انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پلیس تورنتو با توجه به برنامه ریزی ۸۰ رویداد مختلف در این آخر هفته نسبت به ترافیک سنگین در تورنتو هشدار داد

پلیس تورنتو به رانندگان هشدار داد که با توجه به برگزاری ۸۰ رویداد مختلف در آخر هفته در تورنتو انتظار ترافیک سنگین را داشته باشند

پلیس تورنتو با توجه به برنامه ریزی ۸۰ رویداد مختلف در این آخر هفته نسبت به ترافیک سنگین در تورنتو هشدار داد

پلیس تورنتو گفت که با توجه به تعداد قابل توجه رویدادهایی که قرار است این آخر هفته برگزار شوند، پلیس حضور بیشتری در مرکز شهر خواهد داشت و به رانندگان هشدار داد که انتظار تاخیر در تردد شهری را داشته باشند.

پلیس می گوید که در مجموع ۸۰ رویداد از جمله افتتاحیه آخر هفته جشنواره بین المللی فیلم تورنتو برای این آخر هفته در تورنتو برنامه ریزی شده است، که به همین دلیل خیابان کینگ بین خیابان یورک و خیابان اسپادینا بسته خواهد شد.

مقامات می گویند که یک «طرح عملیاتی» برای کنترل ازدحام جمعیت و حفظ جریان ترافیک اجرا می شود. اما با این حال به رانندگان هشدار می دهند که هنگام تردد در شهر صبور باشند.

جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) بزرگترین رویداد برنامه ریزی شده برای تورنتو در این آخر هفته می‌باشد، اما طبق گفته پلیس کنسرت های متعدد، برنامه پیاده روی و دویدن خیریه و تظاهرات نیز در شهر برنامه ریزی شده است.

همچنین به دلیل برگزاری جشنواره موسیقی رولینگ لاود (Rolling Loud) که در تمام آخر هفته در «انتاریو پِلیس (Ontario Place)» برگزار می شود، برخی از خطوط عبور و مرور در بلوار لیک‌شور (Lake Shore) بسته خواهد شد.

سه خط عبور و مرور به سمت شرق و یک مسیر به سمت غرب در بلوار لیک‌شور بین جاده بریتیش کلمبیا و خیابان استراکن (Strachan) در طول جشنواره بسته خواهد شد.

برابانت هشدار داد «معمولاً وقتی رویدادهای مهمی در شهر در حال برگزاری است، ما حضور ماموران پلیس خود را در اطراف محل برگزاری آن رویدادها افزایش می دهیم. اما این آخر هفته تعداد فوق العاده ای در حدود بیش از ۸۰ رویداد داریم، بنابراین باید تعداد زیادی از ماموران پلیس و منابع خود را به خصوص به مرکز دان‌تاون بیاوریم.» «ما انتظار داریم افراد زیادی در این منطقه حضور داشته باشند. ما فقط می‌خواهیم مطمئن شویم که تعداد نیروهای ما با جمعیت مردم حاضر در شهر متناسب خواهد بود.»

برای مشاهده لیست کامل جاده هایی که آخر هفته بسته می شوند روی این لینک کلیک کنید.

پلیس تورنتو با توجه به رویدادهای مختلف تورنتو در این آخر هفته نسبت به ترافیک سنگین هشدار داد اخبار کانادا   اخبار کانادا   اخبار کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا