جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

دستمزد بازیکنان بسکتبال در کانادا با بیت‌کوین پرداخت خواهد شد

دستمزد بازیکنان بسکتبال در کانادا با بیت‌کوین پرداخت خواهد شد

دستمزد بازیکنان بسکتبال در کانادا با بیت‌کوین پرداخت خواهد شد

لیگ بسکتبال مردان کانادا CEBL گزینه دریافت بخشی از دستمزد با کریپتوکارنسی را برای بازیکنان حرفه‌ای خود ارائه خواهد کرد. گزینه پرداخت جدید از طریق مشارکت با صرافی کریپتوکارنسی بیت‌بای (Bitbuy) کانادا امکان‌پذیر شده است.
بیت‌بای دستمزدهای دلاری کانادایی‌ها را به بیت‌کوین تبدیل می‌کند. دستمزد بازیکنان بسکتبال در کانادا با بیت‌کوین پرداخت خواهد شد

دستمزد بازیکنان بسکتبال در کانادا با بیت‌کوین پرداخت خواهد شد
دستمزد بازیکنان بسکتبال در کانادا با بیت‌کوین پرداخت خواهد شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

لیگ برتر بسکتبال کانادا (CEBL (https://www.cebl.ca/)) چند روز پیش از شروع فصل سوم رقابت‌ها در ۲۴ ماه جون از توافق با بیت‌بای خبر داد.

لیگ برتر بسکتبال که چهار سال قبل تأسیس شده بود در سال ۲۰۱۹ با حضور شش تیم آغاز به کارکرد که همگی آنها تحت مالکیت و مدیریت گروه شرکت‌های بسکتبال کانادایی (Canadian Basketball Ventures) قرار دارند.

لیگ برتر می‌گوید که این توافق در نوع خود اولین مشارکت کریپتو در میان تمام لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای در  امریکای شمالی خواهد بود.

مایک موریل (Mike Morreale) نماینده مالکان و مدیرعامل لیگ برتر بسکتبال کانادا گفت:
مشارکت ما با بیت‌بای حاکی از تعهد ما به بازیکنان ما و همین‌طور رویکرد تفکر آینده‌نگرانه ما نسبت به شیوه پرداختن به کسب‌وکار ما است. به کمک بیت‌بای، بازیکنان بسکتبال می‌توانند انتخاب کنند که بخشی از دستمزد خود را به‌صورت بیت‌کوین (BTC) دریافت کنند.

این پلتفرم معاملاتی پرداخت دستمزدها با دلار کانادایی را به کریپتوکارنسی تبدیل خواهد کرد و سکه رمزنگاری‌شده را در کیف پول کریپتو شخصی بازیکنان واریز می‌کند.

مطابق بخشی از توافق با CEBL این صرافی که بیش از ۳۰۰،۰۰۰ کاربر در کانادا دارد، اسپانسر رسمی لیگ نیز خواهد بود.

 

بازیکنان بسکتبال خواهان گزینه پرداخت دستمزد با بیت‌کوین هستند

 

طبق اظهارات چارلی ایکنهید (Charlie Aikenhead) معاون مدیر بازاریابی در بیت‌بای، این مشارکت نشان‌دهنده تحول چشمگیر در نحوه تفکر ورزشکاران در مورد پاداش و دستمزد است.

ایکنهید با تأکید بر اینکه شرکت کریپتو بیت‌بای به حمایت از ورزش‌های خانگی کانادایی افتخار می‌کند، افزود «ما بسیار خوشحالیم که از طریق پرداخت دستمزد به صورت بیت‌کوین به بازیکنان CEBL در زمینه محافظت از ثروت بلندمدت آنها کمک می‌کنیم.»

همکاری بین Bitbuy و CEBL در پاسخ به بازیکنان بسکتبال انجام می‌شود که تمایل خود برای دریافت دستمزد به‌صورت کریپتو را به اطلاع مدیریت لیگ رسانده بودند. آنها در تقاضای خود به نمونه موردی بازیکن NFL راسل اوکانگ (Russell Okung) اشاره کردند که سال گذشته به اولین ورزشکار حرفه‌ای امریکای شمالی تبدیل شد که دستمزد خود را به‌صورت بیت‌کوین دریافت می‌کند.

به گزارش بخش خبری سایت Bitcoin.com در ماه دسامبر، این بازیکن خط حمله کرولاینا پنترز (Carolina Panthers) اعلام کرد که نیمی از ۱۳ میلیون دلار دستمزد خود را به‌صورت بیت‌کوین دریافت خواهد کرد.

کیمبال مکنزی (Kimbal Mackenzie) بازیکن گارد تیم گوئلف نایتهاوکس (Guelph Nighthawks) و از جمله اولین بازیکنان لیگ برتر بسکتبال کانادا که پاداش و دستمزد خود را به کریپتو دریافت خواهد کرد در نقل قولی که از او در یک بیانیه خبری مطرح شده گفته است که: “دریافت دستمزد به‌صورت بیت‌کوین همان فرصتی است که من فوق العاده به خاطر آن هیجان زده و خوشحال هستم. معتقدم که آینده متعلق به کریپتوکارنسی است.”

مکنزی تصور می‌کند که این همان سرمایه گذاری است که در طول دهه‌های آینده به شدت به ارزش آن اضافه خواهد شد، و اصرار دارد که تصمیم او کاملا بدیهی است. علاوه بر این گزینه دستمزد کریپتو از نظر مکنزی به وضوح نشان خواهد داد که CEBL یکی از برترین لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای در جهان است.

قیمت کریپتوکارنسی ها در طول یک سال گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است زیرا هر دو گروه از سرمایه‌گذاران انفرادی و شرکت‌ها به دنبال محافظت از منابع مالی خود در دوران بی‌ثباتی اقتصادی ناشی از پاندمی جهانی بودند.

بیت‌کوین که از میان کیپتوکارنسی‌ها دارای بزرگترین سرمایه بازار است در اپریل به بالاترین رکورد قیمت ۶۳،۰۰۰$ رسید. از آن زمان تا به حال بیت‌کوین به کمتر از ۴۰،۰۰۰$ به ازای هر یک سکه رمزنگاری رسیده است و روز شنبه بین ۳۵،۰۰۰$ تا ۳۶،۰۰۰$ معامله می‌شد.

دریافت دستمزد با کریپتوکارنسی        دریافت دستمزد با کریپتوکارنسی          دریافت دستمزد با کریپتوکارنسی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا