انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پلیس تورنتو وکیل ساکن می‌سی‌ساگا را به اتهام کلاهبرداری از موکلین در فرودگاه پیرسون دستگیر کرد

وکیلی که به چندین میلیون دلار کلاهبرداری از موکلین خود متهم شده بود در فرودگاه پیرسون دستگیر شد

پلیس تورنتو وکیل ساکن می‌سی‌ساگا را به اتهام کلاهبرداری از موکلین در فرودگاه پیرسون دستگیر کرد

پلیس منطقه پیل گفت وکیل ساکن می‌سی‌ساگا که به چندین میلیون دلار کلاهبرداری از پول اقساط وام مسکن موکلین خود متهم شده بود دستگیر شد.

در ژانویه سال جاری پلیس حکم جلب شهید مالیک وکیل دفتر حقوقی شهید مالیک (Shahid Malik Law Office) در می‌سی‌ساگا را به اتهام سوءاستفاده از وجوه دریافتی از موکلین‌اش صادر کرد.

پلیس گفت که چندین نفر از مردم در فاصله ماه جون تا دسامبر ۲۰۲۱ برای تسویه حساب تراکنش های املاک و مستغلات خود به طور مستمر از خدمات حقوقی مالک استفاده می کردند.

مالیک از قرار معلوم که چندین میلیون دلار وجوه امانی دریافت کرده بود که قرار بود برای پرداخت اقساط معوقه وام مسکن موکلین‌اش مورد استفاده قرار گیرد. با این حال او متهم است که علیرغم درخواست های متعدد از سوی موکلین‌اش از این وجوه برای انجام پرداخت های لازم استفاده نکرده است.

پلیس گفت برآورد می شود زیان ناشی از عدم پرداخت اقساط موکلین بیش از ۱۰ میلیون دلار باشد.

پلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که شهید مالیک را روز چهارشنبه هنگام بازگشت به کانادا در فرودگاه بین المللی پیرسون بازداشت کرده است.

مالیک به کلاهبرداری از مردم و خیانت در امانت متهم شده است.

هیوبی هیلتز (Hubie Hiltz) فرمانده کل پلیس پیل در یک بیانیه مطبوعاتی گفت «آقای مالیک از موقعیت خود به عنوان امانت دار سوءاستفاده کرد تا مبالغ قابل توجهی پول از مردم سخت کوش جامعه ما کلاهبرداری کند.» «این تحقیقات و این بازداشت نشان دهنده تعهد ما به پیگرد مجرمان و جلوگیری از سوءاستفاده از قربانیان بیشتر و ارزش همکاری با آژانس خدمات مرزی کانادا است.»

پلیس معتقد است که احتمالا قربانیان بیشتری وجود دارند و از آنها خواست که دفتر مبارزه با کلاهبرداری به شماره ۲۱۲۱-۴۵۳-۹۰۵ داخلی ۳۳۳۵ تماس بگیرند.

پلیس تورنتو وکیل ساکن می‌سی‌ساگا را به اتهام کلاهبرداری از موکلین در فرودگاه پیرسون دستگیر کرد کلاهبرداری اقساط وام  کلاهبرداری اقساط وام کلاهبرداری اقساط وام  کلاهبرداری اقساط وام

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا