بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

پلیس ونکوور می‌گوید این ۶ تبهکار، امنیت عمومی را در معرض «خطر قابل‌ توجهی» قرار داده‌اند

نام و تصویر شش نفر از اعضای باند تبهکاری بریتیش کلمبیا منتشر شد

پلیس ونکوور می‌گوید این ۶ تبهکار، امنیت عمومی را در معرض خطر قابل‌ توجهی قرار داده‌اند

مقامات استان نام و تصویر شش تبهکار عضو باند را که گمان می‌رود، امنیت عمومی در لاور مینلند بریتیش کلمبیا را در معرض «خطر قابل‌توجهی» قرار می‌دهند، منتشر کردند. پلیس ونکوور می‌گوید این ۶ تبهکار، امنیت عمومی را در معرض «خطر قابل‌ توجهی» قرار داده‌اند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

اداره پلیس ونکوور در پی هفته‌ها تشدید خشونت باندهای تبهکاری در منطقه‌ای که شاهد ارتکاب چندین تیراندازی گستاخانه در فضاهای عمومی شلوغ بود، روز دوشنبه این مردان را معرفی کرد.

آدام پالمر، رئیس پلیس ونکوور در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت، «اقدامات اطلاعاتی پلیس ما را به این باور رسانده که افرادی که امروز معرفی کردیم ممکن است توسط اعضای باندهای رقیب هدف قرار بگیرند.» «بزرگترین نگرانی من در حال حاضر، در ارتباط با خشونت‌های ادامه‌دار باندهای تبهکاری این است که حین تیراندازی برای هدف‌گیری یک تبهکار، رهگذر بی‌گناهی آسیب ببیند یا کشته شود.»

مردان معرفی‌شده شامل، گریندر دئو (Garinder Deo) 35 ساله، هارجیت دئو (Harjit Deo) 38 ساله، بریندر دالیوال (Barinder Dhaliwal) 38 ساله، منیندر دالیوال (Meninder Dhaliwal) 28 ساله، اکینی انیگبو (Ekene Anigbo) 22 ساله، و دامیان رایان (Damion Ryan) 41 ساله است. پلیس ونکوور می‌گوید این ۶ تبهکار، امنیت عمومی را در معرض خطر قابل‌ توجهی قرار داده‌اند

پلیس ونکوور می‌گوید این 6 تبهکار، امنیت عمومی را در معرض خطر قابل‌ توجهی قرار داده‌اند
پلیس ونکوور می‌گوید این ۶ تبهکار، امنیت عمومی معرض خطر قابل‌ توجهی قرار داده‌اند

مقامات اعلام نکردند که تبهکاران ادعاشده کجا زندگی می‌کنند، اما گفته‌اند که همگی با ونکوور در ارتباط هستند.

علاوه بر این پلیس از تشکیل گروه ضربت آغازین در هفته گذشته خبر داد، که یک گروه ضد باند تبهکاری به‌منظور مبارزه با خشونت‌های رو به افزایش است.

اداره پلیس ونکوور در یک جلسه مطبوعاتی گفت، اعضای این گروه ضربت شامل «کارآگاهان بخش جنایات بزرگ و جنایات سازمان‌دهی شده و مأموران یگان رزمی از تیم واکنش سریع، واحد جنایات باند تبهکاران، واحدهای گشت و سایر واحدهای تخصصی،» خواهد بود.

گروه ضربت همچنین جلسات گزارش منظم در مورد درگیری‌های در حال جریان گروه‌های تبهکاری شامل اطلاعات مرتبط با هر یک از تبهکاران عضو باند که ممکن است وارد ونکوور شود، را برای مأموران گشت زنی ارائه خواهند کرد.

پالمر گفت، «هر یک از مأموران گشت، تک‌به‌تک عوامل دخیل در این درگیری‌ها را خواهند شناخت.» «گروه‌های گشت زنی در شهر به‌ خصوص نزدیک رستوران‌ها یا کسب‌ و کارهای محل رفت‌ و آمد تبهکاران عضو باند مستقر خواهند شد.»

لاور مینلند بریتیش کلمبیا      لاور مینلند بریتیش کلمبیا      لاور مینلند بریتیش کلمبیا

 

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا