انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

داگ فورد نخست وزیر انتاریو : تا سال 2021 سقف نفرات در محافل عمومی 10 نفره خواهد ماند

داگ فورد نخست وزیر انتاریو : تا سال 2021 سقف نفرات در محافل عمومی 10 نفره خواهد ماند

داگ فورد نخست وزیر انتاریو : تا سال 2021 سقف نفرات در محافل عمومی 10 نفره خواهد ماند
داگ فورد نخست وزیرانتاریو : تا سال 2021 سقف نفرات در محافل عمومی 10 نفر

داگ فورد نخست وزیر انتاریو اعلام کرد تا سال 2021 سقف تعداد نفرات در محافل عمومی انتاریو 10 نفره خواهد ماند.

داگ فورد نخست وزیر انتاریو : تا سال 2021 سقف نفرات در محافل عمومی 10 نفره خواهد ماند

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

 

داگ فورد روز سه شنبه در یک نشست خبری با تاکید بر اینکه این بیماری همه گیر تمام نشده بیان کرد:

من متخصص پزشکی نیستم و ممکن است اشتباه کنم اما به نظر من مشکلات مربوط به این بیماری

تا ژانویه و زمانیکه واکسنی برای آن عرضه شود ادامه خواهد داشت و ما امیدواریم زودتر

برای آن واکسنی تهیه شود.

 

تقریبا دو ماه پیش به حدود 14.5 میلیون نفر از ساکنان انتاریو گفته شد که می توانند تا سقف 10 نفر

در کنار افرادی که با آنها زندگی نمی کنند باشند.

 

داگ فورد نخست وزیر انتاریو : تا سال 2021 سقف نفرات در محافل عمومی 10 نفره خواهد ماند
داگ فورد نخست وزیر انتاریو : تا سال 2021 سقف نفرات در محافل عمومی 10 نفر 

این مجوز به خیلی از خانواده ها که تا آن زمان از دیدار والدین و والدین بزرگشان محروم شده بودند

اجازه داد تا پس از مدتها دوباره آنها را در آغوش بگیرند.

 

مقامات بهداشتی انتاریو حتی پیش از اینکه 12 جون شیوع بیماری همه گیر کووید19 اعلام شود

به ساکنان استان توصیه کردند که فاصله گذاری اجتماعی را در بیرون خانه رعایت کنند.

 

در حال حاضر همچنان سقف تعداد نفرات حاضر در اجتماعات در انتاریو 10 نفر است و فاصله گذاری

اجتماعی باید در محیط های داخلی انجام شود.

 

فورد همچنین در رابطه با اصلاح محدودیتها در آینده نزدیک گفت که جدول بهداشت و درمان استانی

برنامه ای فوری برای اعمال تغییرات در آینده نزدیک ندارد.

 

داگ فورد نخست وزیر انتاریو : تا سال 2021 سقف نفرات در محافل عمومی 10 نفره خواهد ماند
داگ فورد نخست وزیر انتاریو : تا سال 2021 سقف نفرات در محافل عمومی 10 نفر

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ما باید دائم مراقب باشیم بیان کرد:

ما حتی لحظه ای نباید از این بیماری غافل باشیم چون از آن لطمه خواهیم خورد.

 

نخست وزیر انتاریو افزود:

از بین بردن این محدودیتها ممکن است منجر به رفتارهای غلط شود و بی احتیاطی که در

جنوب مرزهای ما رخ داده ، تکرار شود.

ما نمی خواهیم اتفاقاتی که در امریکا افتاده ، اینجا هم بیافتد.

بیایید مثل یک استان قدرتمند به سخت کوشیمان ادامه دهیم.

 

در حال حاضر تمام شهرهای استان انتاریو به جز ویندزور _ اسکس وارد مرحله سوم بازگشایی ها شده اند.

 

همچنین این هفته برای اولین بار در انتاریو از ماه مارس تعداد موارد مبتلای روزانه کووید19

به کمتر از 100 نفر رسید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا