جدیدترین اخبارکانادا

جمعه شب در جریان آتش سوزی در “دان تاون” تورنتو یک مرد ۳۲ ساله درگذشت

www.phdfurniture.ca
www.phdfurniture.ca

 

جمعه شب در جریان آتش سوزی در "دان تاون" تورنتو یک مرد 32 ساله درگذشت
جمعه شب در جریان آتش سوزی در “دان تاون” تورنتو یک مرد ۳۲ ساله درگذشت

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی؛

پلیس انتاریو در حال تحقیق روی پرونده آتش سوزی جمعه شب “دان تاون” تورنتو است که در آن حادثه یک مرد ۳۲ ساله جان خود را از دست داد.

جمعه اندکی پس از ساعت ۸ شب، مأموران سرویس پلیس تورنتو در جریان گزارش یک درگیری به شماره ۲۲۰ خیابان ویکتوریا در محدوده خیابان “دنداس شرقی” و خیابان “شوتر” فراخوانده شدند.

 

 

“واحد ویژه تحقیقات” انتاریو در بیانیه خبری منتشر شده در صبح شنبه گفت: مأموران به یک واحد آپارتمان در طبقه دوازدهم مراجعه نموده، مجبور به باز کردن درب آپارتمان شده و پس از آن با شعله های آتش داخل آپارتمان مواجه شدند.

متعاقبا آتش نشانی تورنتو نیز به صحنه فراخوانده شد. از بیرون ساختمان، شعله های آتش قابل رویت بوده و دود سنگینی از بالکن طبقه ۱۲ دیده می شد.

” واحد ویژه تحقیقات” گفت : در آن زمان، افسران سعی داشتند با مردی که در این واحد زندگی می کرد ارتباط برقرار کنند. مأموران پس از آن واحد را جستجو نموده، مرد ساکن را یافته و به لابی ساختمان منتقل کردند تا در آنجا منتظر پزشکان امدادگر باشد. پیراپزشکان پس از معاینه، تأیید نمودند که وی قبلا فوت کرده است.

در اوج آتش سوزی، ۱۴ دستگاه ماشین آتش نشانی در صحنه حاضر بود.

آتش قبل از نیمه شب مهارشد و آتش نشانی تورنتو گفت که به دلیل فعالیت پلیس، گزارش حادثه نیاز به زمان و بررسی بیشتری دارد.

“جنیفرجیت سیدو” افسر پلیس تورنتو جمعه شب گفت : در پی تماس تلفنی مأموران حدود ساعت ۸:۲۳ شب در صحنه بودند و این آتش سوزی در حالی رخ داد که پلیس در آنجا در حال بررسی بوده است.

هنوز علت و منشأ آتش سوزی و همچنین ارتباط آن با گزارش درگیری مشخص نیست و برای مشخص شدن علت آتش سوزی از دفتر رئیس سازمان آتش نشانی انتاریو درخواست همکاری شده است.

 

 

از سوی ” واحد ویژه تحقیقات” نیز دو کارآگاه و دو بازرس پزشکی قانونی روی این پرونده کار می کنند.

“واحد ویژه تحقیقات”  از هرکسی که ممکن است اطلاعاتی در رابطه با این موضوع داشته باشد می خواهد تا با شماره ۸۵۲۹-۷۸۷-۸۰۰-۱ تماس بگیرد.

“واحد ویژه تحقیقات”  یک سازمان با نفوذ است که گزارش های مربوط به مرگ، جراحت جدی یا تجاوز جنسی را که پلیس در آن دخیل باشد را بررسی می کند.

 

جمعه شب | آتش سوزی | دان تاون | تورنتو | درگذشت | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا