ایرانجدیدترین اخبارجهان

جمهوری خواهان به کلاب هاوس اعتراض کردند : چرا به وزیر امور خارجه ایران اجازه دروغ گویی میدهید؟

چرا به جواد ظریف اجازه می‌دهید دروغ بگوید؟

اعتراض جمهوری خواهان به کلاب هاوس : چرا به وزیر امور خارجه ایران اجازه دروغ گویی دادید؟

کمیته مطالعات جمهوری خواهان (RSC) با ارسال نامه ای به مدیر اجرایی برنامه رسانه اجتماعی کلاب هاوس نسبت به حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در این پلتفرم و امکان انجام سخنان تبلیغاتی وی اعتراض کرد. اعتراض جمهوری خواهان به کلاب هاوس : چرا به وزیر امور خارجه ایران اجازه دروغ گویی دادید؟

اعتراض جمهوری خواهان به کلاب هاوس : چرا به وزیر امور خارجه ایران اجازه دروغ گویی دادید؟
اعتراض جمهوری خواهان کلابهاوس چرا وزیر امور خارجه ایران اجازه دروغ گویی دادید؟

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از فاکس نیوز ؛

ظریف در تاریخ ۳۱ مارس در کلاب هاوس طی سخنانی از توافق جدید بین ایران و چین دفاع کرد و مورد حمایت طرفداران جمهوری اسلامی قرار گرفت.

بر همین اساس جو ویلسون، رئیس گروه امنیت ملی و امور خارجه کمیته مطالعات جمهوری ‌خواهان و یکی از امضا کنندگان نامه مذکور با انتشار بیانیه ای گفت: رژیم ایران هرگز از شعار مرگ بر آمریکا دست برنداشته درحالی که این رژیم با پشتیبانی از شبه نظامیان تروریستی و استفاده از مواد منفجره دست ساز تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای ایالات متحده را در عراق به کشتن داده است.

وی افزود: چرا فضای کلاب_هاوس در اختیار وزیر امور خارجه رژیم تروریستی ایران قرار می گیرد تا با داشتن یک حساب و میزبانی یک سخنرانی، اقدام به تبلیغ و دروغگویی به هزاران نفر بکند؟ باید تحریم های ایالات متحده به روز شود و حمایت های ویژه پلتفرم ها و رسانه های اجتماعی برای ارائه چنین خدماتی به تروریست ها قطع شود.

گفتگوی کلاب هاوس، بین ظریف و سخنگوی وزارت امور خارجه ایران سعید خطیب زاده تحت عنوان ناگفته های توافق نامه ایران و چین صورت گرفت.

به گفته ویلسون این اتاق سکویی فراهم کرد تا ظریف در مقابل هزاران نفر تبلیغات کند حال آنکه او یک مقام ارشد ایران ، برجسته ترین حامی مالی تروریسم در جهان است که با شعارهایی مانند “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” حقوق بشر را به شدت علیه مردم خود نقض می کند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، نیز در اول آوریل برخلاف قوانین کلاب_هاوس مکالمه ایران در رابطه با برنامه هسته ای خود در کلاب هاوس را در وبسایت رسمی قرار داد.

در ادامه جمهوری خواهان خواستار پاسخگویی کلاب_هاوس به سوالات ذیل شدند:

آیا کلاب هاوس از مقامات ارشد دولت حامی تروریسم و ​مورد تحریم ایالات متحده حمایت می کند؟

آیا میزبانی رویدادی با حضور مقامات ارشد و حامیان مالی تروریسم، سیاست ها، قوانین یا دستورالعمل های کلاب هاوس را نقض نمی کند؟ اگر نه، چرا؟

آیا می دانید آژانس خبری رسمی دولت ایران بخشی از این مکالمات را در تاریخ ۳۱ مارس بر خلاف قوانین کلاب هاوس منتشر کرده است؟

آیا کلاب هاوس قصد ندارد مقامات ایرانی از جمله ظریف، خطیب زاده و دیگران شرکت کنندگان آنها را به دلیل نقض قوانین کلاب هاوس جریمه کند؟

آیا می دانید که رژیم ایران، برجسته ترین کشور حامی تروریسم در جهان از گفتگوهای کلاب_هاوس برای پیشبرد تبلیغات و اطلاعات غلط خود قبل از گفتگوهای بین المللی درباره برنامه هسته ای ایران استفاده کرده است؟

تبلیغ و دروغگویی  رسانه های اجتماعی  تبلیغ و دروغگویی تبلیغ و دروغگویی   رسانه های اجتماعی  تبلیغ و دروغگویی  رسانه های اجتماعی   رسانه های اجتماعی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا