جدیدترین اخبارجهان

ماسک دوست خود جک دورسی مدیر عامل سابق توییتر را به دادگاه احضار کرد

ایلان ماسک در تلاش برای خروج از قرارداد خرید توییتر جک دورسی دوست خود، مدیرعامل سابق توییتر را به دادگاه احضار کرد

ایلان ماسک دوست خود جک دورسی مدیر عامل سابق توییتر را به دادگاه احضار کرد

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا طبق یکی از اسناد دادگاه جک دورسی دوست خود، مدیر عامل سابق توییتر را به عنوان بخشی از تلاش برای خروج از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خرید شرکتی که دورسی به بنیان گذاری آن کمک کرده بود، به دادگاه احضار کرد.

ایلان ماسک دوست خود جک دورسی مدیر عامل سابق توییتر را به دادگاه احضار کرد
ایلان ماسک دوست خود جک دورسی مدیر عامل سابق توییتر را به‌دادگاه احضار کرد

وکلای توییتر و ایلان ماسک یک جلسه دادگاه در ۱۷ اکتبر در دلاور در پیش دارند که تعیین خواهد کرد آیا توییتر می تواند ماسک را به خرید این شرکت مجبور کند یا خیر.

توییتر تعداد زیادی از سرمایه گذاران تکنولوژی و کارآفرینان مرتبط با ماسک از جمله مارک اندرسن (Marc Andreessen) سرمایه گذار برجسته و دیوید ساکس (David Sacks) مدیر عامل اجرایی پی‌پل را به دادگاه احضار کرده است.

ماسک مدعی شده که توییتر اطلاعات کافی در مورد تعداد اکانت های جعلی یا «ربات اسپم»های توییتر ارائه نکرده و با اخراج مدیران ارشد و اخراج تعداد قابل توجهی از کارمندان، تعهدات خود را طبق قرارداد زیر پا گذاشته است.

تیم ماسک انتظار دارد در فرآیند تحقیقات دادگاه که هر دو طرف باید مدارک و شواهد خود را تحویل دهند اطلاعات بیشتری در مورد تعداد ربات ها فاش شود.

توییتر استدلال می کند که دلایل ماسک برای خروج از قرارداد صرفا یک سرپوش گذاری بر پشیمانی خریدار است.

مدت کوتاهی پس از موافقت ماسک با پرداخت ۳۸ درصد بالاتر از قیمت سهام توییتر، بازار سهام سقوط کرد و سهام شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا که بیشتر ثروت شخصی ماسک در آنجا سرمایه گذاری شده است، بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا