انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

سه کودک در آتش سوزی برمپتون، انتاریو کشته شدند

سه کودک زیر ۱۸ سال در فاجعه آتش سوزی برمپتون جان باختند

آتش سوزی در برمپتون، انتاریو باعث مرگ سه کودک شد

سه کودک پس از شروع آتش سوزی در یک خانه چندطبقه (تاون هاوس) در برمپتون کشته شدند. آتش سوزی در برمپتون، انتاریو باعث مرگ سه کودک شد

پلیس منطقه پیل گفت امدادگران هنگامی که حدود ساعت ۹:۱۱ صبح به صحنه حادثه رسیدند خانه نزدیک توربرام روُد (Torbram Road) و بولوار کلارک (Clark Boulevard) کاملا غرق در شعله های آتش بود در حالی که هنوز افرادی در داخل خانه بودند.

ماموران نیروی امداد اول از همه به صحنه حادثه رسیدند و تلاش کردند که از قسمت جلویی و پشتی یک راه ورود به داخل خانه باز کنند. 

افسر پلیس آکیل موکن (Const. Akhil Mooken) به خبرنگاران گفت «ماموران نیروی امداد اندکی پیش از ماموران آتش نشانی به محل حادثه رسیدند و چندین بار شجاعانه برای نجات افرادی که مشخص شده بود در داخل خانه هستند تلاش کردند.» «متاسفانه سه کوک زیر ۱۸ سال به دلیل جراحت های ایجاد شده جان باختند.»

در این حادثه آتش نشان ها در حال استفاده از نردبان برای به دست آوردن یک راه دسترسی به داخل خانه از طریق پنجر های طبقات بالا مشاهده می‌شدند. آتش نشان ها گفتند که سپس افراد داخل خانه را از طبقه دوم و سوم خارج کردند. 

نیروی امداد منطقه ای پیل گفت که سه پسر {در سنین ۹، ۱۲ و ۱۵ سال} را که همگی فاقد علائم حیاتی بودند به بیمارستان منتقل کردند. آتش سوزی در برمپتون، انتاریو باعث مرگ سه کودک شد

پاتریک براون (Patrick Brown) شهردار برمپتون اندکی پیش از ۱۱:۳۰ صبح در یک توییت اعلام کرد که هر سه پسربچه در اثر جراحات جان باختند.» براون در توییتر نوشت «کلام از توصیف بزرگی این فقدان قاصر است. هیچ کلامی حق مطلب را ادا نمی کند. جامعه ما همراه با این خانواده اهل #برمپتون (#Brampton)، دوستان و بستگان آنها سوگوارند.»

یکی از آتش نشانان برای جراحات های جزئی در صحنه حادثه بررسی شد. گمان نمی رود که ساکن دیگری در زمان آغاز آتش سوزی در خانه بوده باشد. آتش سوزی در برمپتون، انتاریو باعث مرگ سه کودک شد

نخست وزیر داگ فورد در جریان گفتگو با خبرنگاران در یک کنفرانس خبری گفت که هم اکنون در مورد این آتش سوزی مطلع شده است و این حادثه را یک فاجعه خواند. فورد گفت «قلبم عمیقا برای این خانواده و کل جامعه جریحه دار شد» «واقعا که چه فاجعه‌ای است.» آتش سوزی در برمپتون، انتاریو باعث مرگ سه کودک شد

هنوز در مورد اینکه چگونه ممکن است آتش سوزی آغاز شده باشد اطلاعاتی منتشر نشده است.

دفتر کارشناسی آتش نشانی انتاریو برای انجام تحقیقات موازی با پلیس در مورد این آتش سوزی مرگبار فراخوانده شده است.

بیل بویز (Bill Boyes) رئیس آتش نشانی برمپتون گفت «من با کارشناسان آتش نشانی صحبت کردم. آنها تیمی از ماموران تحقیق را برای بررسی کامل منشا، علت و شرایط ایجاد این آتش سوزی می فرستند.»

بیل بویز به خانواده قربانیان تسلیت گفت و تلاش های کسانی را که برای کمک در محل آتش سوزی حاضر شدند تحسین کرد.

بویز گفت «آنها واقعا هر کاری که می توانستند انجام دادند. یکی از آتش نشانان ما دچار جراحت های خوشبختانه غیر جدی شد که توسط امدادگران مورد رسیدگی قرار گرفت. نیروهای آتش نشانی امروز در شرایط بسیار دشوار و هوای سرد این روز فاجعه بار در شهر برمپتون به کار خود ادامه خواهند داد.»

موکن گفت «این [حادثه]، دانستن آینده این کودکان {که به طور بالقوه برخی از رهبران آینده ما هستند} و اینکه از رسیدن به آینده خود بازماندند، واقعا قلب انسان را به درد می آورد » «به شما اطمینان می دهم هنگامی که اولین بار این درخواست اعلام شد و اطلاعاتی مبنی بر حضور کودکان در این خانه دریافت شد، ماموران پلیس برای رسیدن به محل حادثه تلاش کردند، همانطور که آتش نشانان و امدادگران تلاش کردند همگی سعی کردیم در سریعترین زمان ممکن به اینجا برسیم و هر کاری که می توانستیم را برای نجات افراد داخل خانه انجام دهیم.»

فاجعه آتش سوی در برمپتون کمتر از ۲۴ ساعت پس از یک حادثه آتش سوزی جداگانه در زیرزمین خانه ای در تورنتو اتفاق می افتد که جان یک مرد و زن را گرفت. آتش سوزی در برمپتون، انتاریو باعث مرگ سه کودک شد

آتش سوزی در برمپتون، انتاریو باعث مرگ سه کودک شد
آتش سوزی در برمپتون، انتاریو باعث مرگ سه کودک شد

داگ فورد      داگ فورد      داگ فورد      داگ فورد

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا