انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

مبتلایان کووید-۱۹ در انتاریو تا بیش از ۳،۴۰۰ مورد افزایش یافت اما پذیرش در ICU روند نزولی دارد

تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در انتاریو پس از یک دوره کاهش تا بیش از ۳،۴۰۰ مورد افزایش یافت، در حالی که پذیرش در ICU روند نزولی دارد

مبتلایان کووید-۱۹ در انتاریو تا بیش از ۳،۴۰۰ مورد افزایش یافت اما پذیرش در ICU روند نزولی دارد

انتاریو از بیش از ۳،۴۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد در حالی که به نظر می رسد تعداد بیماران بستری در مراقبت های ویژه سیر نزولی دارد.

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

ثبت ۳،۴۲۴ مورد ابتلا در روز پنجشنبه، حاکی از افزایش تعداد مبتلایان نسبت به تعداد کل ثبت شده روز چهارشنبه با رقم ۲،۷۹۱ مبتلا است. روز قبل، این استان ۲،۷۹۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹را به ثبت رسانده بود.

گزارش روز پنجشنبه از پنجمین روز متوالی کاهش موارد بستری کووید-۱۹ در واحد مراقبت های ویژه (ICU) خبر می دهد.

تعداد پذیرش های ICU در ابتدای این ماه به بالاترین رکورد تاریخی ۹۰۰ مورد بستری رسید و حالا روی رقم ۸۷۷ نفر قرار دارد. از اواسط ماه مارس تا پیش از این کاهش، تعداد بیماران بستری در ICU پیوسته رو به رشد بوده است.

کمتر از یک ماه پیش، معاون اجرایی وزیر بهداشت انتاریو، دکتر کریس سیمپسون، هشدار داد که رسیدن به ۹۰۰ بیمار کووید-۱۹ در ICU می تواند به اجرای پروتکل تریاژ منجر شود که براساس آن برخی از مراجعین سالمندتر و بیمارتر از دریافت بالاترین سطح مراقبت های موجود کنار گذاشته می شوند.

با این حال، کریستین الیوت وزیر بهداشت انتاریو اوایل این هفته گفت جهت فلش‌های راهنما در حال فاصله گرفتن از بدترین سناریو پیش‌بینی شده، هستند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت استان، آزمایشگاه های سراسر انتاریو ۵۴،۱۱۸ تست کووید را در طول ۲۴ ساعت گذشته پردازش کردند و به نرخ تست مثبت ۶.۸ درصد رسیدند.

از ابتدای شروع پاندمی تاکنون، این استان ۴۸۳،۰۵۷ مورد کویید-۱۹ تایید شده توسط آزمایشگاه، شامل ۴۴۰،۴۶۷ بهبودیافته و ۸،۲۱۳ مرگ و میر را به ثبت رسانده است. دست کم ۲۶ مورد از مرگ و میر اشاره شده در روز گذشته ثبت شده‌اند.

میانگین متحرک هفت روزه تعداد موارد گزارش شده در انتاریو با کاهش از ۳،۸۱۰ مورد ثبت شده در هفته گذشته به ۳،۳۶۸ نفر رسید.

در حال حاضر، ۳۴،۳۷۷ مورد در سراسر استان درگیر ویروس کرونا جدید هستند. مبتلایان کووید-۱۹ در انتاریو تا بیش از ۳،۴۰۰ مورد افزایش یافت اما پذیرش در ICU روند نزولی دارد

مبتلایان کووید-19 در انتاریو تا بیش از 3،400 مورد افزایش یافت اما پذیرش در ICU روند نزولی دارد
مبتلایان کووید-۱۹ در انتاریو تا بیش ۳،۴۰۰ مورد افزایش یافت پذیرش ICU روند نزولی دارد

موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ مربوط به کدام مناطق هستند؟

 

بیشتر موارد گزارش شده در روز پنجشنبه در تورنتو (۹۵۸)، منطقه پیل (۹۰۰)، منطقه یورک (۲۹۱) ثبت شده‌اند.

استان انتاریو در منطقه دورهام (۱۷۵)، همیلتون (۱۵۵)، منطقه هالتون (۱۲۹)، منطقه نیاگارا (۱۲۷) و اتاوا (۱۰۸) نیز تعداد ابتلا سه رقمی گزارش کرده است.

انتاریو نزدیک به یک ماه است که تحت قانون استان‌ مشمول ماندن- در- خانه فعالیت می کند.

 

آخرین وضعیت واریانت های نگران‌کننده کووید-۱۹ در انتاریو

 

تعداد ۲،۸۳۹ مورد ابتلا دیگر به واریانت کووید-۱۹ که با نام B.1.1.7 شناخته می شود در طول ۲۴ ساعت گذشته تایید شد، که مجموع موارد ابتلا به این سویه ویروس که اولین بار در بریتانیا شناسایی شد را به ۸۳،۳۵۰ نفر رساند.

در همین حال، آزمایشگاه ها ۵۴ سواب دیگر را نیز واریانت P.1 (واریانت برزیلی) تشخیص دادند، که تعداد کل ابتلا را به ۱،۰۵۵ مورد می‌رساند.

تعداد ۹ سواب دیگر نیز به واریانت B.1.351 نسبت داده شد، که اولین بار در افریقای جنوبی کشف شد. تا به حال ۳۲۶ مورد ابتلا به سویه افریقایی ویروس تایید شده است.

انتاریو در حال حاضر تعداد ابتلا به واریانت B.1.617 را که اولین بار در هند ثبت شد گزارش نمی کند. مبتلایان کووید-۱۹ در انتاریو تا بیش از ۳،۴۰۰ مورد افزایش یافت اما پذیرش در ICU روند نزولی دارد

مبتلایان کووید-19 در انتاریو تا بیش از 3،400 مورد افزایش یافت اما پذیرش در ICU روند نزولی دارد
مبتلایان کووید-۱۹ در انتاریو بیش ۳،۴۰۰ مورد افزایش یافت پذیرش ICU روند نزولی دارد

انتاریو بالاترین رکورد تزریق واکسن را ثبت کرد

 

داگ فورد نخست وزیر انتاریو اعلام کرد که انتاریو به رکورد یک-روزه تزریق واکسن رسید.

فورد در توئیتی که روز پنجشنبه منتشر شد گفت، تنها در روز چهارشنبه ۴۱،۰۳۸ سرنگ وارد بازوی مردم انتاریو شد.

فورد گفت، «به واسطه تلاش‌های سخت‌کوشانه قهرمانان خط مقدم درمان، با تزریق ۵.۷ میلیون دوز تا به امروز، پیشرفت‌های بزرگی رقم زدیم.»

مسئولین استان گفتند که ۳۸۴،۵۸۹ میلیون نفر هر دو دوز اول و دوم واکسن را تزریق کرده‌اند، که دریافت‌کننده واکسیانسیون کامل در مقابل کووید-۱۹ محسوب می‌شوند.

واکسیانسیون کامل    بالاترین رکورد    واکسیانسیون کامل   بالاترین رکورد  واکسیانسیون کامل     بالاترین رکورد  واکسیانسیون کامل

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا