انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کمترین تعداد میانگین ۷ روزه زیر ۳۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ در انتاریو از ماه مارس تاکنون

انتاریو با ثبت پایین‌ترین تعداد موارد جدید کووید-۱۹ از ماه مارس به این‌طرف، شاهد سقوط میانگین متحرک هفت‌روزه به کمتر از ۳،۰۰۰ مورد بود

کمترین تعداد میانگین ۷ روزه زیر ۳۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ در انتاریو از ماه مارس تاکنون

انتاریو امروز با ثبت اندکی بیش از ۲،۰۰۰ مورد جدید تأیید شده در ۲۴ ساعت گذشته، از کاهش شیب تند موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد. 

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

مسئولین بهداشت استانی امروز از ثبت ۲،۰۷۳ مورد ابتلای جدید خبر دادند، که نسبت به تعداد ۲،۷۱۶ مورد تائید شده در روز قبل و ۳،۲۱۶ مورد ثبت‌شده در روز یکشنبه کاهش قابل‌توجهی داشته است. رقم گزارش‌شده، از اواخر مارس تا به امروز کمترین تعداد روزانه ثبت‌شده در استان بوده است.

علاوه بر این از اوایل اپریل به این‌طرف، امروز اولین باری بود که میانگین متحرک هفته روزه موارد جدید به کمتر از ۳،۰۰۰ مورد کاهش یافت.

مطابق اطلاعات منتشرشده توسط استان، میانگین کل روزانه تعداد مبتلایان جدید در حال حاضر به رقم ۲،۹۱۴ مورد رسیده است که نسبت به ۳،۰۵۹ مورد در سه‌شنبه گذشته و ۳،۸۸۸ مورد در دو هفته گذشته و ۴،۳۱۹ مورد در ۲۰ اپریل، دارای بیشترین کاهش بوده است.

پس از پردازش ۲۸،۱۰۹ تست در طول ۲۴ ساعت گذشته، نرخ مثبت بودن تست در سراسر استان به ۸.۵ درصد رسیده، که نسبت به رقم ثبت‌شده ۹.۱ درصد در هفته گذشته، با کاهش روبرو بوده است.

روند کاهشی تعداد بیماران کووید-۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه انتاریو نیز همچنان ادامه دارد.

مطابق اعلام استان، در حال حاضر تعداد بیماران کووید-۱۹ در بیمارستان ۱،۷۸۲ نفر و از این تعداد ۸۰۲ نفر در ICU بستری هستند.

هفته گذشته در همین موقع، اطلاعات استانی نشان می‌داد که ۲،۱۶۷ بیمار کووید-۱۹ تحت مداوا در بیمارستان و ۸۸۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه ICU بستری هستند.

امروز نیز پانزده مورد مرگ و میر مرتبط با ویروس کرونا در استان تائید شد که میانگین مرگ‌ و میر روزانه را با یک مورد افزایش نسبت به هفته گذشته، به ۲۸ مورد می‌رساند.

روز دوشنبه، پزشک ارشد بهداشت عمومی استان گفت مایل است که پیش از برداشته شدن مقررات در خانه ماندن که در حال اجراست، شاهد کاهش تعداد موارد ابتلا به کمتر از ۱،۰۰۰ مورد باشد. دستور در خانه ماندن روز ۲۰ ماه می منقضی می‌شود، اما استان به‌طور ضمنی اشاره‌ کرده است که احتمال تمدید آن وجود دارد.

 

کمترین تعداد میانگین 7 روزه زیر 3000 مورد جدید کووید-19 در انتاریو از ماه مارس تاکنون
کمترین تعداد میانگین ۷ روزه زیر ۳۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ در انتاریو از ماه مارس تاکنون

میانگین ۷ روزه کرونا    میانگین ۷ روزه کرونا میانگین ۷ روزه کرونا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا