بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

اتحادیه : از کارکنان زن پیتزا بوستون در شعب بریتیش کلمبیا خواسته شده که دامن بپوشند

اتحادیه : از کارکنان زن پیتزا بوستون در شعب بریتیش کلمبیا خواسته شده که دامن بپوشند

اتحادیه : از کارکنان زن پیتزا بوستون در شعب بریتیش کلمبیا خواسته شده که دامن بپوشند

هفته گذشته به کارکنان زن که در شعب رستوران پیتزا بوستون (Boston Pizza) در لاور مینلند بریتیش کلمبیا کار می کنند گفته شده است که برای شروع کار باید دامن بپوشند؛ چیزی که این شرکت را بدلیل سیاست و ارتباط نادرست، سرزنش میکند. به گفته اتحادیه، از کارکنان زن پیتزا بوستون در شعب بریتیش کلمبیا خواسته شده که دامن بپوشند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

این ادعاها در روز دوشنبه توسط «یونایتد فوود اند کامرشیال وورکرز۱۵۱۸» (United Food and Commercial Workers 1518) به اشتراک گذاشته شد.

رئیس اتحادیه ، کیم نوواک (Kim Novak) گفت که به کارکنان گفته شده سیاست پوشیدن اجباری دامن از روز ۸ مارچ که روز جهانی زنان است اجرایی می شود.

نوواک گفت،” این مساله موجب نگرانی های بسیار و زنگ خطری برای زنانی که در این محل به کار مشغول هستند شده است. این مسئله با مدیریت مجموعه مطرح شد اما هیچ تغییری در آن حاصل نشد.”

وی همچنین افزود این رخداد باعث شده چندین کارگر مجبور به مراجعه به اتحادیه UFCW 1518 شوند.

” ما به پیتزا بوستون مراجعه کردیم و از آن ها درخواست کردیم که سیاست شان را تغییر دهند اما تا کنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.”

نوواک گفت که پیش از این، به کارمندان گفته شده بود که بر اساس سیاست رستوران ، کارکنان تنها ملزم به پوشیدن لباس هایی به رنگ سیاه هستند.

سی تی وی نیوز در روز دوشنبه با یکی از مدیران این رستوران ارتباط برقرار کرد و این فرد آنها را به سخنگوی رسانه های کمپانی ارجاع داد. اتحادیه : از کارکنان زن پیتزا بوستون در شعب بریتیش کلمبیا خواسته شده که دامن بپوشند

اتحادیه : از کارکنان زن پیتزا بوستون در شعب بریتیش کلمبیا خواسته شده که دامن بپوشند
اتحادیه : از کارکنان زن پیتزا بوستون شعب بریتیش کلمبیا خواسته شده که دامن بپوشند

سخنگوی پیتزا بوستون با صدور بیانیه ای تائید کرد که خط مشی این شرکت همین است و به کارکنان اجازه میدهد تا “سبک ها و گزینه های مناسب” که محدود به دامن یا پیراهن نیستند را نیز داشته باشند.

این سخنگو گفت،” طی تغییر اخیر حق مالکیت رستوران پیتزا بوستون ، مساله اصول پوشش این رستوران فرنچایز و سیاست آراسته شدن به کارکنان اشتباه انتقال داده شده است و بهمین دلیل کارهایی برای اطمینان از آگاهی کارکنان از سیاست کامل این رستوران در حال انجام است.”

این کمپانی به سوالات بیشتر پاسخ نداد.

نوواک گفت که از کارکنان این شعبه در مورد همبستگی این اتحادیه رای گیری به عمل می آید.

او افزود که UFCW تصمیم گرفته که نگرانی ها را اعلام کند تا تمامی کارکنان صنعت رستوران بدانند که سیاست های اصول پوشش در مورد اجبار به پوشیدن دامن “قطعا نامناسب” هستند و نیازی به پیروی از آن ها نمی باشد.

وی در این باره افزود،” موارد زیادی مربوط به حقوق بشر در این موضوع وجود دارد و زنان نباید در محل کار تحت فشار این نوع سیاست ها باشند.”

لاور مینلند    لاور مینلند    لاور مینلند

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا