ایرانجدیدترین اخبار

مرگ تلخ هوشنگ میرزایی مستند ساز ایرانی در اثر کرونا

این تصویر تلخ و دردناک ، رنج فیلم سازی و تنهایی من را اثبات می کنه

مرگ تلخ هوشنگ میرزایی مستند ساز ایرانی در اثر کرونا

هوشنگ میرزایی که روز ۲۱ اسفند به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفت، حدود ۱۰ روز پیش از مرگ در مطلبی تلخ و دردناک از ناچار بودن خود برای کار کردن در زمانه شیوع کرونا خبر داده بود.

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از همشهری آنلاین

زنده‌یاد هوشنگ میرزایی از یک ماه پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری و تمام ریه‌اش درگیر ویروس بود. او سرانجام روز پنجشنبه ۲۱ اسفند بر اثر ایست قلبی در ۴۹ سالگی از دنیا رفت.

این مستندساز حدود ۱۱ روز پیش از مرگ در آخرین پست صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام دلیل ابتلا به کرونا را چنین شرح داده بود:

«به خاطر پنج میلیون دستمزد ناقابل یک ورکشاپ یک هفته‌ای. حالا که دارم با مرگ دسته و پنجه بیست روزه نرم می کنم و بیست شبانه روز درگیر با مرگ هستم، این تصویر را امروز گرفتم که گویای هر حقیقت تلخ دیگری باشد.

دستمزد ورک شاپ فیلم سازی در هفت شهر بخاطر فشارهای بانک مسکن و مبلغ پنج میلیون تومان دستمزد منو به این روز انداخت. نمی دانم زنده می مونم یا نه اما دارم می جنگم چون همیشه فیلم های من و نگاهم ستایش زندگی بوده امیدوارم خداوند و دوستهای هایم منو ببخشند الان که همسرم گوشیم باهاش بود با زجر تمام این پست را گذاشتم. این تصویر تلخ و دردناک ، رنج فیلم سازی و تنهایی من را اثبات می کنه. مرگ تلخ هوشنگ میرزایی مستند ساز ایرانی در اثر کرونا

همراه این متن آخرین پست مرحوم میرزایی، فیلمی تقریبا شش دقیقه‌ای از تلاش او برای نفس کشیدن زیر دستگاه و زنده ماندن است که تا کنون حدود ۲۷ هزار بار دیده شده است. مرگ تلخ هوشنگ میرزایی مستند ساز ایرانی در اثر کرونا

مرگ تلخ هوشنگ میرزایی مستند ساز ایرانی در اثر کرونا
مرگ تلخ هوشنگ میرزایی مستند ساز ایرانی در اثر کرونا

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا