بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

حوادث بریتیش کلمبیا : در پی تیراندازی در سوری، مردی بدلیل کشته شدن زنی ۲۰ ساله دستگیر شد

یک مرد در ارتباط با کشته شدن زنی ۲۰ ساله در تیراندازی سوری دستگیر شد

حوادث بریتیش کلمبیا : در پی تیراندازی در سوری، مردی بدلیل کشته شدن زنی ۲۰ ساله دستگیر شد

اوایل این هفته در ارتباط با تیراندازی در محله گیلدفورد سوری (Surrey’s Guildford) که منجر به مرگ زنی ۲۰ ساله شد، یک مظنون دستگیر شد. 

حوادث بریتیش کلمبیا : در پی تیراندازی در سوری، مردی بدلیل کشته شدن زنی 20 ساله دستگیر شد
حوادث بریتیش کلمبیا : تیراندازی سوری مردی کشته شدن زنی ۲۰ ساله دستگیر شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

تیم ویژه تحقیقات جنایی روز پنجشنبه اعلام کرد یک فقره قتل درجه دو علیه علی کودهیر ۲۴ ساله (Ali Khudhair)، به اثبات رسیده است.

تیم ویژه تحقیقات جنایی در یک اطلاعیه خبری گفت، متهم بلافاصله پس از رسیدن پلیس به صحنه تیراندازی در روز سه شنبه دستگیر شد.

مأموران اعلام کردند که حوالی ساعت ۹ بعد از ظهر سه شنبه شب از خانه ای نزدیک خیابان ۱۶۱A و خیابان ۹۸ گزارش شلیک اسلحه دریافت کردند. هنگامی که به محل رسیدند کِریان آرسِنُو (Keryane Arsenault) را با جراحت ناشی از شلیک گلوله یافتند.

قربانی به سرعت به بیمارستان رسانده شد، اما زنده نماند.

تیم ویژه تحقیقات جنایی روز چهارشنبه پرونده را در اختیار گرفت. جزئیات کمی، شامل ارتباط بین متهم و قربانی، در مورد این تیراندازی منتشر شده است.

گروهبان فرانک جِنگ (Sgt. Frank Jang) گفت، «ما دقیقا نمی دانیم آنها چه رابطه‌ای داشتند. می‌دانیم که نسبت خانوادگی نداشتند و می دانیم که رابطه عاطفی/جنسی در میان نبوده است.»

مسئولین گفتند، فکر نمی کنند که تیراندازی دارای «انگیزه های مرتبط با باندخلافکاران» باشد.

با وجود اینکه اتهامات تایید شده‌اند، تیم ویژه تحقیقات جنایی به تحقیق (IHIT) درباره تیراندازی ادامه می‌دهد و از هر کسی که اطلاعاتی دارد خواسته است که با تلفن گزارشات مردمی به شماره ۴۴۴۸-۵۵۱-۸۷۷-۱ تماس بگیرند. تماس‌گیرندگانی که می خواهند ناشناس بمانند می‌توانند با واحد جلوگیری از جرم به شماره ۸۴۷۷-۲۲۲-۸۰۰-۱ تماس بگیرند.

با وجود اینکه اتهامات تایید شده‌اند، تیم ویژه تحقیقات جنایی به تحقیق (IHIT) درباره تیراندازی ادامه می‌دهد و از هر کسی که اطلاعاتی دارد خواسته است که با تلفن گزارشات مردمی به شماره ۴۴۴۸-۵۵۱-۸۷۷-۱ تماس بگیرند. تماس‌گیرندگانی که می خواهند ناشناس بمانند می‌توانند با واحد جلوگیری از جرم به شماره ۸۴۷۷-۲۲۲-۸۰۰-۱ تماس بگیرند.  گیلدفورد سوری  گیلدفورد سوری گیلدفورد سوری اخبار ونکوور اخبار ونکوور اخبار ونکوور اخبار ونکوور

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا