انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

راننده ای پس از تصادف با یک ساختمان مسکونی درگذشت

یک نفر در سانحه تصادف خودرو با ساختمان مسکونی در اتاوا کشته شد

راننده ای پس از تصادف با یک ساختمان مسکونی درگذشت

پلیس اتاوا پس از تصادف شبانه یک خودرو با ساختمان مسکونی در محله الم‌ویل ایکرس (Elmvale Acres) و کشته شدن راننده مرد ۳۷ ساله، به تحقیقات ادامه می دهد. راننده ای پس از تصادف با یک ساختمان مسکونی درگذشت

تانیا هالسال (Tanya Halsall)، که در زمان تصادف در حال وقت گذراندن با فرزندانش در حیاط پشتی خانه بود، گفت، «شبیه تصادف خودرو به نظر می رسید، اما نه فقط یک تصادف عادی، می توانستم بشنوم که تنها صدای شکستن شیشه و فلز نیست.»

«خیلی وحشتناک بود، فکر کردم شاید اتفاق دیگری افتاده باشد، مثل یک انفجار.»

کارکنان فوریت های اضطراری حوالی ساعت ۱۱:۵۷ بعد از ظهر سه شنبه به خانه ای در بولوار چپمن (Chapman Boulevard)، بین آرک استریت (Arch Street) و ساندرسون درایو (Saunderson Drive) اعزام شدند.

خدمات آتشنشانی اتاوا در گزارشی گفت، یک خودرو واژگون و با منزل مسکونی تصادف کرده بود و خسارات قابل توجهی به بار آورده بود.

پلیس می گوید، در حالی که کسی در داخل خانه آسیب ندیده بود، مرگ راننده ۳۷ ساله، در صحنه تصادف تأیید شد.

این شخص تا کنون شناسایی نشده است. پلیس می گوید هنوز در حال تلاش برای تماس با بستگان متوفی هستند.

آنچه منجر به تصادف راننده شد، نامعلوم است.

هالسال گفت، «باورم نمی شود که در این محله خودرویی به درون خانه پرت شده است.» «با خودت فکر می کنی که وقتی در خانه هستی، کاملا امنیت داری.»

سایر همسایه ها با صدای در هم کوبیده شدن از خواب بیدار شدند.

سحر الزهرانی گفت، «ما با صدای تصادف و فریاد خانم همسایه از خواب بیدار شدیم.» «از پنجره بیرون را نگاه کردیم، من دیدم که خودرویی داخل خانه همسایه است.»

 

راننده ای پس از تصادف با یک ساختمان مسکونی درگذشت
راننده ای پس از تصادف با یک ساختمان مسکونی درگذشت

سانحه تصادف  اخبار کانادا   حوادث اتاوا  اخبار کانادا  سانحه تصادف  حوادث اتاوا اخبار کانادا  سانحه تصادف  اخبار کانادا  حوادث اتاوا  سانحه تصادف 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا