بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

کووید۱۹ در بریتیش کلمبیا : ۸۷۳ پرونده جدید از انواع گونه های ویروس اضافه شد و تعداد آن را به بیش از ۵۰۰۰ مورد رساند

بریتیش کلمبیا ۸۷۳ پرونده جدید از انواع گونه های ویروس گزارش کرد

کووید۱۹ در بریتیش کلمبیا : ۸۷۳ پرونده جدید از انواع گونه های ویروس اضافه شد و تعداد آن را به بیش از ۵۰۰۰ مورد رساند

مقامات بهداشتی روز سه شنبه ۸۷۳ مورد دیگر از ابتلا به کووید۱۹ را اعلام کردند و تعداد عفونت های تأیید شده به این بیماری با انواع مختلف علائم از ۵۰۰۰ مورد عبور کرد. کووید۱۹ در بریتیش کلمبیا : ۸۷۳ پرونده جدید از انواع گونه های ویروس اضافه شد و تعداد آن را به بیش از ۵۰۰۰ مورد رساند

در بیانیه ای مشترک کتبی ، پزشک ارشد استان، دکتر بانی هنری و وزیر بهداشت و درمان، آدریان دیکس اعلام کردند که اکنون ۵۲۲۱ مورد شناسایی شده از انواع B.1.1.7 ، P.1 و B.1.351 وجود دارد در ۲۵۸ مورد از آنها این بیماری همچنان فعال است.

به دلیل مسئله ای مشخص نشده که مانع از شمارش دقیق افراد مبتلا توسط مقامات در آخر هفته شد، دولت از هفته گذشته که اعلام کرد ۴۱۱۱ مورد تایید شده کووید۱۹ وجود دارد، به روزرسانی در مورد گونه های ویروس را ارائه نکرده است.

دکتر بانی هنری در آخرین جلسه توجیهی کووید۱۹ اظهار داشت : در حال حاضر تقریباً در ۵۰ درصد موارد در سراسر استان یکی از انواع مختلف کووید۱۹ را داریم.

اگرچه در این استان ۱،۵۲۹ نفر به P.1 نوع برزیلی آن مبتلا شده اند اما اکثریت موارد مربوط بهB.1.1.7  نوع انگلیسی ویروس است که با سرعت بیشتری شیوع پیدا کرده است.

برخی از اپیدمیولوژیست های بین المللی اعلام کرده‌اند باید زنگ خطر را به صدا در آورید، با توجه به تحقیقاتی که نشان می دهد جهش های این ویروس ممکن است بر اثر بخشی برخی از واکسن ها نیز تأثیر بگذارد.

۹۷۵۶ مورد از تعداد پرونده های فعال کووید۱۹ کاهش یافته و از روز دوشنبه که ۹،۹۳۷ مورد بود کمتر شده و میانگین هفتگی استان از رکورد سابق ۱۱۹ مورد در روز به ۱۰۲ مورد کاهش یافته است.

اگر چه تعداد کلی افراد بستری شده در اثر ویروس کرونا به ۳۷۷ نفر افزایش یافته اما تعداد بیماران کووید۱۹ در بخش مراقبت های ویژه نیز از ۱۲۱ بیمار به ۱۱۶ نفر کاهش یافته است.

در اوایل روز سه شنبه ، کانادا اولین مورد لخته شدن خون مرتبط با واکسن آسترازنکا را در یک زن کبکی گزارش کرد. موارد بسیار نادری از لخته شدن خون قبلاً در سایر مناطق جهان گزارش شده است که باعث شد مقامات بهداشتی کانادا برای استفاده از واکسن آسترازنکا برای افراد زیر ۵۵ سال با احتیاط بیشتری اقدام کنند.

روز سه شنبه نخست وزیر جان هورگان درمورد واکسن آسترازنکا گفت، اگر فرصتی برای دریافت واکسن شود دیگر هیچ گونه تردیدی نخواهد داشت.

 هورگان ادامه داد، که هنوز این واکسن ایمن سازی نشده است زیرا منتظر نوبت خود است.

علاوه بر این، به امید کنترل شدن میزان انتقال این ویروس در استان، مقامات بهداشتی به طور گسترده‌ای اقدام به واکسیناسیون نقاط داغ کووید۱۹ و محل های کسب و کار کرده اند که از جمله آن ارائه واکسن به همه ساکنان ویستلر بوده که شروع چالش برانگیزی داشته است.

هنری و دیکس گفتند، ما به طور سیستماتیک روی واکسیناسیون جامعه کارکنان مدارس و کارمندان مراقبت از کودکان کار می کنیم و در هفته های آتی در صورت امکان آن را در جوامع بیشتری گسترش خواهیم داد.

همچنین به طور پیوسته از طریق برنامه مبتنی بر سن واکسیناسیون را ادامه میدهیم چراکه احتمال ابتلای افراد مسن به بیماری زیاد است و آنها نیاز به مراقبت در بیمارستان دارند.  عفونت

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی

کووید19 در بریتیش کلمبیا : 873 پرونده جدید از انواع گونه های ویروس اضافه شد و تعداد آن را به بیش از 5000 مورد رساند
کووید۱۹ در بریتیش کلمبیا : ۸۷۳ پرونده جدید از انواع گونه های ویروس اضافه شد و تعداد آن را به بیش از ۵۰۰۰ مورد رساند

احبار ونکوور  انواع ویروس  احبار ونکوور  انواع ویروس  احبار ونکوور  انواع ویروس   احبار ونکوور  انواع ویروس  عفونت   عفونت  عفونت   عفونت

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا