انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دولت فورد : هیئت مدیره مدارس تورنتو موظفند آموزش مجازی را در سال تحصیلی ۲۲-۲۰۲۱ ارائه کنند

دولت فورد می گوید، هیئت مدیره مدارس تورنتو موظفند که آموزش مجازی را به عنوان گزینه ای برای سرتاسر سال تحصیلی ۲۲-۲۰۲۱ ارائه کنند

دولت فورد : هیئت مدیره مدارس تورنتو موظفند آموزش مجازی را در سال تحصیلی ۲۲-۲۰۲۱ ارائه کنند

مسئولین استانی در روز سه شنبه تایید کردند که هیئت مدیره مدارس در سراسر انتاریو ملزم خواهند بود تا آموزش مجازی را به عنوان گزینه ای در تمام طول سال تحصیلی ۲۲-۲۰۲۱ برای دانش آموزان ارائه کنند. دولت فورد : هیئت مدیره مدارس تورنتو موظفند آموزش مجازی را در سال تحصیلی ۲۲-۲۰۲۱ ارائه کنند

دولت فورد : هیئت مدیره مدارس تورنتو موظفند آموزش مجازی را در سال تحصیلی 22-2021 ارائه کنند
دولت فورد : هیئت مدیره مدارس تورنتو موظفند آموزش مجازی سال تحصیلی ۲۲-۲۰۲۱

مشخص نیست که چه تعداد از دانش آموزان با فرارسیدن سپتامبر، یادگیری از راه دور را انتخاب خواهند کرد، اما مسئولین استانی در یکی از جلسات مطبوعاتی که به طرح برنامه های سال تحصیلی ۲۲-۲۰۲۱ می پرداخت، تایید کردند که هیئت مدیره تمام مدارس باید امکان انتخاب یادگیری از راه دور را ارائه کنند.

وزیر آموزش انتاریو، استیون لچه در کنفرانس خبری عصر سه شنبه گفت، «ما خود را متعهد به مشاوره در مورد فراهم کردن انتخابی فراتر از سال جاری می‌دانیم. آنچه ما به طور واضح و روشن در جلسه مشاوره شنیدیم این بود که والدین می‌خواهند که این گزینه از سپتامبر سال جاری فراهم باشد زیرا ما نمی توانیم مطمئن باشیم این پاندمی ما را به کجا می‌رساند.»

«ما تضمین می‌کنیم که تمامی هیئت مدیره های مدارس در انتاریو امکان انتخاب تجربه یادگیری مجازی را ارائه خواهند کرد و از آنها خواسته‌ایم که برای والدین زمان کافی برای انتخاب این گزینه فراهم کنند.»

برخی از مدارس از جمله هیئت مدیره مدرسه ناحیه دورهام و هیئت مدیره مدرسه ناحیه واترلو از حالا از برنامه‌های ارائه یادگیری مجازی در سال بعد رونمایی کرده اند.

در برخی موارد، هئیت مدیره مدارس از همین حالا والدین را مجبور کرده اند که تصمیم خود در مورد فرستادن فرزندان به کلاس درس در پاییز امسال را تایید کنند.

مدارس از زمان تعطیلات آوریل در میانه موج سوم پاندمی کووید-۱۹ در سراسر استان تعطیل بوده‌اند. دانش‌آموزان از همان زمان در حال یادگیری از راه دور هستند و مسئولین استان هنوز اعلام نکرده‌اند که آیا دانش‌آموزان در قبل از تعطیلات تابستانی یک مقطع زمانی به کلاس ها برمی‌گردند.

اوایل این هفته، هیئت مدیره مدرسه ناحیه تورنتو تایید کرد که امسال تمامی کلاس های تابستانی مدارس صرفا از راه دور خواهند بود.

استیون لچه گفت، «در حالی که دانش آموزان مشغول یادگیری از راه دور در خانه هستند، استان ما به طور مستقیم به مهار پاندمی کووید-۱۹ ادامه می دهد. همگی ما خواهان بازگشت آموزش کلاسی در بهار امسال هستیم، اما در شرایط فعلی که مشغول پاسخ و رسیدگی به نرخ بالای کووید-۱۹ در محله های خود هستیم، و با وجود تحت فشار قرار داشتن واحدهای مراقبت ویژه و همینطور واریانت‌های بیماری که به آهستگی و بی وقفه از رخنه مرزهای بین‌الملی ما وارد کشور می‌ شوند، سلامت فرزندان شما را در معرض ریسک قرار نخواهیم داد.»

«اما می‌خواهیم به والدین اطمینان بدهیم که ما به همکاری و پیروی از توصیه های مسئولین ارشد بهداشت و درمان در مسیر پیش روی خود ادامه خواهیم داد. رسیدن واکسن به معنای امید در آینده نزدیک است.»

ماریت استایلز (Marit Stiles) منتقد آموزش حزب نئو‌دموکرات گفت اعلان خبری لچه «ناامیدکننده» بود و محتوای آن تایید می‌کند که دولت به دنبال دائمی کردن یادگیری مجازی است.

استایلز پس از اعلان خبری لچه به خبرنگاران گفت، «از خبرهای جدید امروز کاملا روشن است که دولت فورد و استیون لچه در تلاشند که استان را به سمت یادگیری آنلاین دائمی پیش ببرند. یادگیری آنلاین برای بسیاری از خانواده ها وحشتناک بوده است. یادگیری آنلاین به سلامت ذهنی آسیب می‌زند، به دستاوردها و نمرات آسیب می زند، والدین را ناچار به خروج از نیروی کار کرده است.»

استایلز اضافه کرد، «کاملا واضح است که برنامه‌ریزی برای یادگیری آنلاین در تمام طول سال تحصیلی آینده تنها به خاطر کووید-۱۹ نیست، به خاطر این است که دولت می خواهد به قیمت تحصیل کودکان ما پول جمع کند، همیشه همین بوده است.»

استایلز گفت که دولت باید روی بازگرداندن دانش آموزان به کلاس های درس سرمایه گذاری کند.

«ما به کلاس هایی با اندازه های ایمن در مقابل کووید-۱۹، با تهویه هوای بهتر نیاز داریم. ما نیازمند حمایت های روانی دائمی تر، حمایت بیشتر برای تمام دانش‌آموزان و معلمان رو به فرسودگی هستیم. ما به کلاس های دارای جمعیت کوچکتر نیاز داریم، تا فرزندانمان بتوانند توجه فردی بیشتری دریافت کنند.»

 

استان وعده بودجه بیشتری برای سلامت روانی دانش آموزان میدهد 

 

در طول کنفرانس مطبوعاتی امروز، جزئیات بودجه‌ای که هیئت مدیره مدارس می توانند برای سال آینده انتظار داشته باشد و هیمنطور بودجه ای که استان به عنوان حمایت های جدید ۲میلیارد دلاری از آن نام می برد، توسط مسئولین ارائه شد.

استان انتاریو می گوید قصد دارد که بیش از ۸۰ میلیون دلار بودجه اختصاصی برای حمایت بهداشت روانی دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۲۲-۲۰۲۱ در اختیار هیئت مدیره مدارس قرار دهد.

مسئولین می گوید که این بودجه‌ها برای استخدام تعداد بیشتری ازمتخصصین سلامت روان، فراهم کردن یادگیری تخصصی برای مربیان و همکاری با ارائه کنندگان خدمات بهداشت روان منطقه برای دانش آموزان نیازمند حمایت جدی‌تر صرف خواهد شد.

علاوه بر تخصیص بودجه برای منابع تقویتی بهداشت روانی، استان انتاریو وعده داد که ۸۵.۵ میلیون دلار برای حمایت از «تجدید و بهبود یادگیری» برای مقابله با اثرات وقفه‌های آموزشی بوجود آمده در اثر پاندمی کووید-۱۹ فراهم کند.

بنا به گفته مسئولین، «کاهش در ثبت نام مهد کودک‌ها و وقفه آموزشی» مستلزم تاکید مربیان بر ریاضیات و مهارت خواندن اولیه است. بودجه لازم برای پشتیبانی ارزیابی مهارت خواندن، پیاده‌سازی ادامه‌دار برنامه‌های تحصیلی ریاضی ابتدایی و همینطور مداخله آزمایشی ریاضی برای دانش آموزان دارای نیازهای ویژه کلاس چهارم تا ششم فراهم خواهد شد.

بنابر اعلام استان، در طول سال تحصیلی ۲۲-۲۰۲۱ به منظور برقراری تماس و کمک به دانش آموزان «جامانده از تحصیل» شامل دانش‌آموزان سیاه پوست، بومی و کم‌درآمد که بیش از اندازه تحت تاثیر کووید-۱۹ قرار گرفته‌اند، ۲۰میلیون دلار در اختیار هئیت مدیره مدارس قرار خواهد گرفت.

دولت می‌گوید همانند سال ۲۱-۲۰۲۰، «سال دیگری از حمایت‌های موقت کووید-۱۹» برای هیئت مدیره مدارس فراهم خواهد شد که بودجه را سرجمع به ۱.۶ میلیارد دلار می رساند.

مجموع بودجه تخصیص داده شده شامل ۴۵۰ میلیون دلار برای تجهیزات محافظت شخصی و لوازم ضروری، ۸۶ میلیون دلار برای پرستاران بهداشت و درمان دولتی و آزمایش‌های بدون علامت، ۶۵ میلیون دلار برای حمل و نقل و ۱۵ میلیون دلار برای تأمین تکنولوژی است.

بودجه اشاره شده همچنین شامل ۵۰۷.۹ میلیون دلار است که بنا به گفته مسئولین استان از طریق اندوخته احتیاطی توسط هیئت مدیره مدارس قابل دسترسی است. در حالی که سال گذشته نیز دسترسی به اندوخته احتیاطی در اختیار هیئت مدیره‌ مدارس قرار گرفته بود اما طبق گفته مسئولین استانی تفاوت کلیدی آن با سال قبل این است که مبلغ مابه التفاوت مورد نیاز سال جاری برای هیئت مدیره مدارسی که از قبل دو درصد ذخیره احتیاطی را برداشت کرده اند توسط دولت تامین خواهد شد.

استان انتاریو یادآور شد که هیئت مدیره مدارس باید حدود نیمی از منابع اشاره شده، شامل یک درصد از اندوخته احتیاطی را برای اولین نیمه سال تحصیلی بودجه‌بندی کنند. باقی‌مانده بودجه منوط به توزیع واکسن «در صورت نیاز برای نیمه دوم سال» توسط دولت تایید خواهد شد.

«تدارکات تقویتی یا جدید» در تخصیص بودجه سال جاری شامل ۲۹.۴ میلیون دلار برای هزینه‌های عملیاتی بالاتر از جمله هزینه‌های مرتبط با سیستم‌های تهویه و تعویض فیلترها، ۳۸۳ میلیون دلار برای تأمین و تخصیص کارکنان «همراه با انعطاف پذیری لازم برای برآوردن نیازهای محلی» و ۴۰ میلیون دلار در طول دو سال برای رسیدگی به مسائل مربوط به اتصال تکنولوژی یادگیری از راه دور  است.

ماریت استایلز  استیون لچه  ماریت استایلز  استیون لچه   ماریت استایلز    استیون لچه    ماریت استایلز    ماریت استایلز

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا