای توسعه سطح ایمنی کافی در بدن دریافت‌کنندگان واکسن حداقل دو هفته فاصله در نظر گرفته شود.

علاوه بر این استان با ثبت ۵۲۵ مورد ابتلا جدید در روز دوشنبه شاهد کاهش یکنواختی در تعداد موارد جدید روزانه بوده است و در همین زمینه میزان اشغال ظرفیت ICU به ۴۹۸ بیمار کووید-۱۹ کاهش‌یافته است که هر دو مورد ازجمله عواملی هستند که دولت داگ فورد در تصمیم‌گیری خود در نظر خواهند گرفت.

مرحله اول به انتاریو اجازه می‌دهد تا محدودیت‌هایی که عمدتاً شامل فعالیت‌های فضای باز است را کاهش دهد.

سقف تعداد افراد حاضر در گردهمایی‌های فضای باز تا ۱۰ نفر افزایش خواهد یافت، پاسیوهای غذاخوری بازگشایی خواهند شد و خریدهای حضوری در خرده‌فروشی‌های غیرضروری با ظرفیت محدود مجاز خواهد شد.

کریستین الیوت گفت که صاحبان کسب‌وکارها «کاملاً جلوتر از موعد» از تصمیم نهایی باخبر خواهند شد و تصدیق کرد که کسب‌وکارها به‌منظور آماده شدن برای بازگشایی به زمان نیاز دارند.

واکسیناسیون استانی        واکسیناسیون استانی    واکسیناسیون استانی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا