انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

داگ فورد : راه اندازی برنامه آزمایش اجباری کووید۱۹ برای مسافران بین المللی در انتاریو

سوراخهایی در سقف وجود دارد که میتوانیم آن را به بهترین شکل ممکن بدوزیم

داگ فورد نخست وزیر انتاریو برنامه آزمایش اجباری کووید۱۹ را برای مسافران بین المللی بعنوان راه حل مهار گونه جدید ویروس کرونا ، اجرا می کند.

داگ فورد نخست وزیر انتاریو برنامه آزمایش اجباری کووید۱۹ را برای مسافران بین المللی بعنوان راه حل مهار گونه جدید ویروس کرونا ، اجرا می کند.

به طور بالقوه مسافران ورودی که به فرودگاه بین المللی پیرسون می رسند باید از روز دوشنبه آزمایش اجباری کووید۱۹ را انجام دهند ، این برنامه هفته ها قبل از شروع برنامه دولت فدرال که مسافران را مجبور به قرنطینه در هتل های تعیین شده میکند، اجرا می شود.

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از کانادا پرس ؛

داگ فورد ، نخست وزیر انتاریو بعد از ظهر جمعه در حالی که از طرح شش ماده ای برای جلوگیری از شیوع و گسترش گونه های جدید کووید۱۹ رونمایی کرد ، این خبر را نیز در کوئینز پارک اعلام نمود.

این اعلامیه ساعاتی پس از آن صورت گرفت که نخست وزیر جاستین ترودو محدودیت های جدید سفر و اقدامات جدیدی را برای مقابله با انواع جدید ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن در کانادا اعلام کرد؛ از جمله الزام های دولت فدرال اینست که همه مسافرانی که از خارج از کشور به کانادا باز می گردند آزمایش اجباری کووید۱۹ شوند و سپس در حالی که منتظر نتایج آن هستند؛ در یک هتل بمدت سه روز قرنطینه باشند.

ترودو همچنین گفت که تمام پروازها به مقصد کارائیب و مکزیک از روز یکشنبه متوقف میشوند و حداقل تا ۳۰ آوریل متوقف می مانند.

داگ فورد گفت : “آزمایش اجباری تا زمانی که اقدامات جدید فدرال کاملاً برقرار نباشد به عنوان معیار کنترل ویروس عمل می کند.” “ما باید به خاطر خانه های مراقبت طولانی مدت ، مدارس و بیمارستان ها و به خاطر همه ، هر فردی را که به کشور و انتاریو می آید ، را غربال کنیم.”

انتظار می رود برنامه آزمایش اجباری که توسط دولت فدرال اجرا می شود ظرف چند هفته به اجرا در آید اما داگ فورد گفت که با توجه به عواقب ناگوار شیوع گونه جدید ویروس در انتاریو،  چند هفته برای اجرای قوانین فدرال بسیار زیاد است.

بر اساس این طرح که توسط دولت استانی انتاریو اجرا میشود ، کلیه مسافرانی که از خارج از کشور به فرودگاه بین المللی پیرسون میرسند ، از ظهر روز دوشنبه فوراً تحت آزمایش کووید۱۹ قرار می گیرند و افرادی که از این کار امتناع کنند با جریمه ۷۵۰ دلاری مواجه میشوند.

داگ فورد همچنین گفت که دولت انتاریو به دنبال اقدام آزمایشی کووید۱۹ “فوری” در گذرگاه های مرزی زمینی است.

داگ فورد نخست وزیر انتاریو گفت: من همیشه میگویم سوراخهایی در سقف وجود دارد و این یک سوراخی است که میتوانیم آن را به بهترین شکل ممکن بدوزیم.

 

داگ فورد : راه اندازی برنامه آزمایش اجباری کووید19 برای مسافران بین المللی در انتاریو
داگ فورد : راه اندازی برنامه آزمایش اجباری کووید۱۹ برای مسافران بین المللی در انتاریو

آزمایش ویروس کرونا در فرودگاه    آزمایش ویروس کرونا در فرودگاه  آزمایش ویروس کرونا در فرودگاه

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا