انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پلیس تورنتو در طول آخر هفته صدها نفر را در ارتباط با قوانین شرایط اضطراری بازداشت کرد

آخر هفته : بازداشت صدها نفر در ارتباط با قوانین شرایط اضطراری

پلیس تورنتو در طول آخر هفته صدها نفر را در ارتباط با قوانین شرایط اضطراری بازداشت کرد

پلیس تورنتو در طول آخر هفته گذشته تحت مقررات شرایط اضطراری استان بیش از ۲۲۰ نفر را بازداشت کرد.  پلیس تورنتو در طول آخر هفته صدها نفر را در ارتباط با قوانین شرایط اضطراری بازداشت کرد

پلیس تورنتو در طول آخر هفته صدها نفر را در ارتباط با قوانین شرایط اضطراری بازداشت کرد
پلیس تورنتو در طول آخر هفته صدها نفر را در ارتباط قوانین شرایط اضطراری بازداشت کرد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

رئیس پلیس موقت تورنتو، جیمز رامر (James Ramer) در توئیتی در عصر دوشنبه اظهار داشت که ۲۲۱ نفر در فاصله بین عصر جمعه و شب یکشنبه توسط پلیس بازداشت شدند.

اتهامات نسبت داده شده در ارتباط با قانون مدیریت اضطراری و حفاظت مدنی (EMCPA) در طول آخر هفته شامل بازداشت نزدیک به ۲۳۱ نفر توسط پلیس تورنتو در فاصله بین دوشنبه و جمعه هفته گذشته، یعنی اولین هفته عملیاتی تیم های اختصاصی اجرای قوانین است.

جیمز رامر در توئیتی مرتبط با بروزرسانی قوانین در روز جمعه گفت، «تلاش‌های ما در راستای اجرای قوانین ادامه دارد» «از زمان صدور بروزرسانی قوانین، در طول آخر هفته، ۲۲۱ بازداشت {اتهامات مرتبط با قوانین کیفری} در ارتباط با عدم پیروی از مقررات اضطراری توسط @TorontoPolice ثبت شده است. لطفا به پیروی از دستور در خانه ماندن و ایمن ماندن ادامه دهید.»

در حالی که موج سوم کووید-۱۹ نظام بهداشت و درمان را تهدید می کند، قرار است دستور در خانه ماندن استان انتاریو که از ۸ آوریل در حال اجرا است با هدف محدود کردن و کنترل کووید-۱۹ تا ۱۹ ماه مه ادامه داشته باشد.

پلیس تورنتو ۱۶ تیم اختصاصی برای اجرای مقررات در خانه ماندن تشکیل داده است که شامل ممنوعیت برگزاری دورهمی ها با حضور افراد خارج از یک خانوار {به استثناء کسانی که تنها زندگی می کنند و مجازند تا در دورهمی با حضور خانوار دیگری شرکت کنند} می باشد.

پلیس تورنتو می گوید تمرکز اصلی آنها مناسبت های دورهمی فضای بسته است که در مکان های اجاره‌ای کوتاه مدت و در بارها و رستوران های تعطیل شده برگزار می شوند.

پلیس در طول هفته گذشته به طور روزانه به متفرق ساختن دورهمی های بزرگ پرداخته و در روز جمعه بیانیه‌ای صادر کرد که به طور جدی از مردم می خواست دور هم جمع نشوند.

پلیس تورنتو پیش از این گفته بود که به طور تصادفی افراد و خودروها را برای پرس و جو درباره علت بیرون بودن از خانه متوقف نخواهد کرد و مردم مجبور نیستند در مورد دلیل بیرون بودن از خانه توضیح بدهند.

با این حال مأمورین پلیس می توانند در صورت مشکوک بودن به عدم پیروی از قوانین براساس دلایل منطقی و زمینه های احتمالی از جمله براساس شکایت های مرتبط با برگزاری مهمانی های بزرگ، وارد ساختمان شوند.

کسانی که در دورهمی‌های غیرقانونی حضور می یابند ممکن است با جریمه ۷۵۰ دلاری مواجه شوند در حالی که برگزارکنندگان ۱۰،۰۰۰ دلار جریمه خواهند شد.

شرایط اضطراری  حوادث تورنتو  شرایط اضطراری  حوادث تورنتو   شرایط اضطراری حوادث تورنتو  حوادث تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا