انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

فروش شراب همراه سفارش «بیرون بر» در رستوران‌ها: «یک موفقیت بزرگ»

استقبال گسترده از مجاز شدن فروش شراب همراه غذای بیرون بر در رستوران‌ها یک موفقیت بزرگ بود

فروش شراب همراه سفارش «بیرون بر» در رستوران ها : «یک موفقیت بزرگ»

پاندمی کووید-۱۹ تغییرات بسیاری به ارمغان آورد اما یکی از حرکت های دائمی برای فروش نوشیدنی الکلی «بیرون بر» همراه تحویل غذا برای صرف در خارج از رستوران یا سفارش های تحویل غذا در محل مشتری یکی از اقدامات مطلوب و خوشایند برای بسیاری از مردم بوده است.

فروش شراب همراه سفارش «بیرون بر» در رستوران ها : «یک موفقیت بزرگ»
فروش شراب همراه سفارش «بیرون بر» در رستوران ها : «یک موفقیت بزرگ»

مشتریان این امکان جدید را فوق العاده دوست دارند و رستوران‌ها نیز می گویند که واقعاً به این شیوه تقویت فروش نیاز داشته اند. حتی برخی از مجتمع های تجاری از این سطح فراتر رفته اند و فروشگاه «بوتیک شراب» ایجاد کرده اند.

لیلا ایوب (Leila Ayoub) یکی از مشتریان اِل‌اِی بوتگا (La Bottega) در بای‌وارد مارکت (ByWard Market) اتاوا است؛ ایوب حالا کاری را انجام می‌دهد که قبل از پاندمی مجاز نبود؛ خریدن شراب برای نوشیدن در خارج از محل.

خانم ایوب به سی تی وی نیوز اتاوا گفت «من چند نفر از دوستان را برای شام دعوت کردم و فکر کردم که خوب است مقداری شراب و یک سینی مزه داشته باشیم، به همین دلیل به اینجا آمده ام تا نان و برش های آماده ژامبون و کالباس بخرم.»

برای خانم ایوب خریداری همه اقلام از یک محل صرفاً مسئله راحتی و سرراست بودن نیست.

ایوب می گوید «شما می توانید اینجا شراب های خاص و ویژه تهیه کنید که واقعاً نمی توان در فروشگاه های بزرگ پیدا کرد.»

رستوران‌هایی که از قبل مجوز مشروبات الکلی دارند مجازند که نوشیدنی الکلی را به صورت بیرون بر بفروشند به شرطی که همراه با غذای بیرون بر فروخته شود. این امکان یکی از تغییراتی است که بسیاری از مردم به افتخار آن جام شراب یا حتی یک بطری شراب بالا می برندفروش شراب همراه سفارش «بیرون بر» در رستوران ها : «یک موفقیت بزرگ»

لاریسا بِزناچوک سمیرنیو (Larissa Beznachuk-Smyrnew) متخصص شراب مستقر در اِل‌اِی بوتگا می گوید «خوشبختانه این حرکت یکی از روزنه های امیدواری در دوره پاندمی بود.» «این اقدام یکی از روش های عالی برای حفظ جریان فروش بود.»

برخی از مجتمع های تجاری مانند اِل‌اِی لابوتگا حتی یک «بوتیک شراب» ایجاد کرده اند که مشتریان می توانند مجموعه بسیار متنوعی را بررسی کنند. فروش شراب همراه سفارش «بیرون بر» در رستوران ها : «یک موفقیت بزرگ»

بِزناچوک سمیرنیو می گوید «اکنون [این تغییر] به یک فروشگاه بزرگ شراب ایتالیایی ارتقا پیدا کرده است. ما در واقع مجموعه شراب های خود را گسترش دادیم: در حال حاضر در حدود ۲۰۰ شراب دارای برچسب های ایتالیایی داریم.»«هیچ یک از این شراب ها در قفسه فروشگاه های خرده فروشی مشروبات الکلی مجاز (LCBO) پیدا نمی شود.»

در لولو (Lollo) یکی از رستوران‌های مجاور می توانید شراب های خاص از سراسر جهان را پیدا کنید. این رستوران در خیابان سامرست استریت وست، کرنر پیچ (Corner Peach) شراب های طبیعی بسیاری را به فروش می رساند.

کرولاین مورفی (Caroline Murphy) یکی از مالکان رستوران می گوید «بسیاری از گزینه های کانادایی [برای انتخاب شراب]، بسیاری از شراب های شهر پرنس ادوارد و همین‌طور از بریتیش کلمبیا نیز موجود می‌باشد، اندکی از همه موجود است.»

اجازه داشتن برای فروش شراب تحول مثبتی است. فروش شراب همراه سفارش «بیرون بر» در رستوران ها یک موفقیت بزرگ

«فروش شراب یکی از بزرگترین دلایلی بود که ما قادر بودیم کار خود را ادامه دهیم و کسب و کار خود را در طول پاندمی از بدهکاری و ورشکستگی حفظ کنیم.» فروش شراب همراه سفارش «بیرون بر» در رستوران ها : «یک موفقیت بزرگ»

تونی النیس از صنف رستوران‌ها، هتل ها و متل های انتاریو (ORHMA) می گوید فروش مشروب الکلی [به رستوران‌ها] کمک کرد.

«تحویل سفارش نوشیدنی الکلی، به طور قطع از هنگامی که توسط رستوران‌ها به کار گرفته شده موفقیت بزرگی بوده است و بسیاری دیگر از رستوران‌ها، {برآورد می کنیم در حدود ۲۵ درصد} به سراغ ارائه خدمات بیرون بر و تحویل سفارش رفته اند.»

النیس می گوید که سرآشپزها نیز خلاقیت به خرج می دهند. فروش شراب همراه سفارش بیرون بر در رستوران یک موفقیت بزرگ

«این صنف گردانندگان رستوران‌ها بسیار خلاق هستند و بسیاری از آنها ترکیب هایی مانند یک کیت خوراک و شراب مخصوص آن، ترکیب های جدید مواد غذایی، سبک های آشپزی مانند سبک جنوب فرانسه، اسپانیا و ایتالیا را در سرویس های خود گنجانده اند.»

تحویل شراب در محل  دلیوری  تحویل شراب در محل   دلیوری تحویل شراب در محل دلیوری  تحویل شراب در محل   دلیوری  تحویل شراب در محل     دلیوری  تحویل شراب در محل       دلیوری  تحویل شراب در محل  مشروبات الکلی در انتاریو      مشروبات الکلی در انتاریو      مشروبات الکلی در انتاریو          مشروبات الکلی در انتاریو          مشروبات الکلی در انتاریو        مشروبات الکلی در انتاریو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا