انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کمتر از ۲۲۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ برای دومین روز متوالی در انتاریو گزارش شده است

ثبت کمتر از ۲،۲۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو

کمتر از ۲۲۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ برای دومین روز متوالی در انتاریو گزارش شده است

انتاریو در دومین روز پیاپی ثبت کمتر از ۲،۲۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد. کمتر از ۲۲۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ برای دومین روز متوالی در انتاریو گزارش شده است

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

مسئولان بهداشت روز دوشنبه ۲،۱۷۰ مورد ابتلا در استان ثبت کردند، که نشان‌دهنده کاهش مختصری نسبت به ۲،۱۹۹ مورد گزارش شده در روز یکشنبه بود.

طبق اعلام وزارت بهداشت، آزمایشگاه‌های سراسر استان ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۴،۴۹۸ نمونه تست را پردازش کردند و بر این اساس نرخ مثبت بودن ۷.۹ به دست آمد.

از ابتدای پاندمی تا کنون، انتاریو بیش از ۵۱۱،۴۸۶ مورد ابتلا به کووید-۱۹ تائید شده توسط آزمایشگاه، شامل ۴۷۷،۱۲۸ مورد بهبود و ۸،۴۸۹ مرگ ناشی از بیماری ثبت کرده است. دست‌کم چهار مورد از موارد مرگ‌ و میر در طول روز گذشته به ثبت رسیده، که از ۲۲ مارس تابه‌حال پایین‌ترین نرخ تلفات بیماری محسوب می‌شود.

میانگین هفت‌روزه مربوط به تعداد موارد گزارش‌شده نیز روی رقم ۲،۳۵۲ قرار دارد. هفته گذشته، این رقم برابر بود با ۳،۰۱۶ مورد.

در حال حاضر ۲۵،۸۶۹ مورد فعال بیماری ویروس کرونا جدید در سراسر استان وجود دارد.

 

موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در چه مناطقی پراکنده هستند؟

 

اغلب موارد ابتلا گزارش‌شده توسط استان در روز دوشنبه در تورنتو (۵۶۶)، منطقه پیل (۵۵۶)، و منطقه یورک (۲۱۵) ثبت‌ شده‌اند.

تعداد بالای موارد ابتلا، در منطقه دورهام (۱۲۰) و همیلتون (۱۰۱) نیز گزارش‌شده است.

انتاریو در حال حاضر تحت اجرای مقررات در خانه ماندن است، که قرار شده حداکثر تا ۲ جون منقضی شود. کمتر از ۲۲۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ برای دومین روز متوالی در انتاریو گزارش شده است

کمتر از 2200 مورد جدید کووید-19 برای دومین روز متوالی در انتاریو گزارش شده است
کمتر از ۲۲۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ برای دومین روز متوالی در انتاریو گزارش شده است

آخرین خبرها از واریانت های نگران‌کننده کووید-۱۹ در انتاریو

 

ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ۱،۲۶۰ مورد جدید ابتلا به واریانت کووید-۱۹ که با عنوان B.1.1.7 شناخته می شود، در انتاریو تائید شده است.

از ابتدای فوریه تا به‌ حال آزمایشگاه‌های سراسر استان ۱۰۸،۸۰۱ مورد ابتلا به این گونه را که اولین بار در بریتانیا گزارش شده است را تائید کرده‌اند.

سی‌وهشت ابتلای جدید به واریانت P.1 (واریانت برزیلی) و دو ابتلا جدید به B.1.351 (واریانت افریقای جنوبی) نیز شناسایی شد، که مجموع موارد ابتلا به این دو واریانت را به ترتیب به ۲،۰۲۱ و ۶۷۹ مورد می‌رساند.

در حال حاضر در استان انتاریو ابتلا به واریانت B.1.617 (واریانت هندی) گزارش نشده است اما با این‌ حال در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، نخست‌وزیر داگ فورد ضمن اشاره به تعداد ابتلا تائید شده به B.1.617، دوباره از دولت فدرال درخواست کرد که قوانین سخت‌گیرانه‌تری نسبت به مرزهای بین‌المللی اعمال کند.

داگ فورد گفت، «تا هفته گذشته، ۴۵ مورد ابتلا به واریانت B.1.61.7 در انتاریو به تائید رسیده، که بیش از ۸۰ درصد به‌طور مستقیم به سفرهای بین‌المللی مربوط است و مابقی موارد هنوز تحت بررسی قرار دارد.»

نخست وزیر انتاریو گفت : «تعداد اشاره‌ شده، نمونه کوچکی از موارد ابتلاست که از آن باخبر هستیم، اما احتمالاً موارد بسیار بیشتری وجود دارد که اکنون در حال اثرگذاری بر مناطق و گروه‌های اجتماعی ما هستند.

یک روز پیش از این بیانیه، بهداشت عمومی انتاریو گفت که استان قصد ندارد یک ابزار غربالگری انبوه برای تشخیص آسان و سریع واریانت B.1.617 ویروس کرونا توسعه دهد. در عوض، استان به توانمندی‌های فعلی خود در اجرای توالی‌یابی کل ژنوم برای نقشه‌برداری هزاران مورد ابتلا در هفته تکیه خواهد کرد.

بهداشت انتاریو  داگ فورد   واریانت های نگران‌کننده  بهداشت انتاریو  داگ فورد واریانت های نگران‌کننده بهداشت انتاریو  واریانت های نگران‌کننده

منطقه یورک    منطقه یورک    منطقه یورک

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا