بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

ویروس کرونا در بریتیش کلمبیا : ۴۲۰ مبتلای جدید و ۶ مورد مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹

بریتیش کلمبیا پیش از آخر هفته طولانی، در آخرین خبرهای کووید-۱۹، از ۴۲۰ مورد ابتلا و ۶ مرگ مرتبط با بیماری خبر داد

ویروس کرونا در بریتیش کلمبیا : ۴۲۰ مبتلای جدید و ۶ مورد مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹

مسئولان وزارت بهداشت بریتیش کلمبیا در آخرین به‌روزرسانی اخبار خود پیش از آخر هفته طولانی «ویکتوریا دی» از ثبت ۴۲۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و شش مورد مرگ و میر مرتبط با بیماری خبر دادند. ویروس کرونا در بریتیش کلمبیا : ۴۲۰ مبتلای جدید و ۶ مورد مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

از آغاز پاندمی تابه‌حال ۱۴۱،۳۷۳ ابتلا به ویروس کرونا و ۱،۶۶۷ مرگ و میر مرتبط با بیماری در استان ثبت‌شده است.

تعداد موارد ابتلا در طول هفته‌های گذشته به‌طور یکنواخت در حال کاهش بوده است، اما دکتر بانی هنری، مسئول بهداشت استانی و آدریان دیکس وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا گفتند که بسیار اهمیت دارد که عموم مردم در طول آخر هفته رعایت مقررات را به بهترین صورت ادامه دهند. 

دکتر هنری و آدریان دیکس در بیانیه مشترکی گفتند، «در این آخر هفته طولانی، وقت آن است که تمام مقررات بهداشت عمومی و محدودیت‌های مسافرتی را رعایت کنید؛ تعداد افراد جمع را محدود نگه‌دارید، رفت‌وآمد خود را در سطح محلی حفظ کنید و اگر تا به‌ حال برای واکسن ثبت‌نام نکرده‌اید در این آخر هفته ثبت‌نام کنید.»

تعداد ابتلا به بیماری که روز جمعه اعلام شد، اندکی کمتر از میانگین روزانه ۴۳۸ مورد ثبت‌شده در طول هفته گذشته بود. میانگین متحرک هفت‌روزه نیز پس از رسیدن به اوج خود با ۱،۱۳۰ مورد در بالاترین سطح سومین موج پاندمی استان در اپریل، به کمتر از نصف کاهش یافته است.  

تعداد موارد ابتلا فعال در بریتیش کلمبیا نیز به ۴،۵۰۷ مورد کاهش یافته که از ۱ مارس تابه‌حال کمترین تعداد ابتلا فعال ویروس کرونا است.

تعداد افرادی که در بیمارستان‌ها در حال مبارزه با کووید-۱۹ هستند در روز جمعه به ۳۱۹ نفر، شامل ۱۰۷ نفر بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کاهش یافته است.

درحالی‌که تمام محدودیت‌های وضع‌شده ویروس کرونا در بریتیش کلمبیا همچنان برقرار است، مسئولان می‌گویند که روزنه امیدی برای لغو برخی از اقدامات در روز سه‌شنبه وجود دارد. این هفته، نخست‌وزیر جان هورگان، گفت که اقدامات «شکننده چرخه» ابتلا به بیماری که در ماه مارس به اجرا گذاشته شد در نیمه‌شب دوشنبه لغو خواهد شد.

بااین‌حال، دکتر بانی هنری هشدار داد که پیشرفت‌های استان شکننده و ناپایدار است و می‌تواند از دست برود، بخصوص هنگامی که بسیاری از ساکنین استان همچنان واکسینه نیستند و کسانی که اولین دوز خود را دریافت کرده‌اند هنوز فرصت کافی برای ایجاد آنتی‌بادی در بدن خود نداشته‌اند.

دکتر هنری و دیکس در بیانیه مشترک خود گفتند، «ما باید به پایین آوردن میزان ابتلا به کووید-۱۹ ادامه بدهیم تا بتوانیم به‌طور ایمن از محدودیت فعلی خارج شویم. تنها راهی که برای انجام دادن این کار وجود دارد، ادامه دادن به استفاده از لایه‌های ایمنی و ایمن‌سازی هر چه بیشتر مردم است.»

از آخرین وضعیت اعلام‌شده روز پنج‌شنبه تابه‌حال ۵۶،۶۶۰ دوز واکسن کووید-۱۹ دیگر تزریق شده است، که مجموع واکسن تزریق شده را به ۲،۷۴۴،۰۲۰ دوز می‌رساند. تعداد کل واکسن تزریق شده، شامل ۲،۶۰۱،۶۱۴ دوز اول -که برای ۵۱ درصد از جمعیت بریتیش کلمبیا کافی است- و ۱۴۳،۴۰۶ دوز دوم بوده است.

دکتر بانی هنری و آدریان دیکس قرار است روز سه‌شنبه، دوباره همراه با جان هورگان برای اعلام جزییات برنامه آغاز مجدد بازگشایی استان حضور یابند. مقامات مسئول به‌جزییات اندکی در مورد محتوای برنامه اشاره کردند، به‌جز این‌که خطاب به مردم بریتیش کلمبیا گفتند که «قادر خواهید بود، برای آنچه موردنظر شما، خانواده شما و  کسب‌وکار شماست برنامه‌ریزی کنید.» 

«ما یک رویکرد تدریجی به برنامه آغاز مجدد خواهیم داشت و پیشرفت‌های خود را در طول مسیر تحت نظر می‌گیریم تا اطمینان حاصل کنیم که موارد ابتلا، شیوع، و بستری در بیمارستان‌ها شروع به بالا رفتن نخواهد کرد. لازم است که همگی -در این آخر هفته طولانی و هفته‌های بعدی- به سهم خود مشارکت کنند.»

 

ویروس کرونا در بریتیش کلمبیا : 420 مبتلای جدید و 6 مورد مرگ و میر ناشی از کووید-19
ویروس کرونا در بریتیش کلمبیا : ۴۲۰ مبتلای جدید و ۶ مورد مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹

 

 

ویکتوریا دی    ویکتوریا دی    وزارت بهداشت بریتیش کلمبیا    ویکتوریا دی    وزارت بهداشت بریتیش کلمبیا     ویکتوریا دی 

  وزارت بهداشت بریتیش کلمبیا      ویکتوریا دی  وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا        وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا      وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا