انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کارمند پست کانادا در بحبوحه شیوع کووید-۱۹ در ساختمان اداره پست تورنتو درگذشت

کارمند پست کانادا در بحبوحه شیوع کووید-۱۹ در ساختمان پست تورنتو درگذشت

کارمند پست کانادا در بحبوحه شیوع کووید-۱۹ در ساختمان اداره پست تورنتو درگذشت

یکی از کارکنان مرکز پردازش نامه های پست کانادا در ناحیه شرقی شهر در اثر ابتلا به کووید-۱۹ درگذشت. کارمند پست کانادا در بحبوحه شیوع کووید-۱۹ در ساختمان اداره پست تورنتو درگذشت

کارمند پست کانادا در بحبوحه شیوع کووید-19 در ساختمان اداره پست تورنتو درگذشت
کارمند پست کانادا در بحبوحه شیوع کووید-۱۹ در ساختمان اداره پست تورنتو درگذشت

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

شرکت کراون و اتحادیه نمایندگان کارکنان پست در روز یکشنبه مرگ یکی از کارمندان شان را تأیید کردند.

سخنگوی پست کانادا، فیل لگو (Phil Legault) گفت، «ما ضمن ابراز مراتب عمیق همدردی خود نسبت به خانواده عزادار متوفی، در این شرایط دشوار حریم خصوصی ایشان را محترم می شماریم. ما حمایت از کارکنان خود را که یکی از همکارانشان را از دست داده اند در اولویت توجه و تمرکز خود قرار داده ایم.»

در بیانیه ای که آنلاین منتشر شد، جان سیمپسون (Jan Simpson)، رئیس کل اتحادیه کارکنان پست کانادا (CUPW)، گفت شنبه شب از مرگ کارمند پست در اثر کووید-۱۹ با خبر شده است.

سیمپسون گفت، «از طرف تمامی اعضای اتحادیه عمیق ترین مراتب تسلیت و همدردی صمیمانه خود را به اعضای خانواده، دوستان و همکاران او ابراز می دارم و دراین شرایط دشوار حریم خصوصی ایشان را محترم می شماریم.»

«پست کانادا به اتحادیه نمایندگان توصیه کرده است که اتحادیه تمامی دستورالعمل های بهداشت عمومی تورنتو را رعایت کند، ولی ما برای کسب اطمینان از اینکه پست کانادا سلامت و ایمنی اعضاء را در اولویت قرار می دهد، به گردآوری اطلاعات و اتخاذ تمام اقدامات ضروری ادامه خواهیم. ما به کمتر از این قانع نخواهیم شد.»

رئیس بخش ۶۲۶ دایره محلی اتحادیه کانادایی کارکنان پست تورنتو اعلام کرد که نام کارمند درگذشته، ترزا گریفین (Theresa Griffin) بوده است.

در روز ۲ آوریل شیوع گسترده کووید-۱۹ در ساختمان دسته بندی مرسوله جنوب-مرکز اعلام شد.

سیمپسون می گوید تست سیزده نفر از کارکنان مستقر در خیابان شرقی، در طول دو هفته گذشته مثبت شده، که موجب تسریع تست گیری در تاسسیات مورد نظر شده است.

سیمپسون گفت، «این اتحادیه به مبارزه برای سلامت و ایمنی تمامی اعضاء خود ادامه خواهد داد. واکسیناسیون اعضاء اتحادیه پست کانادا بالاترین اولویت ماست، و ما به صراحت درباره ضرورت گنجاندن کارکنان پست در فاز دوم واکسیناسیون صحبت کرده ایم.»« همه ما حق داریم که در مقابل این بیماری محافظت شویم.»

لگو گفت از ۱۶ مارس تا کنون، ۱۶ کارمند به این بیمای مبتلا شده اند.

وی افزود، «پست کانادا خدمات تست گیری سریع داوطلبانه کووید-۱۹ در محل را برای تمامی کارکنان و پیمانکاران در ساختمان پست ارائه می کند.»

«هر کدام از کارکنان که نتیجه تست آنها مثبت باشد باید محل کار را ترک و خود را قرنطینه کنند. پست کانادا با هدف حمایت از کارکنان مقررات مرخصی همراه با حقوق را اجرا می کند.»

در ابتدای سال جاری، نتیجه تست کووید-۱۹ بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان در ساختمان گیت.وی (Gateway) (مدیریت الکترونیک حمل کالا) پست کانادا در می سی ساگا مثبت شد. این شیوع گسترده به مرگ یکی از کارکنان منجر شد.

حوادث تورنتو   حوادث کانادا    حوادث تورنتو  حوادث کانادا    حوادث تورنتو       حوادث کانادا      حوادث تورنتو     حوادث کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا