انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

اپلیکیشن مواد غذایی فلش فود برای صرفه جویی در قیمت و حفظ کره زمین به کاربران کمک می‌کند

این اپلیکیشن مواد غذایی به صرفه جویی در قیمت و جلوگیری از اتلاف مواد غذایی کمک می کند

اپلیکیشن مواد غذایی فلش فود برای صرفه جویی در قیمت و حفظ کره زمین به کاربران کمک می‌کند

سالانه میلیاردها کیلو مواد غذایی در امریکای شمالی از زمین های تخلیه زباله سر در می آورند اما یک شرکت در حال کمک به کاهش این رقم و در عین حال کمک به خریداران برای صرفه جویی مالی است.

فلش فود (Flashfood) یک اپلیکیشن است که به خریداران اجازه می دهد که فروشگاه های خواربار محلی را برای جستجوی مواد غذایی که در آینده نزدیک منقضی خواهند شد بررسی کنند و این مواد غذایی را با تخفیف های قابل ملاحظه خریداری کنند.

خریدکنندگانی مانند لیزا وندپول (Lisa Vandepol). اپلیکیشن مواد غذایی فلش فود برای صرفه جویی در قیمت کمک می‌کند

وندپول می گوید «در حدود ۱۸ عدد ران مرغ را به قیمت ۸ دلار خریداری کردم.» «گوشت چرخ کرده را به قیمت ۴ دلار خریدم.»

وندپول صرفا در پول خود صرفه جویی نمی کند بلکه در اتلاف مواد غذایی نیز صرفه جویی می کند.

وندپول گفت «باید سریع دست بکار شوید» «چرا که تعداد بسیاری از کاربران دیگر نیز مانند من وجود دارند که می خواهند این تخفیف های قابل ملاحظه را به دست آورند.»

هر روز تخفیف های جدیدی روی تمام انواع مواد غذایی وجود دارد. هزینه هر قلم مواد غذایی را در اپلیکیشن پرداخت کنید و سپس آن را از پیشخوان فلش فود در فروشگاه ها تحویل بگیرید.

وندپول می گوید «صرفه جویی ها به تنهایی فوق العاده هستند.» «من تنها یک منبع درآمد دارم و به تنهایی زندگی می کنم؛ و با قیمت بنزین، بیمه خودرو و تمام این موارد هر نوع صرفه جویی یک صرفه جویی خوب است.»

شرکت فلش فود با شرکت لابلاس (Loblaw) در کانادا وارد همکاری شده و اکنون در بیش از ۷۰۰ فروشگاه در سراسر کشور در دسترس است. اپلیکیشن مواد غذایی فلش فود برای صرفه جویی در قیمت و حفظ کره زمین به کاربران کمک می‌کند

اریک ترایب (Eric Tribe) مدیر ارشد بازارگاه فلش فود می گوید «کاربران ما به طور متوسط می توانند بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار در ماه صرفه جویی کنند.» «اتلاف مواد غذایی که یک مشکل عظیم است؛ ۳۰ تا ۴۰ درصد از تمامی مواد غذایی که امروز تولید شده است از یک زمین تخلیه زباله سر در می آورند. و واقعا حیف است هنگامی که فکر کنید این مواد غذایی واقعا کیفیت خوبی دارند اما قرار نیست مورد استفاده قرار بگیرند و مردم از آنها لذت نخواهند برد.»

مسئولان فلش فود می گویند که تا به حال از اتلاف ۳۰ میلیون پوند (بالغ بر ۱۵ میلیون کیلو) مواد غذایی در طول پنج سال گذشته جلوگیری کرده اند. اپلیکیشن مواد غذایی فلش فود برای صرفه جویی در قیمت و حفظ کره زمین به کاربران کمک می‌کند

وندپول گفت «بدانید کار خوب و مفیدی انجام می دهید، شما فروشگاه ها را از اتلاف مواد غذایی نجات می دهید.» «تعداد بسیاری از مردم وجود دارند که توان مالی تامین برخی مواد غذایی بخصوص را ندارند و فلش فود برای این دسته از مردم توانایی و دسترسی لازم برای تهیه این مواد غذایی را فراهم می کند.»

ترایب اضافه کرد «فلش فود واقعا یک رابطه برد-برد سه گانه است. راهکار فلش فود برای کره زمین از لحاظ کاهش اتلاف مواد غذایی عالی است؛ از لحاظ کمک به صرفه جویی برای خانواده های کانادایی به خصوص در هنگامی که قیمت های مواد غذایی رو به افزایش است و برای فروشندگان مواد غذایی نیز یک راهکار عالی است.»

اپلیکیشن فلش فود (Flashfood) برای استفاده روی دستگاه های iOS  و اندروید به طور رایگان در دسترس است. اپلیکیشن مواد غذایی فلش فود برای صرفه‌جویی در قیمت و حفظ کره زمین به کاربران کمک می‌کند

اپلیکیشن مواد غذایی فلش فود برای صرفه جویی در قیمت و حفظ کره زمین به کاربران کمک می‌کند
اپلیکیشن مواد غذایی فلش فود برای صرفهجویی در قیمت و حفظ کره زمین به کاربران کمک می‌کند

فروشگاه های خواربار      خریداران  فروشگاه های خواربار  خریداران   فروشگاه های خواربار  خریداران    فروشگاه های خواربار

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا