انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

ترودو : تعلیق سفر تفریحی به کارائیب / مسافران هوایی در بازگشت با هزینه خودشان در هتل قرنطینه میشوند

هزینه اقامت در قرنطینه هتل “بیش از ۲۰۰۰ دلار” برای هر مسافر

ترودو : تعلیق سفر تفریحی به کارائیب / مسافران هوایی در بازگشت با هزینه خودشان در هتل قرنطینه میشوند

دولت فدرال کانادا مسافران بین المللی ورودی را مجبور به قرنطینه بمدت سه روز در هتل ها میکند و تمام سفرها به مقصد کارائیب را متوقف مینماید تا احتمال ورود انواع ویروس کرونا به کشور را کاهش دهد.

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از کانادا پرس ؛

جاستین ترودو ، نخست وزیر کانادا گفت که از جمله اقدامات دیگر اینست که کلیه ورود کنندگان به فرودگاه های کانادا باید قبل از اجازه گردش آزادانه در کشور ، از جیب خودشان هزینه قرنطینه در یک هتل را پرداخت نمایند.

تمام افراد ورودی نیز باید تست PCR کووید۱۹ را انجام دهند و سپس تا زمانی که منتظر نتیجه خود هستند ، در “یک هتل مورد تایید دولت” قرنطینه شوند.

ترودو گفت که هزینه اقامت در قرنطینه هتل “بیش از ۲۰۰۰ دلار” برای هر مسافر خواهد بود.

کسانی که تست منفی دارند ، اجازه بازگشت به خانه یا مقصد نهایی خود را خواهند داشت و با “نظارت بیشتر” یک دوره قرنطینه ۱۴ روزه را تکمیل میکنند.

کسانی که آزمایش کووید۱۹ مثبت باشند ، باید تا زمان بهبودی در هتل ها بمانند.

ترودو گفت که طی چند هفته آینده عملکرد آزمایش و قرنطینه فعال اجرا خواهد شد.

نخست وزیر گفت ، علاوه بر این تمام پروازها به مقصد کارائیب و مکزیک از روز یکشنبه متوقف می شوند و حداقل تا ۳۰ آوریل متوقف می مانند.

ترودو گفت: “اکنون زمان پرواز نیست.” “ما میتوانیم منتظر زمان بهتری باشیم که همه بتوانیم برای آن تعطیلات برنامه ریزی کنیم.”

نخست وزیر کانادا گفت: چهار شرکت حمل و نقل هوایی که مسافران را به کارائیب و مکزیک منتقل میکنند ، وست جت ، ایر کانادا ، سان وینگ و ایر ترنست با محدودیت های سفر همکاری میکنند.

تمام پروازهای ورودی خارجی اکنون فقط در چهار مکان مجاز به فرود هستند. ونکوور ، تورنتو ، مونترال و کلگری ، جایی که آزمایشات و توانایی های قرنطینه هتل در آنها راه اندازی میشود.

دومینیک لوبلانک ، وزیر امور بین الملل گفت که برنامه قرنطینه ، آزمایش ، اقدامات مکمل و تقویت کننده استانی که استانهایی مانند انتاریو قبلاً اعلام کرده بودند نیز تکمیل و تقویت خواهد شد.

همچنین کلیه مسافران ورودی در مرزهای زمینی کانادا با ایالات متحده نیز به زودی باید قبل از اجازه ورود ، نتیجه منفی آزمایش PCR را ارائه دهند.

سفرهای بین المللی انواع مختلفی از ویروس را از انگلستان ، دانمارک ، آفریقای جنوبی و برزیل به کانادا آورد.

ترودو با اشاره به شیوع ویروس کرونا نوع B.1.1.7 در یک خانه مراقبت طولانی مدت بِری (شهر بِری) که تاکنون حداقل ۵۰ کشته داشته است ، گفت: “فقط یک مورد از این نوع ویروس میتواند چالش های قابل توجهی ایجاد کند.”

ترودو گفت، تعداد مواردی که مربوط به سفرهای بین المللی است بسیار کم است ، اما صفر نیست.

در اوایل این ماه ، دولت فدرال از همه مسافران ورودی خواست تا آزمایش منفی کووید۱۹ را که طی ۷۲ ساعت گذشته انجام داده اند، ارائه دهند.

مسافران ورودی به استثنای کارکنان مرزی و کامیونداران از مارس گذشته تاکنون ۱۴ روز پس از ورود به کانادا مجبور به قرنطینه شده اند.

کشورهای دیگر از جمله استرالیا و نیوزیلند نیز برنامه قرنطینه در هتل را در کل دوره شیوع ویروس اجرا کرده اند.

 

ترودو : تعلیق سفر تفریحی به کارائیب / مسافران هوایی در بازگشت با هزینه خودشان در هتل قرنطینه میشوند
ترودو : تعلیق سفر تفریحی به کارائیب / مسافران هوایی در بازگشت با هزینه خودشان در هتل قرنطینه میشوند

دومینیک لوبلانک ، وزیر امور بین الملل  تعلیق سفرها   دومینیک لوبلانک ، وزیر امور بین الملل  تعلیق سفرها تعلیق سفرها

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا