بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

فروشگاه ها و داروخانه های بریتیش کلمبیا روی وبسایت خود هشدار قرارگیری در معرض ویروس کرونا گذاشته اند

قرارگیری در معرض ویروس : گزارشاتی مبنی بر قرارگیری در معرض ویروس کرونا اخیراً روی وبسایت این فروشگاه ها و داروخانه های بریتیش کلمبیا قرار گرفته است

فروشگاه ها و داروخانه های بریتیش کلمبیا روی وبسایت خود هشدار قرارگیری در معرض ویروس کرونا گذاشته اند

در چند روز آخر هفته ، چندین گزارش و هشدار دیگر در مورد احتمال قرار گرفتن در معرض کووید۱۹ در فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه های سراسر استان بریتیش کلمبیا قرار گرفته است.

 

فروشگاه ها و داروخانه های بریتیش کلمبیا روی وبسایت خود هشدار قرارگیری در معرض ویروس کرونا گذاشته اند
فروشگاه ها داروخانه های بریتیش کلمبیا وبسایت هشدار قرارگیری در معرض ویروس کرونا

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

شرکت های لابلاس و سوبیز هر دو گزارشاتی از قرارگیری در معرض ویروس را در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در وبسایت های خود قرار دادند؛ در برخی مکان ها، تست چندین نفر از کارکنان مثبت شده است.

آخرین گزارشات در این مکانها بوده است:

Shoppers Drug Mart ، شاپرز دراگ مارت، در شماره ۱۲۲۲ خیابان داگلاس در ویکتوریا که در ۵ فوریه گزارش شد. آخرین حضور پرسنل {در معرض ویروس قرار گرفته} در محل کار ، ۳ فوریه بوده است.

Safeway ، فروشگاه زنجیره ای سیف وِی، در شماره ۸۰۰ خیابان کارنارون (Carnarvon St) در شهر نیو وست مینستر که در ۵ فوریه گزارش شد. آخرین حضور فرد در محل کار ۲۹ ژانویه بوده است.

Thrifty Foods ، فروشگاه تریفتی فود، در شماره ۵۸۰۲ خیابان ترنر (Turner Rd) در شهر نانایمو (Nanaimo) که در ۶ فوریه گزارش شد. آخرین حضور فرد در محل کار ۳۱ ژانویه بوده است.

Real Canadian ، فروشگاه زنجیره ای ریل کِنِیدیَن در شماره ۴۷۰۰ کینگزوِی (Kingsway) در شهر برنابی که در ۶ فوریه گزارش شد. طبق این گزارش، دو نفر از پرسنل فروشگاه در معرض ویروس قرار گرفته اند و آخرین حضور آنها در محل کار ۳۱ ژانویه بوده است.

Your Independent Grocer ، یور گروسر ایندیپندنت در شماره ۲۰۶۷۸ ویلوبی سنتر درایو (Willoughby Centre Dr) در شهر لانگلی گزارش آن در ۶ فوریه در وبسایت قرار گرفت. آخرین حضور فرد در محل کار ۲ فوریه گزارش شده است.

Shoppers Drug Mart ، شاپرز دراگ مارت در شماره ۷۱۳۰ خیابان پایونیر (Pioneer) در منطقه آگاسیز (Aggasiz) که در ۷ فوریه گزارش شد. آخرین حضور فرد در محل کار ۴ فوریه بوده است.

Shoppers Drug Mart ، شاپرز دراگ مارت در شماره ۳۲۳۹۰ خیابان سَوت فریزر وِی (South Fraser Way) در شهر ابوتسفورد که در ۷ فوریه گزارش شد. طبق این گزارش دو نفر از پرسنل فروشگاه در معرض ویروس قرار گرفته اند و آخرین حضور آنها در محل کار ۲ فوریه بوده است.

فروشگاه زنجیره ای Real Canadian در ۱۴۲۴ Island Highway، شهر کمبل ریور که در ۷ فوریه گزارش شد. آخرین حضور فرد در محل کار، ۳ فوریه.

 Real Canadian ، فروشگاه زنجیره ای ریل کِنِیدیَن در شماره ۸۱۹۵ خیابان صدوبیتم (۱۲۰th St) در شهر دلتا که در ۲۷ فوریه گزارش شد. طبق این گزارش، دو نفر از پرسنل فروشگاه در معرض ویروس قرار گرفته اند و آخرین حضور آنها در محل کار، یکی در ۲۶ ژانویه و دیگری در ۲۷ ژانویه بوده است.

با اینکه خطر انتقال ویروس در این افراد کم است، این مراکز ادعا میکنند که گزارشات را برای اینکه شفاف باشند، ارسال میکنند.

دیگر مراکز گزارشی ارسال نمیکنند، مگر اینکه از طرف مسئولین بهداشت منطقه به آنها دستور داده شود.

در اطلاعیه ای در وبسایت شرکت لابلاس آمده است : با توجه به نقش مهمی که در جامعه داریم، برای هر شرایطی از جمله مثبت شدن تست کرونای کارکنان مان آماده هستیم.

در چنین مواردی ، ما با اداره بهداشت عمومی کاملاً همکاری می کنیم و از توصیه های آنها پیروی می کنیم تا از اطلاع رسانی مناسب، تمیز کاری و ضد عفونی های لازم در فروشگاه هایمان اطمینان حاصل کنیم.

شرکت های لابلاس و سوبیز هر دو گزارشات خود را به مدت دو هفته در وبسایت قرار میدهند.

در اطلاعیه ای در وبسایت سوبیز آمده است :

ما همیشه تمام تلاش خود را برای حمایت از همکارانمان و اطمینان از ایمنی و سلامت آنها انجام خواهیم داد.

درصورت لزوم، ما با مشتریانی که از فروشگاه های در معرض ویروس ما خرید کرده اند ارتباط برقرار خواهیم کرد و اقدامات لازم را برای مدیریت شرایط مشخص می کنیم.

هشدار در مورد  گزارش ویروس کرونا   هشدار در مورد  گزارش ویروس کرونا  هشدار در مورد  گزارش ویروس کرونا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا