انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

یک راه ساده صرفه جویی در بیمه خودرو رانندگانی که مسافت پیموده شده آنها پایین است

رانندگانی که مسافت پیموده شده سالیانه آنها کم است می توانند با طرح های بیمه خودرو مبتنی بر کیلومتر طی شده صرفه جویی کنند

یک راه ساده صرفه جویی در بیمه خودرو رانندگانی که مسافت پیموده شده آنها پایین است

یکی از داغ ترین موضوعات بحث های اخیر امکان بالقوه بازگشت به محل کار بوده است.

بسیاری از ما در طول یک سال و نیم گذشته از خانه کار کرده ایم و اکنون که اداره ها و کسب و کارها دوباره در حال باز شدن هستند ما به تدریج مطلع می شویم که در هر هفته چند روز می توانیم همچنان از خانه کار کنیم یا آیا کار کردن همچنان به صورت راه دور باقی خواهد ماند یا خیر. اما آنچه قطعی به نظر می رسد این است که رفت و آمد کمتری خواهیم داشت که باعث می شود این سؤال مطرح شود: اگر ما کیلومترهای کمتری رانندگی می کنیم آیا مبلغ قرارداد بیمه ما نیز نباید پایین تر باشد؟

به همین دلیل طرح سی‌ای‌ای مای‌پیس (CAA MyPaceTM) در سال ۲۰۱۸ ایجاد شد که تنها برنامه پرداخت بیمه خودرو مبتنی بر مسافت پیموده شده برای رانندگان دارای کیلومتر پیموده شده پایین است.

در این طرح شما از این اختیار برخوردارید که تنها برای مسافتی که رانندگی می کنید حق بیمه بپردازید. یک راه ساده صرفه جویی در بیمه خودرو رانندگانی که مسافت پیموده شده آنها پایین است

یک راه ساده صرفه جویی در بیمه خودرو رانندگانی که مسافت پیموده شده آنها پایین است
یک راه ساده صرفه جویی در بیمه خودرو

طرح CAA MyPace چیست؟

یک راه ساده صرفه جویی در بیمه خودرو رانندگانی که مسافت پیموده شده آنها پایین است

اولین بار طرح CAA MyPace متناسب با نیاز افرادی که کمتر از ۹،۰۰۰ کیلومتر در سال رانندگی می کنند راه اندازی شد؛ اما به منظور تقویت هر چه بیشتر این طرح پس از اینکه مردم شروع به دورکاری کردند و تنها یک یا دو روز در هفته به محل کار می رفتند بیمه CAA نیز رقم کیلومترشمار در طرح بیمه مبتنی بر مسافت پیموده شده را تا ۱۲،۰۰۰ کیلومتر در سال افزایش داد.

شرکت بیمه CAA در آگوست ۲۰۲۱ یک نظرسنجی آماری انجام داد و دریافت که ۶۴% از بیش از ۲،۱۰۰ شهروند انتاریویی [که در نظرسنجی شرکت کردند] در حال حاضر یا هنگام تمدید بیمه خودرو مایل‌اند یک محصول بیمه را که امکان پرداخت حق بیمه تنها برای مسافت پیموده شده را فراهم می کند در نظر بگیرند.

همان‌طور که تنها هزینه مقدار بنزینی که خودرو شما مصرف می کند را می پردازید طرح بیمه CAA MyPace نیز این امکان را برای رانندگان فراهم می کند که از طریق پرداخت حق بیمه صرفاً برای مسافتی که رانندگی کرده اند هزینه های بیمه خودرو خود را کنترل کنند.

اگر معمولاً از سیستم حمل و نقل عمومی برای رفتن به محل کار استفاده می کنید و خودرو را در خانه می گذارید، یا به طور تمام وقت از خانه کار می کنید و یا کلاً هر روز از خودرو خود استفاده نمی کنید در این صورت طرح بیمه CAA MyPace می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. یک راه ساده صرفه جویی در بیمه خودرو رانندگانی که مسافت پیموده شده آنها پایین است

یک راه ساده صرفه جویی در بیمه خودرو رانندگانی که مسافت پیموده شده آنها پایین است
یک راه ساده صرفه جویی در بیم

آیا این طرح واقعاً از طرح بیمه مرسوم و عادی خودرو بهتر است؟

یک راه ساده صرفه جویی در بیمه خودرو_رانندگانی که مسافت پیموده شده آنها پایین است

به عبارت ساده تر اگر کمتر از ۱۲،۰۰۰ کیلومتر در سال رانندگی می کنید، بله.

اما اثبات این موضوع در ارقام نهفته است. افزایش طرح های جدید به بیش از ۴۰۰% در طول دوره پاندمی باعث شد که طرح بیمه CAA MyPace مورد توجه رانندگان انتاریویی قرار بگیرد. رانندگان انتاریویی با استفاده از CAA MyPace در مقایسه با طرح های بیمه مرسوم به طور متوسط تا ۵۰% در مبلغ قرارداد بیمه خودرو خود صرفه جویی می کنند.

در حالی که به پایان سال نزدیک می شویم اکنون بهترین زمان برای بازنگری طرح بیمه خودرو فعلی شما است تا ببینید آیا می‌توانید با تغییر طرح خود صرفه جویی کنید. 

برای اینکه ببینید آیا طرح CAA MyPace برای شما مناسب است با یکی از کارگزاران مجاز شرک بیمه CAA Insurance به شماره ۱۷۱۷-۲۲۲-۸۷۷-۱ تماس بگیرید یا به سایت GETCAAINSURANCE.ca مراجعه کنید.

بیمه اتومبیل      بیمه اتومبیل    بیمه اتومبیل      بیمه اتومبیل

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا