بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

تمدید ممنوعیت صرف غذا در فضای داخل رستوران ها تا ماه می در بریتیش کلمبیا

طبق اعلام صنایع رستوران داری، ممنوعیت صرف غذا در فضای داخل سالن تا ماه می در بریتیش کلمبیا تمدید شد

تمدید ممنوعیت صرف غذا در فضای داخل رستوران ها تا ماه می در بریتیش کلمبیا

طبق اطلاع رسانی چندین گروه صنعتی، ممنوعیت موقت بریتیش کلمبیا در مورد صرف غذا در فضای داخل رستوران ها، احتمالا تا ماه می تمدید خواهد شد. تمدید ممنوعیت صرف غذا در فضای داخل رستوران ها تا ماه می در بریتیش کلمبیا

پزشک ارشد استان، دکتر بانی هنری این ممنوعیت را در ۲۹ مارس به اجرا درآورد و گفت حداقل به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت.

البته انجمن خدمات رستوران و غذا  بریتییش کلمبیا می گوید، گروه های صنعتی روز سه شنبه جلسه ای با دکتر هنری داشتند و او در این جلسه اشاره کرد که باید محدودیت ها با توجه به بالا ماندن نگران کننده تعداد موارد کووید-۱۹ تمدید شوند.

انجمن خدمات رستوران و غذا بریتیش کلمبیا، BCRFA در خبر جدیدی در وبسایت خود گفت، «گفتگوهای ما حاکی از آن بود که دستور فعلی کارشناس سلامت استانی (PHO) مبنی بر محدودیت صرف غذا در داخل سالن رستورانها تا بعد از ۱۹ آوریل و شروع ماه می ادامه خواهد داشت.». «ادامه این محدودیت ها به علت ادامه یافتن تعداد بالای موارد روزانه ابتلا به بیماری و همینطور هدف استان مبنی بر ادامه اجرای محدودیت های مربوط به جلوگیری از معاشرت های اجتماعی و گردهمایی های داخل فضاهای بسته، تا اطلاع ثانوی است».

اتحادیه صدور مجوز نوشیدنی های بریتیش کلمبیا، که در جلسه با کارشناس سلامت استانی حضور داشت، گفت آنطور که در این جلسه متوجه شده، به احتمال بسیار زیاد ممنوعیت تا روز بعد از تعطیلات طولانی «ویکتوریا دی»‌ در ۲۴ ماه می ادامه خواهد داشت.

مقامات بهداشت هنوز تایید نکرده اند که آیا هیچ یک از ممنوعیت های اعلام شده در اواخر ماه قبل، که شامل ممنوعیت کلاس های گروهی تناسب اندام داخل سالن نیز بودند، تمدید خواهد شد یا خیر.

ابتدای این هفته در روز سه شنبه، پس از اینکه دکتر هنری و آدریان دیکس، وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا مدلسازی ماهانه کووید-۱۹ خود را ارائه کردند، جان هورگان نخست وزیر بریتیش کلمبیا گفت که دولت روز سه شنبه جزییات بیشتری درباره محدودیت ها اعلام خواهد کرد.

علاوه بر این جان هورگان گفت از ایده محدودیت مسافرت به عنوان ابزاری برای محافظت از استان در طول دوران سومین موج رکورد شکن پاندمی استقبال می کند.

میانگین متحرک هفتگی موارد کووید-۱۹در بریتیش کلمبیا  به بیش از ۱،۱۰۰ نفر در روز صعود کرده است.

صنعت رستوران داری اعلام کرد که اعضاء این صعنت نگرانی های خود را درباره «ناهماهنگی و سردرگمی قابل ملاحظه در خصوص پاسیوها» با دکتر هنری مطرح کردند.» خدمات فضای باز پاسیوها و بیرون‌برها تنها راهی است که موسسات می توانند تحت محدودیت ها به کسب درآمد بپردازند، اگرچه بریتیش کلمبیا به منظور کمک به سرپا ماندن رستوران ها، کمک‌های مالی اختصاص داده است.

انتظار می رود که کارشناس سلامت استانی برای تهیه سندی از طرح کلی الزامات و دستورالعاملهای مربوط به پاسیوها همکاری کند،  سندی که در میان کسب و کارهای این صنعت قابل توزیع خواهد بود.

انجمن خدمات رستوران و غذای بریتیش کلمبیا گفت، «مجموعه الزامات و دستورالعمل ها به محض آماده شدن توزیع خواهد شد.» تمدید ممنوعیت صرف غذا در فضای داخل رستوران ها تا ماه می در بریتیش کلمبیا

تمدید ممنوعیت صرف غذا در فضای داخل رستوران ها تا ماه می در بریتیش کلمبیا
تمدید ممنوعیت صرف غذا در فضای داخل رستوران ها تا ماه می در بریتیش کلمبیا

به گزار

کووید۱۹   کووید۱۹    کووید۱۹  کووید۱۹    کووید۱۹  ه  رانتو نیوز سی تی وی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا