انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

اکثر مدارس تورنتو از روز چهارشنبه برای یادگیری حضوری بازگشایی خواهند شد

بزرگترین شوراهای آموزش مناطق تورنتو رسما اعلام کردند که بازگشت به یادگیری حضوری از فردا آغاز خواهد شد

مدارس تورنتو از روز چهارشنبه برای یادگیری حضوری بازگشایی خواهند شد

دو منطقه آموزشی بزرگ تورنتو پس از طوفان برفی که ساختمان مدارس این مناطق را برای ۲ روز اضافی تعطیل نگه‌داشت از فردا برای یادگیری حضوری بازگشایی خواهند شد.

شورای آموزش منطقه تورنتو و شورای آموزش منطقه کاتولیک تورنتو خبر بازگشایی مدارس را بعد از ظهر سه شنبه اعلام کردند.

شورای آموزش منطقه تورنتو (TDSB) به «پیشرفت قابل ملاحظه ای» که شهر در پاکسازی جاده های اصلی و خیابان های فرعی داشته است به عنوان عامل اصلی در تصمیم گیری خود استناد کرد. این شورای همچنین یادآور شد که «اکثریت قریب به اتفاق» مدارس این منطقه برف روبی شده اند و انتظار می رود کار برف روبی تا صبح فردا ادامه پیدا کند.

شورای آموزش منطقه تورنتو در یادداشتی که برای والدین ارسال شد گفت «در حالی که هنوز احتمال تاخیر وجود دارد اما با توجه به عملیات برف روبی قابل ملاحظه ای که در منطقه تورنتو بزرگ در حال اجرا است دانش آموزان و کارکنان می توانند با سهولت بیشتری به مدارس/مکان ها سفر کنند.»

در طول دو هفته اول ژانویه یادگیری حضوری در مدارس به دلیل شیوع واریانت اومیکرون تعطیل بود.

ابتدا قرار بود که مدارس دوشنبه این هفته بازگشایی شوند اما به دلیل طوفان زمستانی سنگینی که ۳۶ سانتی‌متر برف روی شهر بارید برنامه های بازگشایی مدارس مختل شد. روز سه شنبه در حالی که پاکسازی طوفان برفی همچنان ادامه داشت مدارس مناطق آموزشی سراسر تورنتو بزرگ برای دومین روز متوالی تعطیل بودند.

برخی از مدارس منطقه کلاس های یادگیری از راه دور ارائه کردند اما به گفته رایان بیرد (Ryan Bird) سخنگوی شورای آموزش منطقه تورنتو پس از اینکه کارکنان پی بردند که یادگیری از راه دور روز دوشنبه «به خوبی پیش نرفته است» برنامه های روز سه‌شنبه را لغو کردند.

رایان برد اوایل امروز به کنیدین پرس گفت «ما امیدواریم باتوجه به اینکه ماشین های برف روبی در طول امروز مشغول به کارند و هوا آفتابی است، بتوانیم کنار زدن برف را به موقع تمام کنیم تا فردا به یادگیری حضوری بازگردیم.»

تا به حال شورای آموزش منطقه تورنتو (TDSB) و شورای آموزش منطقه کاتولیک تورنتو (TCDSB) تنها شوراهای آموزشی مناطق GTA هستند که رسما اعلام کرده اند که از فردا بازگشت به یادگیری حضوری انجام خواهد شد، با این حال مدارس سایر مناطق نیز احتمالا از همین روال پیروی خواهند کرد.

کلاس های یادگیری حضوری از ۲۱ دسامبر تا به حال در مدارس دولتی تورنتو برگزار نشده اند. مدارس دومنطقه آموزشی روز چهارشنبه برای یادگیری حضوری بازگشایی خواهند شد

مدارس تورنتو در دو منطقه آموزشی روز چهارشنبه برای یادگیری حضوری بازگشایی خواهند شد
مدارس تورنتو در دو منطقه آموزشی روز چهارشنبه برای یادگیری حضوری بازگشایی خواهند شد

داگ فورد  اخبار کانادا   داگ فورد    اخبار کانادا    داگ فورد    اخبار کانادا     داگ فورد    اخبار کانادا    داگ فورد

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا