جدیدترین اخبارکاناداکِبِک

تست کووید-۱۹ بیش از ۳۰ نفر از کارکنان مرکز پردازش نامه‌های پست کانادا در مونترال مثبت شد

مثبت شدن نتیجه تست کووید-۱۹ بیش از ۳۰ نفر از کارکنان مرکز پردازش نامه‌های پست_کانادا در مونترال

تست کووید-۱۹ بیش از ۳۰ نفر از کارکنان مرکز پردازش نامه‌های پست کانادا در مونترال مثبت شد

پست کانادا و مقامات اتحادیه تأیید کردند که یکی از مراکز پردازش نامه های پست مونترال، نقطه شیوع گسترده کووید-۱۹ است. تست کووید-۱۹ بیش از ۳۰ نفر از کارکنان مرکز پردازش نامه‌های پستکانادا در مونترال مثبت شد

به گفته سخنگوی پست کانادا، مرکز پردازش نامه های پستی لئو بلانشت (Leo Blanchette) واقع در خیابان مک آرتور (McArthur St) در سنت لوران (St-Laurent) ، در طول دو هفته گذشته شاهد تست مثبت کووید-۱۹ بیش از ۳۰ نفر از کارکنان خود بوده است.

پست کانادا در بیانه ای گفت، «در تمامی موارد مثبت، مدیر منطقه ای بهداشت عمومی (DRSP) مونترال مطلع شد و ما به همکاری نزدیک با آنها ادامه دادیم.»

سخنگوی پست کانادا روز سه شنبه در ساختمان پست گفت که این شرکت، «خدمات تست گیری سریع داوطلبانه کووید-۱۹ در محل را برای تمامی کارکنان و پیمانکاران فراهم کرده است.» «هر کدام از کارکنان که نتیجه تست آنها مثبت باشد باید محل کار را ترک و خود را قرنطینه نماید».

جان سیمپسون، ریاست ملی اتحادیه کانادایی کارکنان پست گفت، از ۳۲ کارمند که تست مثبت داشتند، هیچ کدام فوت نکرده اند.

جان سیمپسون می گوید، «این اتحادیه، موارد مثبت کووید-۱۹ در مرکز پردازش نامه های لئو بلانشت در مونترال را با دقت تحت نظر گرفته است.» «سلامت و ایمنی اعضای اتحادیه برای ما در اولویت قرار دارد و به دلیل حمایت و اصرار و پیگیری ما، صبح امروز تست گیری سریع در ساختمان پست آغاز شد. پست کانادا باید تمام اقدامات احتیاطی لازم برای تضمین سلامت و ایمنی کارکنان را به کار بگیرد. کارکنان پست بیش از یکسال است که در خط مقدم این پاندمی بوده اند و برای در خانه ماندن و سالم ماندن به مردم کمک کرده اند، بنابراین بسیار مهم است که فاز دوم عرضه واکسن شامل کارکنان پست باشد».

 

تست کووید-19 بیش از 30 نفر از کارکنان مرکز پردازش نامه‌های پست کانادا در مونترال مثبت شد
تست کووید-۱۹ بیش از ۳۰ نفر از کارکنان مرکز پردازش نامه‌های پستکانادا در مونترال مثبت شد

حوادث مونترال    اخبار مونترال حوادث مونترال   مراکز پردازش نامه  اخبار مونترال  حوادث مونترال  مراکز پردازش نامه  حوادث مونترال  اخبار مونترال    مراکز پردازش نامه  اخبار مونترال  حوادث مونترال

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا