آلبرتاانتاریوبریتیش کلمبیاپرنس ادوارد آیلندجدیدترین اخباردولت فدرالسسکچوانقلمروهای شمال غربکاناداکِبِکمنیتوبانوناووتنووااسکوشیانیوبرانزویکنیوفاندلند و لابرادوریوکان

کاهش محدودیت های سفر به کانادا برای مسافران کاملا واکسینه شده از پنجم جولای

کانادا محدودیت هایی را برای مسافران کاملا واکسینه شده برمیدارد

کاهش محدودیت های سفر به کانادا برای مسافران کاملا واکسینه شده از پنجم جولای

دولت کانادا از پنجم جولای اکثر محدودیت های سفرهای بین المللی برای کانادایی ها، کسانی که اقامت دائم دارند و برخی از اتباع خارجی که کاملا واکسینه شده اند را لغو می کند. کاهش محدودیت های سفر به کانادا برای مسافران کاملا واکسینه شده از پنجم جولای

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

پنجم جولای از ساعت ۱۱:۵۹ شب (Eastern Daylight Time (EDT)) مسافرانی که طبق قوانین موجود می توانند وارد کانادا شوند، اگر در برابر کووید-۱۹ کاملاً واکسینه و ایمن شده باشند، میتوانند بدون نیاز به ۱۴ روز قرنطینه، انجام آزمایش کووید در روز هشتم و یا اقامت اجباری در هتل قرنطینه در سطح شهرهای کانادا تردد داشته باشند.

برای اینکه مسافران واکسینه کامل در نظر گرفته شوند، باید یک سری واکسن یا ترکیبی از واکسن‌هایی را که از طرف بهداشت کانادا مجاز است را حداقل ۱۴ روز قبل از ورود به کشور دریافت کرده باشند. {Pfizer ، Moderna ، AstraZeneca / COVISHIELD و Johnson & Johnson}

برای معافیت از اقدامات قرنطینه، اثبات واکسیناسیون لازم است و از مسافران خواسته می شود که یک نسخه کاغذی یا دیجیتالی از مدارک واکسیناسیون خود را همراه داشته باشند؛ مسافران باید اطلاعات مربوط به کووید-۱۹ را از طریق اپلیکیشن ArriveCAN قبل از ورود به کانادا به دولت فدرال ارائه دهند.

دولت از همه مسافران خواسته است تا اطلاعات واکسیناسیون خود را در مرز فاش کنند. آنها میگویند برای کمک به شناسایی انواع واکسن مسافران باید جدیدترین نسخه برنامه ArriveCAN را که در تاریخ پنجم جولای منتشر میشود، دانلود کنند.

ورود اطلاعات جعلی به برنامه منجر به جریمه نقدی حداکثر ۷۵۰ هزار دلاری یا شش ماه زندان خواهد شد.

شرایط لازم و آزمایش‌های قبل از پرواز برای ورود مسافران کاملاً واکسینه شده همچنان پابرجاست.

در شرایطی که کودکان واکسینه نشده باشند و با والدین کاملا واکسینه شده سفر کنند، خانوده مجبور به اقامت در هتل قرنطینه نیستند، اما مجبورند در خانه از کودکان جدا باشند. در این شرایط، مقامات فدرال در مورد طرح جدید که به خبرنگاران اطلاع دادند، گفتند که والدین در هنگام قرنطینه فرزندانشان می توانند از خانه خارج شوند.

این اولین قدم برای بازگشایی “مرحله ای” مرز، هیچ تغییری برای مسافرانی که هنوز کاملا واکسینه نشده اند، نمی دهد. افرادی که هنوز واکسن دریافت نکرده اند و یا فقط یکبار تزریق شده اند، باید مجموعه کامل اقدامات سفر از جمله اقامت در هتل قرنطینه و ۱۴ روز قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

دولت همچنین روز دوشنبه اعلام کرد که در گام نخست بازگشایی، پروازهای تجاری بین المللی از طریق فرودگاه بین المللی ترودو در مونترال، فرودگاه بین المللی پیرسون در تورنتو، فرودگاه بین المللی کلگری و ونکوور انجام می شوند.

هنوز هیچ اطلاعات یا جدول زمانی جدیدی درباره زمان کاهش بیشتر محدودیت های سفر کانادا و ایالات متحده در کانادا ارائه نشده است و آخرین تمدید آن تا بیست و یکم جولای ادامه دارد.

دولت همچنان “به شدت توصیه می کند” که کانادایی ها از سفرهای غیر ضروری خارج از کشور خودداری کنند.

 

کاهش محدودیت های سفر به کانادا برای مسافران کاملا واکسینه شده از پنجم جولای
کاهش محدودیت های سفر به کانادا برای مسافران کاملا واکسینه شده از پنجم جولای

سفرهای بین‌ المللی        سفرهای بین‌ المللی      سفرهای بین‌ المللی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا