جدیدترین اخبارجهان

شلیک سه موشک به پالایشگاه نفت اربیل در عراق خسارت و تلفاتی به جا نگذاشت

سه موشک به محلی در مجاورت پالایشگاه اربیل عراق اصابت کرد، اما تلفاتی در بر نداشت

شلیک سه موشک به پالایشگاه نفت اربیل در عراق خسارت و تلفاتی به جا نگذاشت

مقامات مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان در بیانیه ای اعلام کردند که چهارشنبه سه موشک به محلی در مجاورت یک پالایشگاه نفت در شهر اربیل در شمال عراق اصابت کرده است و هیچ گونه خسارت و تلفاتی به جا نگذاشته است.

خبرگزاری دولتی عراق ضمن استناد به بیانیه مقامات اقلیم کردستان اعلام کردند «شواهد اولیه نشان می دهد که موشک ها از نینوا [استانی در عراق] شلیک شده اند.»

منابع خبری در دولت منطقه ای کردستان (KRG) به رویترز گفتند که پالایشگاه تحت مالکیت «باز رؤوف کریم برزنجی» معروف به «شیخ باز» بازرگان کرد و مدیرعامل یک شرکت بزرگ انرژی محلی به نام کار گروپ (KAR Group) قرار دارد که ماه گذشته خانه او توسط موشک های بالستیک ایرانی هدف قرار گرفت.

در ماه مارس ایران در حمله ای بی سابقه به پایتخت اقلیم خودمختار کردستان عراق شهر اربیل را با ۱۲ موشک بالستیک هدف قرار داد که به نظر می رسید ایالات متحده و متحدان آن را هدف قرار داده است.

مقامات مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان در بیانیه ای اعلام کردند که چهارشنبه سه موشک به محلی در مجاورت یک پالایشگاه نفت در شهر اربیل در شمال عراق اصابت کرده است و هیچ گونه خسارت و تلفاتی به جا نگذاشته است. خبرگزاری دولتی عراق ضمن استناد به بیانیه مقامات اقلیم کردستان اعلام کردند «شواهد اولیه نشان می دهد که موشک ها از نینوا [استانی در عراق] شلیک شده اند.» منابع خبری در دولت منطقه ای کردستان (KRG) به رویترز گفتند که پالایشگاه تحت مالکیت «باز رؤوف کریم برزنجی» معروف به «شیخ باز» بازرگان کرد و مدیرعامل یک شرکت بزرگ انرژی محلی به نام کار گروپ (KAR Group) قرار دارد که ماه گذشته خانه او توسط موشک های بالستیک ایرانی هدف قرار گرفت. در ماه مارس ایران در حمله ای بی سابقه به پایتخت اقلیم خودمختار کردستان عراق شهر اربیل را با ۱۲ موشک بالستیک هدف قرار داد که به نظر می رسید ایالات متحده و متحدان آن را هدف قرار داده است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا