انتاریوبریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکاناداکِبِک

پیش بینی میشود قیمت کاتیج های انتاریو در سال ۲۰۲۱ در میانه کرونا ۱۷ درصد افزایش یابد

افزایش قیمت کاتیج های انتاریو، کبک و بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۲۱

پیش بینی میشود قیمت کاتیج های انتاریو در سال ۲۰۲۱ در میانه کرونا ۱۷ درصد افزایش یابد

از ابتدای شیوع ویروس کرونا فروش کاتیج ها و اماکن تفریحی با شور و هیجان بسیاری روبه رو شده و رشد دو رقمی داشته است. پیش بینی میشود قیمت کاتیج های انتاریو در سال ۲۰۲۱ در میانه کرونا ۱۷ درصد افزایش یابد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

یک نظرسنجی جدید پیش بینی کرد که در سال جاری، افزایش قیمت دو رقمی دیگری نیز در راه است که ۱۵ درصد افزایش قیمت در کانادا و ۱۷ درصد در انتاریو خواهد بود.

فیل سوپر ، رئیس و مدیرعامل رویال لیپیج گفت، “امسال در سراسر شهرهایی که مابین دو شهر ویکتوریا و مونکتون قرار گرفته اند شاهد افزایش فروش املاک تفریحی خواهیم بود.”

افزایش فروش به دلیل توانایی بسیاری از افراد در انجام کار در خانه و نرخ پایین بهره انجام می شود. این امر همچنین ناشی از این واقعیت است که برخی از خریداران در طول پاندمی کرونا در هزینه های خود صرفه جویی کردند چراکه قادر به سفر نبودند و برخی هزینه هایشان نیز کات شده بود.

با کمبود عرضه و تقاضای زیاد در شهرها، قیمت ها به طرز چشمگیری افزایش یافت؛ بنابراین برخی از مردم تصمیم می گیرند زندگی شهری را رها و در شهرهای کوچکتر و کاتیج ها زندگی کنند.

فیل سوپر ادامه داد، در تحقیقات مرتبط به املاک تفریحی رویال لیپیج کانادا مشخص شد که قیمت ها در سال ۲۰۲۰، ۱۶ درصد افزایش یافته است.

شرکت املاک و مستغلات معتقد است که ۱۵ درصد دیگر افزایش قیمت در سطح ملی در سال ۲۰۲۱ وجود خواهد داشت.

فیل سوپر گفت؛ “کاتیج ها فقط در مدت ۲۴ ماه حدود یک سوم گرانتر خواهند یود. انتظار می رود که شاهد رشد ۱۷ درصدی قیمت در انتاریو و آتلانتیک کانادا ، ۱۵ درصدی در کبک و ۱۳ درصدی در بریتیش کلمبیا باشیم.”

جان اورورک (John O’Rourke) از رویال لیپیج موسکوکا در مصاحبه ای گفت، “من ۲۰ سال است که کار املاک و مستغلات انجام می دهم و چنین چیزی بی سابقه بوده است.”

وی در ادامه سخنان خود گفت، بسیاری از مشتریان او خانواده هایی هستند که تصمیم به تغییر سبک زندگی گرفته اند. آنها به شهرهای کوچک یا کاتیج ها نقل مکان می کنند؛ زیرا به دلیل وجود اینترنت و خدمات بهتر گوشی موبایل می توانند در خانه کار کنند.

برخی از افزایش قیمت ها در منطقه ای که جان اورورک در آن ساکن می باشد حتی بالاتر از میانگینی ست که ​​استان برای آنها تعریف کرده است.

او افزود: “در واقع شاهد افزایش سال به سال ۲۵ تا ۳۰ درصدی در برخی بازارها هستیم.”

در همین حال پتی لاوت-رید ، مفسر ارشد مالی سی تی وی گفت، اکنون (فروش) املاک مسکونی و کاتیج کساد شده است. برخی از خانواده ها که کاتیج ها را بعنوان محل زندگی اصلی خود انتخاب می کنند ، زمستان ها را فصلی سخت و طاقت فرسا می دانند. در نهایت برخی از کسانی که در خانه کار می کنند باید به دفتر کار برگردند؛ بنابراین قبل از انتقال به یک کاتیج بعنوان اقامتگاه اصلی، احتیاط می کنند. 

پتی لاوت-رید ادامه داد، من معتقدم قبل از تغییر شیوه زندگی و رفتن به شهر یا استانی دیگر باید بیشتر در مورد آن فکر کنید.

درست نیست که مردم زندگی در کاتیج ها را مورد تمجید قرار دهند و خیلی خوش بین باشند زیرا ممکن است واقعیت های سختی سر راه آنها وجود داشته باشد.”

این نظرسنجی همچنین از کانادایی های ۲۵ تا ۳۵ ساله در مورد مکانی که می خواهند زندگی کنند پرسیده شده است.

۴۵ درصد اظهار داشتند که دوست دارند در شهرزندگی کنند و ۴۷ درصد گفته اند اگر شرایطش را داشته باشند ترجیح میدهند در شهر کوچک یا حومه شهر زندگی کنند.

 

پیش بینی میشود قیمت کاتیج های انتاریو در سال 2021 در میانه کرونا 17 درصد افزایش یابد
پیش بینی میشود قیمت کاتیج های انتاریو در سال ۲۰۲۱ در میانه کرونا ۱۷ درصد افزایش یابد

نظرسنجی  نظرسنجی    نظرسنجی  نظرسنجی 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا