بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

پدری از بریتیش کلمبیا که دخترش را بعلت پوشش از مدرسه به خانه فرستادند گفت این مضحک است

پدری پس از اینکه دخترش به علت نقص دستورالعمل پوشش از مدرسه به خانه فرستاده شد گفت اینکار واقعا مضحک است

پدری از بریتیش کلمبیا که دخترش را بعلت پوشش از مدرسه به خانه فرستادند گفت این مضحک است

مردی از شهر کملوپس در استان بریتیش کلمبیا میگوید دختر دبیرستانی اش این هفته به خاطر پوشیدن لباسی تا زانو که از زیر آن، بلوز یقه اسکی و آستین بلند به تن داشت، از طرف مدرسه به خانه بازگردانده شده است. از طرف مدرسه به خانه بازگردانده شده است.

تهرانتو نیوز _ ونکوور ؛

کریستوفر ویلسون (Christopher Wilson) در ویدیویی که در فیس بوک منتشر کرد گفت من از سیستم مدیریت مدارس ناامید شده ام.

او می گوید دخترش کَریس (Karis) در دبیرستان نوُرکَم (NorKam) در گردید دوازدهم تحصیل میکند. روز سه شنبه در کلاس، معلم به خاطر پوشش کَریس به او تذکر داد. پدری از بریتیش کلمبیا که دخترش را بعلت پوشش از مدرسه به خانه فرستادند گفت این مضحک است

معلم به کریس گفت لباسی که پوشیده باعث میشود او و دستیارش که مرد است، احساس ناراحتی کنند. کریس را از کلاس بیرون کردند و به دفتر مدیر بردند. در نهایت، کریس به خانه فرستاده شد.

ویلسون میگوید دخترش در تمام مسیر از مدرسه به خانه را گریه کرده و در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده و اصلاً چرا باید لباسش مشکل ساز شده باشد، سوالات زیادی برایش به وجود آمده است.

او یک لباس مشکی تا زانو و از زیر آن، بلوز یقه اسکی به تن داشت. اینکار واقعاً مضحک است.

ویلسون با مدیر مدرسه صحبت کرده و خواست که دستورالعمل پوشش در مدرسه را ببیند.

مدیر گفت، یکی از قوانین این است که دانش آموزان باید از پوشیدن لباسی که موجب اختلال در روند آموزش یا یادگیری میشود خودداری کنند.

ویلسون گفت، باید تغییراتی صورت گیرد. شما نمیتوانید اینطور با دانش آموزان رفتار کنید. اینها انسان های کوچکی هستند که شما باید از روند یادگیری و بقیه پیشرفت های زندگی شان خوشحال شوید، نه اینکه روحیه شان را تخریب کنید، آنها را سرزنش کنید و به خانه بفرستید.

ویلسون بعد از صحبت کردن با دخترش، تصمیم گرفت این ماجرا را عمومی کند.

کریس گفت، کار خوبی است. اگر ما بتوانیم کاری کنیم که این اتفاق برای شخص دیگری نیافتد یا هر تغییری در آن ایجاد کنیم، ارزشش را دارد. پدری از بریتیش کلمبیا که دخترش را بعلت پوشش از مدرسه به خانه فرستادند گفت این مضحک است

همچنین، ویلسون میگوید که معلمان باید آموزش های دقیق تری ببینند.

اداره مدارس منطقه کملوپس به خبرگزاری سی تی وی گفت نمیتواند فقط براساس گفته ها اظهار نظر کند اما این موضوع را بررسی میکند.

تری سالیوان (Terry Sullivan)، سرپرست این اداره در ایمیلی گفت، ما درک میکنیم که والدین کریس نگران اتفاقی هستند که دیروز در مدرسه برای دخترشان افتاده، ما هم نگران این گفته ها و ادعاها هستیم و بطور جدی این موضوع را بررسی میکنیم.

هر زمان که پدر و مادری نگران شرایط فرزندشان در مدرسه هستند، ما به همراه والدین تمام تلاش مان را میکنیم که بهترین نتیجه برای دانش آموز حاصل گردد.

علیرغم اینکه دو بار درخواست شد، اداره مدارس یک کپی از دستورالعمل پوشش در مدرسه را به سی تی وی ارائه نکرد.

روز چهارشنبه، اجتماعی در حمایت از ویلسون در این دبیرستان تشکیل شد و گروهی از دانش آموزان شعار میدادند “من کنار کریس ایستاده ام”.

آلیکس دولسون (Alix Dolson) از مرکز مشاوره تعرض جنسی کملوپس میگوید بسیاری از افراد جامعه نمیتوانند رفتار مدرسه با کریس را درک کنند.

دولسون به سی تی وی گفت، دانش آموز بلوز یقه اسکی پوشیده بود. من واقعاً نمیدانم مدرسه دیگر چه انتظاری از دانش آموزان دارد. 

وی گفت به نظر می رسد خط مشی فعلی مدارس بیش از حد به قضاوت فردی کارکنان آن متکی است. مرکز مشاوره تعرض جنسی کملوپس پیشنهاد میکند که در آینده سیاست های مربوط به مقررات پوشش را به اداره مدارس این منطقه ارائه دهد.

دولسون در ادامه گفت، من پیشنهاد می کنم که اداره مدارس این موضوع را بررسی کند و راه حل هایی پیدا کند در مورد اینکه چگونه می تواند دستورالعمل پوششی داشته باشد که براساس آن، محیطی در مدرسه ایجاد شود که همه دانش آموزان احساس امنیت، برابری و احترام داشته باشند، بدون اینکه بدنشان تحت نظر قرار گرفته شود.

پدری از بریتیش کلمبیا که دخترش را بعلت پوشش از مدرسه به خانه فرستادند گفت این مضحک است

پدری از بریتیش کلمبیا که دخترش را بعلت پوشش از مدرسه به خانه فرستادند گفت این مضحک است
پدری از بریتیش کلمبیا که دخترش را بعلت پوشش از مدرسه به خانه فرستادند گفت این مضحک است

مدرسه در کملوپس کملوپس بریتیش کلمبیا  نقص قوانین  مدرسه در کملوپس    کملوپس بریتیش کلمبیا  نقص قوانین   کملوپس بریتیش کلمبیا  نقص قوانین

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا