آلبرتاانتاریوبریتیش کلمبیاپرنس ادوارد آیلندجدیدترین اخباردولت فدرالسسکچوانقلمروهای شمال غربکاناداکِبِکمنیتوبانوناووتنووااسکوشیانیوبرانزویکنیوفاندلند و لابرادوریوکان

رویال بانک می‌گوید حواله‌های الکترونیکی مفقود شده به حساب‌های بانکی مشتریان بازگردانده شده است

مبلغ تراکنش های الکترونیکی ناپدید شده از حساب مشتریان رویال بانک کانادا به حساب آنها بازگردانده شد

رویال بانک کانادا می‌گوید ایمیل ترنسفر های مفقود شده به حساب‌های بانکی مشتریان بازگردانده شده است

تعدادی از مشتریان رویال بانک کانادا گزارش دادند که ایمیل ترنسفر های آنها در ابتدای این آخر هفته طولانی از حساب هایشان ناپدید شده است.

رویال بانک کانادا می‌گوید ایمیل ترنسفر های مفقود شده به حساب‌های بانکی مشتریان بازگردانده شده است
ایمیل ترنسفرهای مفقود شده به حسابهای مشتریان بازگردانده شد

رویال‌بانک کانادا (RBC) بعد از ظهر جمعه گفت «مشکل فنی» که باعث گم شدن پول مشتریان شده بود، برطرف شده است.

سخنگوی بانک اندکی پیش از ساعت ۴ بعد از ظهر در ایمیلی گفت «مشتریان اکنون می توانند انتظار داشته باشند که وجوه را در حساب های خود مشاهده کنند.»

رویال بانک کانادا گفت : «ما به خاطر هر گونه زحمت و دردسری که ممکن است این اتفاق ایجاد کرده باشد عذرخواهی می کنیم و از مشتریان خود به خاطر شکیبایی آنها در حین تلاش ما برای حل این مسئله تشکر می کنیم.»

رویال بانک کانادا (RBC) در پاسخ به سؤال خبرگزاری سی تی وی نیوز (CTV) هیچ گونه جزئیات بیشتری در مورد ماهیت مشکل فنی ارائه نکرد.

چندین مشتری صبح روز جمعه در رسانه های اجتماعی این موضوع را مورد توجه قرار دارند و گفتند پولی که قبلاً به حساب آنها واریز شده بود، ناپدید شده است.

خانمی از برنابی بریتیش کلمبیا به سی تی وی نیوز (CTV) گفت هنگامی که از خواب بیدار شده، متوجه شده که موجودی حسابش به دلیل ناپدید شدن یک حواله الکترونیکی (ایمیل ترنسفر) منفی شده است. این خانم نگران بود که وضعیت به وجود آمده خانواده اش را در آستانه عید پاک در تنگنا قرار دهد.

خانم دی (Dee) که درخواست کرد برای حفظ حریم خصوصی از اشاره به نام خانوادگی او خودداری شود، گفت «ما پول زیادی نداریم، بنابراین هر مبلغی که از حساب ما خارج شود، بدیهی است که ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.»

او گفت : «بچه های شما روی خرگوش عید پاک حساب می کنند تا هدایایی به آنها بدهد، و شما چه کار می کنید؟ این مسئله را چگونه توضیح می‌دهید؟»

رویال بانک کانادا به مشتریان اطمینان داد که هرگونه هزینه یا کارمزدی که در نتیجه ناپدید شدن حواله های الکترونیکی (ایمیل ترنسفر) ایجاد شود، بازپرداخت خواهد شد.

طبق بیانیه ای که در ۱۴ اپریل در وب سایت رویال بانک کانادا منتشر شد، حواله های الکترونیکی (ایمیل ترنسفر) که تحت تأثیر این مشکل فنی قرار گرفته بودند، همگی در فاصله زمانی بین ساعت ۱۲ صبح تا ۱۱ شب به وقت شرقی در تاریخ ۱۳ اپریل ارسال شده بودند.

در این بیانیه آمده است «حواله های الکترونیکی (ایمیل ترنسفر) که خارج از این دوره زمانی ارسال شده‌اند تحت تأثیر این مشکل فنی قرار نگرفته اند.»

تراکنش الکترونیکی  بانکهای کانادا   تراکنش الکترونیکی  بانکهای کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا