آلبرتاجدیدترین اخباردولت فدرالکانادا
25درصد از کانادایی ها معتقدند دولت خطرات کووید19 را بزرگنمایی میکنند


25درصد از کانادایی ها معتقدند دولت خطرات کووید19 را بزرگنمایی میکنند
25درصد از کانادایی ها معتقدند دولت خطرات کووید19 را بزرگنمایی میکنند
25درصد از کانادایی ها بر اساس یک نظرسنجی که از آنها بعمل آمده ،
معتقدند که مسئولین دولت در رابطه با شیوع کووید19 و خطرات آن ، بیش از آنچه که هست
بزرگنمایی می کنند.


به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از کانادا پرس ؛
تقریبا یک چهارم پاسخ دهندگان به این نظرسنجی که روز سه شنبه توسط موسسه لگِر (Leger)
و انجمن مطالعات کانادایی ( Association for Canadian Studies ) بصورت آنلاین برگزار شد
بیان کرده اند که معتقدند مقامات دولتی در بخش بهداشت عمومی در هشدارهای شان
از جمله اجرای دستورالعمل هایی مانند فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش شیوع کووید19 اغراق می کنند.
از نظر منطقه ای نیز پاسخ دهندگان آلبرتایی در داشتن این دیدگاه اول هستند
و پس از آن ساکنان آتلانتیک ، کبک و انتاریو قرار دارند.
از نظر سن نیز پاسخ دهندگان جوان این نظرسنجی بیشتر افراد بالای 55 سال معتقد به
بزرگنمایی کووید19 از سوی دولت ها هستند.
کریستین بورک (Christian Bourque) معاون اجرایی موسسه لگِر ، در این رابطه گفت:
از طرف دیگر نتایج این نظرسنجی نشان میدهد اکثر پاسخ دهندگان کاملاً راحت به توصیه های بهداشت عمومی عمل می کنند و بر آنها پایبند هستند.
از جمله این توصیه ها مواردی مانند پوشیدن ماسک در انظار عمومی ، اجتناب از اجتماعات بزرگ و تلاش برای حفظ فاصله دو متری بین مردم بوده است.
حدود 57 درصد از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی گفتند که آنها طی ماه گذشته پایبندی خود را به یک یا چند مورد از اقدامات ایمنی بهداشت عمومی کاهش داده اند.
37 درصد از پاسخ دهندگان اذعان داشته اند که در رعایت فاصله فیزیکی مناسب ،
33 درصد نیز در زدن ماسک و 31 درصد نیز در حضور در مجامع و گروه ها اذعان داشته اند که
کمتر رعایت می کنند.


در بین پاسخ دهندگان گروه سنی 18 تا 24 سال نیز بیشترین آرامش را در پیگیری این دستورالعمل ها داشته و تقریبا سه چهارم آنها طی ماه گذشته بر انجام مقررات پایبند بوده اند.
این نظرسنجی آنلاین طی 11 تا 13 سپتامبر از 1.539 کانادایی بالغ انجام شده است.





























