ایرانجدیدترین اخبار

بی‌اعتنایی جمهوری اسلامی به مشکلات معیشتی ملت ایران با برگزاری سیرک‌های حکومتی

جمهوری اسلامی بی اعتنا به معیشت مردم سرمایه‌های ملی ایران را خرج سیرک‌های حکومتی می‌کند

بی‌اعتنایی جمهوری اسلامی به مشکلات معیشتی ملت ایران با برگزاری سیرک‌های حکومتی

ایدئولوژی برگزاری سیرک‌های حکومتی و المپیک عزاداری در طی چهار دهه به حکومت متحجر جمهوری اسلامی کمک کرده بود تا قدرت خود را تثبیت کند؛ هم از جنگ هشت ساله ایران و عراق در دهه ۱۹۸۰ که جان بیش از یک میلیون نفر را گرفت جان سالم به در ببرد و هم با هزاران اعدام سیاسی و صدها ترور وحشتناک، هرگونه مخالفت را از بین ببرد.

بی‌اعتنایی جمهوری اسلامی به مشکلات معیشتی ملت ایران با برگزاری سیرک‌های حکومتی
بی‌اعتنایی جمهوری اسلامی به مشکلات معیشتی ملت ایران با برگزاری سیرک‌های حکومتی

رژیم ایران همچنین ایدئولوژی سیرک‌های حکومتی و المپیک عزاداری را از طریق تشکیلات ترور و عملیات‌های مخفی در سراسر خاورمیانه صادر کرد، زندگی صدها میلیون نفر را بر هم زد و از طریق جنگ‌های نیابتی بر سر قدرت ژئوپلیتیک و منابع طبیعی، مرگ و ویرانی را به ارمغان آورد.

با این حال، هیچ مستبدی هرگز نتوانسته بزرگترین نیروی روی زمین را برای همیشه رام کند، نیروی حیات. آخوندها در ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

سلطه جمهوری اسلامی بر قدرت در طول سالها به تدریج سست شده و علیرغم موانع بسیار، به لطف اینترنت، افراد بیشتری در ایران به ویژه جوانان، پرده سیاهی را که آنها را از دنیا و ریشه هایشان جدا کرده‌، پاره کردند.

جوانان ایران فرقه مرگ را کنار زدند، بهشت ​​موعود پس از مرگ را نپذیرفتند و خواهان سعادت زندگی هستند.

رژیم ایران با درک این تهدید وجودی، تمام تلاش خود را با صرف میلیون‌ها دلار هزینه از سرمایه‌های ملی ایران، برای تقویت تسلط ایدئولوژیک خود بر جامعه به کار گرفته است. در یک تلاش، حکومت میلیون‌ها دلار را صرف یک آهنگ پاپ مذهبی به نام «سلام فرمانده» کرد تا به کودکان این اندیشه را تلقین کند.

کنسرت های حکومتی در سراسر ایران برگزار شد که طی آن بچه ها آهنگ سلام فرمانده را اجرا کنند، تا عهد ببندند که جان خود و حتی جان پدر و مادر خود را برای دیکتاتور، آخوند هشتاد و پنج ساله فدا کنند. اما چون خامنه‌ای پایگاه و جایگاه محکمی هم در بین حتی خودی‌های رژیم نداشت، سلام فرمانده به سلام درمانده تغییر کرد.

رهبر جمهوری اسلامی، پس از آن با استفاده از منابع مالی اندک و رو به کاهش کشور، سیرک اجراهای این آهنگ را در دیگر کشورها از جمله لبنان، عراق، روسیه، پاکستان، میانمار، کویت، بحرین، بوسنی، نیجریه و حتی ایالات متحده به راه انداخت اما باز هم فایده‌ای نداشت و درمانده تر از قبل شد.

علاوه بر این، رژیم ایران در سال های گذشته به ترویج، تسهیل و سازماندهی پیاده روی سالانه اربعین پرداخته است،

این رویداد به رژیم کمک می‌کند تا به شرکت کنندگان ایدئولوژی شهادت برای نظام تلقین شود تا به وسیله آن با شهادت در راه خامنه‌ای به بالاترین دستاورد زندگی برسند.

در هفته‌های اخیر، به‌عنوان بخشی از تلاش‌های رژیم برای نشان دادن بازگشت به حالت عادی پس از قیام مهسا امینی، حکومت از این که صدها هزار ایرانی برای شرکت در زیارت ثبت‌نام کرده‌اند، این اقدام را تحسین کرده است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا