انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

برخی از بیمارستان‌ های انتاریو اجازه ازسرگیری «تدریجی» جراحی‌های غیرضروری را دریافت خواهند کرد

برخی از بیمارستان‌ های انتاریو اجازه ازسرگیری «تدریجی» جراحی‌های غیرضروری را دریافت خواهند کرد

برخی از بیمارستان‌ های انتاریو اجازه ازسرگیری «تدریجی» جراحی‌های غیرضروری را دریافت خواهند کرد

بر اساس مقررات جدید استانی، توقف جراحی‌های غیرضروری لغو شده است، و بیمارستان‌ها در حال حاضر برای ازسرگیری «تدریجی» جراحی‌هایی که ظرفیت انجام آن را دارند، مجاز خواهند بود. برخی از بیمارستان‌ های انتاریو اجازه ازسرگیری تدریجی جراحی‌های غیرضروری دریافت  

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

این دستورالعمل اولین بار در ۲۰ اپریل به اجرا گذاشته شد که بیمارستان‌ها در حال تلاش و تقلا برای حفظ توان مقابله خود با ورود سیلی از بیماران کووید-۱۹ بودند و در تلاش برای آزادسازی ظرفیت بیمارستان اقدام به انتقال برخی از افراد به نقاط بسیار دورتر کردند.

اما روز چهارشنبه مسئول ارشد پزشکی وزارت بهداشت، دکتر دیوید ویلیامز در نامه‌ای به ارائه‌کنندگان خدمات درمانی، گفت به نظر می رسد که موارد جدید ابتلا، تعداد بستری‌ها در بیمارستان و پذیرش در واحدهای مراقبت ویژه به روند کاهشی رسیده باشد، که شرایط را برای ازسرگیری جراحی‌های اصلی و سرپایی «در برخی از مناطق استان» فراهم می‌کند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه تصریح کرد که «ازسرگیری جراحی‌های غیرضروری در سراسر استان یکنواخت نخواهد بود،» زیرا به «ظرفیت بیمارستان بستگی دارد.»

تصمیمات جدید به این معناست که درمان‌های انتخابی در بسیاری از بیمارستان‌های منطقه تورنتو بزرگ که همچنان به مداوای تعداد بالایی از بیماران کووید-۱۹ می‌پردازند، در حالت تعلیق باقی خواهد ماند.

دکتر دیوید ویلیامز در نامه‌ای گفت، «درحالی‌که ازسرگیری درمان‌های غیر فوری و غیر اضطراری را به‌تدریج و بااحتیاط شروع می‌کنیم، به پایش دقیق موارد ابتلا کووید-۱۹، ظرفیت بستری‌ها در بیمارستان و واحدهای مراقبت ویژه ادامه خواهیم داد و در صورت مشاهده رو به وخامت رفتن وضعیت به‌سرعت واکنش نشان خواهیم داد.» «ما هنگامی که لازم باشد دسترسی تمامی اهالی انتاریو به خدمات مراقبت بهداشت بحرانی را تضمین کنیم، برای اتخاذ اقدامات ضروری با همکاران خود در سیستم بهداشت همکاری خواهیم کرد،.»

تعداد افراد مبتلا به کووید-۱۹ در ۲۰ اپریل به ۲،۳۶۰ مورد جهش پیدا کرد اما از آن زمان تا به حال به‌طور یکنواخت در حال کاهش بوده و در حال حاضر روی رقم ۱،۴۰۱ قرار دارد.

واحدهای مراقبت ویژه، درحالی‌ که ظرفیت ۷۳۵ تخت توسط افراد مبتلا به کووید-۱۹ اشغال شده است، همچنان تحت فشار سنگینی قرار دارند. با این حال، این رقم نسبت به ۹۰۰ مورد در اوایل ماه با کاهش روبه‌رو بوده است.

ازسرگیری برخی از جراحی‌های انتخابی، دست‌کم می‌تواند رشد جراحی‌هایی به تعویق افتاده را آهسته‌تر کند، که تا همین زمان نیز از ۲۵۰،۰۰۰ درخواست جراحی فراتر رفته است.

دفتر مسئولیت مالی برآورد کرده است که تراکم جراحی‌های به تعویق افتاده تا پایان سپتامبر به ۴۱۹،۲۰۰ مورد می‌رسد و احتمالاً انجام تعهدات به یک سال و نیم زمان و هزینه‌ای بالغ‌بر ۱.۳ میلیارد دلار نیاز خواهد داشت.

 

برخی از بیمارستان‌ های انتاریو اجازه ازسرگیری تدریجی جراحی‌های غیرضروری را دریافت میکنند
برخی از بیمارستان‌ های انتاریو اجازه ازسرگیری تدریجی جراحی‌های غیرضروری دریافت

 

مقررات جدید انتاریو  سخنگوی وزارت بهداشت  مقررات جدید انتاریو  سخنگوی وزارت بهداشت   مقررات جدید انتاریو  سخنگوی وزارت بهداشت

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا