بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بریتیش کلمبیا : طبق آخرین آمار تعداد کل مبتلایان ۶۶.۷۷۹ نفر و تعداد فوتی ها ۱۱۸۹ نفر است

بریتیش کلمبیا این هفته هیچ واکسنی دریافت نمیکند

بریتیش کلمبیا : طبق آخرین آمار تعداد کل مبتلایان ۶۶.۷۷۹ نفر و تعداد فوتی ها ۱۱۸۹ نفر است

مقامات بهداشتی استان در آخرین آمار هفتگی ، ۵۱۴ مبتلای جدید و ۵ مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را اعلام کردند.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

دکتر بانی هنری ، پزشک ارشد بهداشت استان روز جمعه گفت این استان از آغاز پاندمی تاکنون، در مجموع، ۶۶.۷۷۹ نفر مبتلا و ۱.۱۸۹ مورد فوت را ثبت کرده است.

تعداد کیس های فعال بریتیش کلمبیا حدود ۱۰۰ مورد افزایش یافته و به ۴.۵۵۷ مورد رسیده است.

از این تعداد، ۲۹۲ بیمار در بیمارستان بستری هستند که ۷۴ نفر از آنها تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

از زمانی که استان، سالگرد اولین ابتلای کووید۱۹ را در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۰ اعلام کرد، دکتر بانی هنری پزشک ارشد استان و آدریان دیکس وزیر بهداشت برای اولین بار، نشست خبری زنده برگزار کردند.

دکتر بانی هنری از مردم بریتیش کلمبیا برای کمک هایی که تاکنون به یکدیگر کرده اند، تشکر کرد.

وی گفت: طی این ماه ها یاد گرفته ایم که بحران هایی از قبیل شیوع کرونا می تواند هم بدترین و هم بهترین حالت را در طبیعت انسانی ما به وجود آورد.

در چنین زمانهایی نوع دوستی بسیار مهم است و ما در سال گذشته نمونه های زیادی از آن را دیده ایم. مردم برای همسایگان غذا می برند، از فرزندان دیگر خانواده ها مراقبت می کنند، به دنبال یکدیگر می گردند. اینها مواردی است که برای ما در میان مردم و خانواده هایمان در سراسر استان تمایز ایجاد کرده است.

مقامات بهداشتی از شیوع جدید ویروس در مرکز مراقبت های طولانی مدت Holy Family Hospital خبر دادند، در حالی که شیوع ویروس در سه مرکز دیگر ، از جمله شیوع ویرانگر ویروس در مرکز Little Mountain Place که ۴۱ کشته برجا گذاشت ، پایان یافته است.

هنری گفت: من میدانم که پس از پایان شیوع ویروس در این مراکز، اعضای خانواده ها، کادر درمان و افرادی که شاهد آن شرایط بودند یا عزیزانشان در این مراکز بودند، چقدر احساس آرامش و راحتی کرده اند.

هم اکنون، ۲۵ مورد شیوع فعال ویروس در مراکز مراقبت های طولانی مدت و مراکز مراقبتی وجود دارد که ۹۲۶ نفر از ساکنین و ۵۲۰ نفر از کارکنان این مراکز را درگیر کرده است.

مقامات بهداشتی روز جمعه تأکید کردند که به همه کسانی که در این مراکز در سرتاسر استان ساکن هستند یا کار می کنند، واکسن کووید۱۹ تزریق میشود.

هنری مشخص نکرد که چه تعداد از آنها برای دریافت واکسن انتخاب شده اند، اما گفت که تعداد بسیار زیادی در نظر گرفته شده اند. جزئیات بیشتر در ۸ فوریه اعلام خواهد شد.

با این حال، اخبار واکسن خیلی هم خوشحال کننده نبود. بعد از اینکه مشخص شد که بریتیش کلمبیا این هفته، هیچ واکسنی دریافت نمیکند و در طی دو هفته آینده، تحویل محموله های واکسن فایزر در استان بریتیش کلمبیا کاهش خواهد یافت، دکتری بانی هنری روز جمعه اعلام کرد که استان هفته آینده، دوزهای کمتری از واکسن مادرنا را نیز دریافت میکند.

وی گفت پیش بینی میکند که دوزهای دریافتی استان به علت دشواری های ساخت مادرنا حدود ۲۰ درصد کمتر باشد.

وی افزود: البته، این موضوع برای همه ما ناامید کننده است. ما با آنچه در دسترس داریم کار می کنیم تا به بهترین وجه، افراد در معرض بیشترین خطر، نقاط داغ ویروس و کل استان را تحت پوشش واکسن قرار دهیم.

در حال حاضر، حدود ۱۲۴ هزار و ۹۷۹ نفر در استان بریتیش کلمبیا واکسینه شده اند و ۴ هزار و ۲۶۲ نفر دوز دوم را دریافت کرده اند.

مبتلایان جدید از گونه های مختلف کووید۱۹ نیز شناسایی شده است.

مقامات اظهار داشتند که استان بریتیش کلمبیا اکنون، هفت مبتلا به گونه انگلیسی ویروس و چهار مبتلا به گونه آفریقای جنوبی را شناسایی کرده است.

دکتر هنری گفت نگران کننده ترین مبتلایان، سه نفری هستند که علت ابتلای آنها مسافرت نبوده است.

از حدوداً ۶۷.۰۰۰ مبتلای شناسایی شده، تاکنون تقریباً ۸۹ درصد یا ۵۹.۵۵۱ نفر بهبود یافته اند.

آمار مرگ و میر    آمار مرگ و میر  آمار مرگ و میر  آمار مرگ و میر 

بریتیش کلمبیا : طبق آخرین آمار تعداد کل مبتلایان 66.779 نفر و تعداد فوتی ها 1189 نفر است
بریتیش کلمبیا : طبق آخرین آمار تعداد کل مبتلایان ۶۶.۷۷۹ نفر و تعداد فوتی ها ۱۱۸۹ نفر است

آدریان دیکس  آخرین آمار کووید۱۹  آدریان دیکس  آخرین آمار کووید۱۹  آدریان دیکس  آخرین آمار کووید۱۹

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا