جدیدترین اخبارکانادا

قوانین جدید اوبر : رانندگان و ‌مسافران باید از ماسک استفاده نمایند

قوانین جدید اوبر : رانندگان و ‌مسافران از ماسک استفاده نمایند
قوانین جدید اوبر : رانندگان و ‌مسافران باید از ماسک استفاده نمایند

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از ۶۸۰News؛

شرکت اوبر از رانندگان، پیک ها و ‌مسافران میخواهد تا از دوشنبه آینده به عنوان بخشی از اقدامات جدید برای مهار ویروس کرونا در کانادا از ماسک استفاده نمایند.

غول تکنولوژی مستقر در سانفرانسیسکو میگوید : تا زمانی که از طریق نرم افزار تشخیص عکس که در برنامه اوبر قرار دارد تایید نکردند که راننده ماسک زده است یا نه، رانندگان قادر به سوار کردن مسافر نخواهند بود.

آنها همچنین باید با یکسری شرایط موافقت کنند، قول بدهند که علائم کووید ۱۹ را نداشته، وسیله نقلیه خود را ضد عفونی کرده و دست خود را شسته باشند.

مسافران و رانندگان اگر مشاهده کنند که کسی که رانندگی میکند و یا وارد وسیله نقلیه می شود از ماسک استفاده نکرده است و یا شخصی در بین راه ماسک را از صورت خود برمیدارد، میتوانند سفر خود راکنسل کنند و هنگام ارزیابی سفر گزینه ای وجود دارد که میتوانند Uber را از برداشتن ماسک مطلع کنند.

هیچ مسافری مجاز به نشستن در صندلی های جلو نمی باشد و (برای Uber X و XL) بیش از سه مسافر در وسایل نقلیه مجاز نخواهد بود.

به مسافران هنگامی که سفری را رزرو میکنند توصیه میشود که از ماسک استفاده کنند، قبل و بعد از سفر دست های خود را ضدعفونی کنند، در صندلی عقب بنشینند و در صورت امکان پنجره را باز نمایند.

پیک های Uber Eats قادر خواهند بود که اوبر را در مورد رستوران هایی که فاصله اجتماعی را رعایت نمیکنند و یا صف طولانی دارند مطلع کنند و همچنین رستوران ها نیز می توانند وقتی پیک از ماسک استفاده نکرده و یا از پروتکل پیروی نمیکند موضوع را به شرکت اوبر اطلاع دهند.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا