ایرانجدیدترین اخبار

تخریب انبار تریاک بر اثر سیل در زاهدان + فیلم

سیل به انبار تریاک زد!

تخریب انبار تریاک بر اثر سیل در زاهدان + فیلم

انبار تریاکی در زاهدان بر اثر سیل های اخیر آسیب دید و بسته‌های تریاک‌ زیادی در شهر رها شد.

ویدئویی از سیلاب اخیر در زاهدان در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته که افراد زیادی را در حال جمع آوری تریاک‌های رها شده در شهر نشان می دهد.

به ادعای کاربران شبکه‌های اجتماعی این تصاویر مربوط به انبار تریاک شخصی به‌ نام باباییان در شهر زاهدان می‌باشد که بر اثر جاری شدن سیل و تخریب، بسته‌های یک کیلویی تریاک در خیابان سرازیر شده است.

کاربران با طنز به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند گاهی اوقات هم بلاهای طبیعی برای برخی نعمت است.

برخی از کاربران به این که اهالی برای جمع کردن و برداشتن این بسته‌ها به دنبال آنها می‌دوند، می‌خندند اما برخی به وضعیتی که به واسطه سیل در شهرهای مختلف ایران به وجود آمده است واکنش نشان می‌دهند.

جمعی از کاربران هم از شنیدن اینکه انبار تریاک وجود دارد متعجب هستند و عنوان می‌کنند جای تاسف دارد که هنوز انبارهای تریاک در ایران وجود دارد.

تخریب انبار تریاک بر اثر سیل در زاهدان + فیلم ویدئویی از سیلاب اخیر در زاهدان در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته که افراد زیادی را در حال جمع آوری تریاک‌های رها شده در شهر نشان می دهد. به ادعای کاربران شبکه‌های اجتماعی این تصاویر مربوط به انبارتریاک شخصی به‌ نام باباییان در شهر زاهدان می‌باشد که بر اثر جاری شدن سیل و تخریب، بسته‌های یک کیلویی تریاک در خیابان سرازیر شده است. کاربران با طنز به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند گاهی اوقات هم بلاهای طبیعی برای برخی نعمت است. برخی از کاربران به این که اهالی برای جمع کردن و برداشتن این بسته‌ها به دنبال آنها می‌دوند، می‌خندند اما برخی به وضعیتی که به واسطه سیل در شهرهای مختلف ایران به وجود آمده است واکنش نشان می‌دهند. جمعی از کاربران هم از شنیدن اینکه انبار تریاک وجود دارد متعجب هستند و عنوان می‌کنند جای تاسف دارد که هنوز انبارهای تریاک در ایران وجود دارد.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا