مسکن و اقتصاد

آیا این سؤالات را درهنگام خرید خانه از مشاور املاکتان می پرسید؟

فلورا فاطمی
عضو مشاوران رسمی املاک انتاریو

Sales Rep., Eng. MSc.

دوستان گرامی، به سلامتی خانه یا آپارتمان دلخواه خودتان را پیدا کرده اید و اکنون زمان خرید فرا رسیده است اما قبل از ارسال آفر لازم است که پاسخ چند سؤال را از ما مشاوران املاک جویا شوید که در ذیل به برخی از آنها اشاره می کنم.

۱- وضعیت جمعیت شناختی منطقه

وضعیت محله ای که می خواهید در آن زندگی کنید بسیار مهم است. باید بدانید که نسبت صاحبخانه به مستاجر، دوره زمانی ساخت خانه ها، کامیونیتی غالب در این منطقه از نظر سن، تحصیلات، شغل و زبانی که صحبت می کنند چگونه است.

۲-موقعیت مکانی خانه

دسترسی به امکانات محلی از جمله فروشگاه ها، مدارس با رنک بالا، نزدیکی به بزرگراه ها و وسایل نقلیه عمومی بایستی بررسی شود.

۳-تاریخ زمانی نوسازی ها در خانه

شما باید از آخرین بازسازی های صورت گرفته در خانه مطلع شوید مانند زمان تغییر سقف، درب و پنجره ها، تغییر لوله ها، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، موتورخانه و سایر رنوویشن های داخلی و خارجی که انجام شده اند.

۴-هزینه شارژ و یوتیلتی خانه

هزینه های جانبی خانه نیز اهمیت دارند. درباره میزان متوسط یوتیلیتی مصرفی اطلاعات کسب کنید. آیتم هایی که در خانه بصورت اجاره ای هستند را باید بدانید. اگر کاندو آپارتمان و یا کاندو تاون هاوس می خرید بایستی از هزینه های شارژ مطلع شوید.

۵-مشکلاتی که در خانه وجود دارند

یافتن مشکلات ساختاری خانه برعهده بازرس فنی خانه است و وضعیت حقوقی خانه را وکیل شما بررسی می کند. با این حال، وجود ما مشاوران املاک پرچانه هم در این زمینه راه گشا است.

دوستان، همه این اطلاعات می توانند ضمن آگاهی داشتن از مسائل موجود، دست تان را در گرفتن تخفیف بازتر کنند.
اگر سؤالی در این زمینه دارید با من تماس بگیرید تا تجاربم را در اختیار شما قرار دهم.

Flora.Fatemi@hotmail.com
۶۴۷-۸۱۸-۶۰۱۰

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا