جدیدترین اخبارکانادا

تست COVID-19 دو کارمند در دو فروشگاه منطقه “وان” مثبت شد

تست کووید دو کارمند در دو فروشگاه منطقه وان مثبت شد

تست COVID-19 دو کارمند در دو فروشگاه منطقه “وان” مثبت شد

تست COVID-19 دو کارمند در دو فروشگاه والمارت و سوبیز در منطقه وان مثبت شد.

شهردار”مائوریزیو بویلاکوا” (Maurizio Bevilacqua) یکشنبه شب با ارسال پستی در توییتر گفت: کارمند والمارت در شماره ۱۹۰۰ میجرمکنزی کار می کرد در حالی که کارمند سوبیز در شماره ۴۴۱ خیابان “کلارک غربی” مشغول به کار بود.

کارمند والمارت که علائم ابتلا به ویروس را در ۱۵ آوریل داشته است در ۱۷ آوریل بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ صبح و در ۲۰ آوریل بین ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر مشغول بکار بوده است.

در همین حال، کارمند سوبیز در ۲۷ آوریل علائم ابتلا به ویروس را داشته است. این فرد آخرین بار در تاریخ ۲۶ آوریل در محل کار حضور داشت.

“بویلاکوا” گفت: بهداشت عمومی منطقه یورک دو تماس نزدیک با این دو کارمند را که علامتدارهستند مشخص نمود. این دو کارمند آخرین بار به ترتیب در ۲۰ آوریل و ۲۶ آوریل مشغول بکار بودند.

تست COVID-19 دو کارمند در دو فروشگاه منطقه “وان” مثبت شد تست COVID-19 دو کارمند در دو فروشگاه والمارت و سوبیز در منطقه وان مثبت شد. شهردار”مائوریزیو بویلاکوا” (Maurizio Bevilacqua) یکشنبه شب با ارسال پستی در توییتر گفت: کارمند والمارت در شماره ۱۹۰۰ میجرمکنزی کار می کرد در حالی که کارمند سوبیز در شماره ۴۴۱ خیابان “کلارک غربی” مشغول به کار بود. کارمند والمارت که علائم ابتلا به ویروس را در ۱۵ آوریل داشته است در ۱۷ آوریل بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ صبح و در ۲۰ آوریل بین ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر مشغول بکار بوده است. در همین حال، کارمند سوبیز در ۲۷ آوریل علائم ابتلا به ویروس را داشته است. این فرد آخرین بار در تاریخ ۲۶ آوریل در محل کار حضور داشت. “بویلاکوا” گفت: بهداشت عمومی منطقه یورک دو تماس نزدیک با این دو کارمند را که علامتدارهستند مشخص نمود. این دو کارمند آخرین بار به ترتیب در ۲۰ آوریل و ۲۶ آوریل مشغول بکار بودند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا