جدیدترین اخبارکانادامنیتوبا

منیتوبا برنامه جدید کمک به کسب و کارهایی که تحت تأثیر دستورات بهداشت قرار می گیرند را اعلام کرد

منیتوبا از اختصاص ۲۲ میلیون دلار کمک مالی به کسب و کارهایی که تحت دستورات بهداشت استان قرار می گیرند خبر داد

منیتوبا برنامه جدید کمک به کسب و کارهایی که تحت تأثیر دستورات بهداشت قرار می گیرند را اعلام کرد

دولت منیتوبا برنامه جدیدی به اجرا می گذارد که بالغ بر ۲۲ میلیون دلار برای کسب و کارهایی که از اجرای آخرین مجموعه دستورات بهداشت عمومی آسیب می بینند کمک فراهم می کند.

جان ریس (Jon Reyes) وزیر توسعه اقتصادی و مشاغل و اسکات فیلدینگ (Scott Fielding) وزیر دارایی روز چهارشنبه برنامه حمایت از بخش های اقتصادی را اعلام کردند و گفتند که این برنامه تقریباً به ۱،۸۰۰ کسب و کار کمک می کند.

این طرح بر اساس تعداد کارکنانی که پیش از اجرایی شدن دستورات بهداشت از روز سه شنبه در فهرست پرداخت حقوق قرار داشته اند سطوح مختلفی از منابع مالی ارائه می کند.

منیتوبا برنامه جدید کمک به کسب و کارهایی که تحت تأثیر دستورات بهداشت قرار می گیرند را اعلام کرد
منیتوبا برنامه جدید کمک به کسب وکارهایی که تحت تأثیر دستورات بهداشت

ریس گفت «این برنامه به فراهم آوردن انعطاف پذیری لازم برای صاحبان کسب و کارهای منیتوبا کمک می کند تا منابع مالی خود را به هر بخشی که در هفته های آینده بیش از همه برای حفظ کسب و کارها ضروری است اختصاص بدهند.»

استان منیتوبا اعلام کرد که در پایان دوره تعطیلات یک ابزار ارزیابی آنلاین ارائه خواهد کرد که به صاحبان کسب و کارها کمک می کند سطح برنامه کمکی که واجد دریافت آن هستند را تعیین کنند و این ابزار تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود.

مالکان کسب و کارها می توانند بر اساس تعداد کارکنان خود برای دریافت کمک مالی بلاعوض تقاضا ثبت کنند.

کسب و کارهایی که یک تا نه کارمند/کارگر دارند می توانند برای دریافت ۳،۰۰۰ دلار تقاضا ثبت کنند، کسب و کارهای دارای ۱۰ تا ۱۹ کارمند/کارگر می توانند برای ۶،۰۰۰ دلار تقاضا ثبت کنند؛ کسب و کارهایی که ۲۴ تا ۴۹ کارمند/کارگر دارند می توانند برای دریافت ۹،۰۰۰ دلار تقاضا ثبت کنند؛ و کسب و کارهایی که بیش از ۵۰ نفر کارمند/کارگر دارند می توانند برای دریافت ۱۲،۰۰۰ دلار تقاضای ثبت کنند.

کسب و کارهایی که طبق دستورات جدید بهداشت ملزم به فعالیت با ظرفیت کاهش یافته هستند شامل رستوران‌ها، میکده ها، باشگاه های تناسب اندام، تسهیلات تفریحی، سالن های سینما، مکان های اجرای هنرهای نمایشی و موزه ها واجد شرایط دریافت کمک مالی هستند.

ریس گفت «به عنوان کسی که قبلاً صاحب یک کسب و کار کوچک بوده است چالش های پیش روی کسب و کارها را درک می کنم و به همین دلیل است که دولت مشتاق و متعهد می‌باشد که به کسب و کارها کمک کند تا همچنان باز بمانند و شهروندان منیتوبا را شاغل نگه دارند و به همگی ما کمک کند که تعطیلات را به شیوه ای ایمن در کنار دوستان و خانواده بگذرانیم.» منیتوبا برنامه جدید کمک به کسب وکارهایی که تحت تأثیر دستورات بهداشت قرار می گیرند را اعلام کرد

منیتوبا برنامه جدید کمک به کسب و کارهایی که تحت تأثیر دستورات بهداشت قرار می گیرند را اعلام کرد
منیتوبا برنامه جدید کمک به کسب وکارهایی که تحت تأثیر دستورات بهداشت قرار می گیرند را اعلام کرد

وزیر توسعه اقتصادی   کمک به مشاغل   دولت منیتوبا کمک به مشاغل دولت منیتوبا  کمک به مشاغل  دولت منیتوبا  کمک به مشاغل  وزیر توسعه اقتصادی  وزیر دارایی  وزیر توسعه اقتصادی  وزیر دارایی     وزیر توسعه اقتصادی  وزیر دارایی    وزیر توسعه اقتصادی    وزیر دارایی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا