انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

اخراج 97 پرستار در بحبوحه کووید19 به دلیل مشکلات مالی در بیمارستان انتاریو

اخراج 97 پرستار در بحبوحه کووید19 به دلیل مشکلات مالی در بیمارستان انتاریو

اخراج 97 پرستار در بحبوحه کووید19 به دلیل مشکلات مالی در بیمارستان انتاریو

یک بیمارستان در انتاریو 97 پرستار فعال (ریجستر شده) را در بحبوحه همه گیری بیماری کووید19 با استناد

به ” مشکلات مالی” اخراج می کند.

 

اخراج 97 پرستار در بحبوحه کووید19 به دلیل مشکلات مالی در بیمارستان انتاریو
اخراج 97 پرستار در بحبوحه کووید19 به دلیل مشکلات مالی در بیمارستان انتاریو

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

جناح مخالف در منطقه انتاریو می گوید که نمیفهمد چگونه نزدیک به 100 پرستار فعال در خط مقدم مبارزه

با بیماری کووید19 در یک بیمارستان آن هم در میانه این همه گیری اخراج شده اند.

روز سه شنبه ، مرکز بهداشت منطقه ای سَوت-لِیک (Southlake) در نیومارکت – انتاریو تأیید کرد

که در نتیجه “یک چالش قابل توجه مالی” 97 پرستار ثبت نام شده برای مقابله با کرونا را اخراج خواهد کرد.

 

 سخنگوی بهداشت اضافه کرد: مانند برخی دیگر از بیمارستان های سراسر استان ، سَوت-لِیک در حال حاضر

با چالش مالی قابل توجهی روبرو است و مجموعه ای از تغییرات را برای حل این مسئله اعمال و اعلام کرده

است ، البته ضمن اینکه همان سیستم مراقبتی با کیفیت بالا نیز به کار خود برای خدمت رسانی به مردم

ادامه خواهد داد.

 

 در این رابطه ” یک بیانیه کتبی ” با توجه به تعداد جای های خالی برای مراقبت های بالینی در وضع حاضر

و یا به صورت بالقوه در آینده ، آمده است.

اخراج 97 پرستار در بحبوحه کووید19 به دلیل مشکلات مالی در بیمارستان انتاریو

ما امیدواریم که بتوانیم فرصت های شغلی ، آن هم در میانه این پاندمی را به خصوص برای خط مقدم مبارزه

و در منطقه سَوت-لِیک حفظ کنیم.

 

این تغییرات با تحول گسترده تر سیستم مراقبت های بهداشتی که در انتاریو در حال انجام است ،

مطابقت دارد که تأکید بر خدمت رسانی های مراقبتی در دسترس بیماران و خانواده ها بمنظور آسان تر شدن

شرایط در جامعه خواهد بود.

 

 

اتحادیه پرستاران انتاریو (ONA) ، اتحادیه ای که بیش از 68.000 نفر از پرستاران ثبت نام شده و

متخصصان مراقبت های بهداشتی را نمایندگی میکند ، بیان کرده است که از دست دادن این فعالان مراقبت

های بهداشتی با حدود 176.000 ساعت مراقبت مستقیم از بیمار ارتباط مستقیم دارد.

 

 مک کنا، رئیس اتحادیه پرستاران انتاریو در بیانیه ای که روز سه شنبه نیز منتشر کرد ، اظهار داشت كه

درک این موضوع برای او سخت است كه چگونه مراكز بهداشتی درمانی به این راحتی میتوانند با فعالان

بهداشتی خط مقدم در میان اپیدمی جهانی و در ابتدای فصل آنفولانزا قطع همکاری كنند.

 

وی افزود: “با موج دوم کووید19 و آنفلوانزا در فصل آتی ، كه فشار زیادی به همه بیمارستان ها وارد

خواهد آمد ، قطع همکاری با پرستاران فعال ، كاملاً غیرمسئولانه است.

 

این کاهش ها در پی اعلامیه های اخیر کاهش RN در Toronto Rehab و Lakeridge Health انجام گرفته

است.

اخراج 97 پرستار در بحبوحه کووید19 به دلیل مشکلات مالی در بیمارستان انتاریو

مک کنا گفت :

این قطع ارتباط ها باید هم اکنون متوقف شود ؛ وی همچنین خواستار در نظر گرفتن ممیزی برای تعیین

دلایل بودجه این اخراج ها شده است.

 

سازمان بهداشت سَوت-لِیک بیان داشتند که کسری بودجه ارتباطی با کووید19 ندارد و قبل از همه گیری

هم وجود داشته است.

 

سخنگوی بهداشت سَوت-لِیک گفت که این مرکز در زمینه بررسی مستقل و خارجی بودجه خود ،

با منطقه مرکزی بهداشت انتاریو همکاری می کند.

 

کاهش کارکنان در حالی انجام گرفته است که تعداد موارد ابتلای روزانه به کووید19 در استان همچنان

در حال افزایش است ، در عین حال 335  مورد ابتلای جدید به این عفونت در روز چهارشنبه ثبت شده است

و این تعداد در روز قبل یعنی سه شنبه 478 مورد گزارش شده است.  

 

آمار روز سه شنبه بالاترین تعداد پرونده های روزانه را از اوایل ماه مه نشان می دهند.

اخراج 97 پرستار در بحبوحه کووید19 به دلیل مشکلات مالی در بیمارستان انتاریو

فرانس گلیناس ، منتقد مراقبت های بهداشتی حزب دموکرات انتاریو در مجموعه پرسش های خود ،

این اخراج ها را “غیرمسئولانه و خطرناک” خواند.

 

وی ادامه داد: داگ فورد باید برای جلوگیری از این اخراج ها و حمایت از بیمارستان های ما هم اکنون

به خود تکانی دهد و برای کنترل این وضع بجنبد.

 

اکنون بیش از هر زمان دیگری در طول این بیماری همه گیر ، نخست وزیر باید اطمینان حاصل کند که

بیمارستان های ما منابع مورد نیاز برای مراقبت های مورد نیاز مردم و نجات جان

افراد را دارند.

اخراج 97 پرستار در بحبوحه کووید19 به دلیل مشکلات مالی در بیمارستان انتاریو
اخراج 97 پرستار در بحبوحه کووید19 به دلیل مشکلات مالی در بیمارستان انتاریو

“سوال اینجاست که آیا نخست وزیر کار درستی در این رابطه انجام می دهد؟ آیا تصمیمات او در جهت

مراقبت از خانواده های انتاریو عمل خواهد کرد؟ آیا ایشان اطمینان می دهد که  پرستاران برای مراقبت

از سلامت ما حضور خواهند داشت و به دلیل کمبود بودجه استانی از کار اخراج نخواهند شد؟

 

طبق گفته وزارت بهداشت ، سَوت-لِیک امسال برای افزایش خدمات در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

بیش از 5 میلیون دلار افزایش بودجه دریافت کرده است.

 

وی اظهار داشت : بیمارستان ها متولی عملیات و تصمیم گیری های عملیاتی خود هستند.

 

بدان معنا که هنگام تصمیم گیری در مورد برنامه ریزی ها ، ما انتظار داریم که همه بیمارستان ها کمترین

تاثیر را بر مراقبت از خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بگذارند.

 

مرکز بهداشت منطقه ای سَوت-لِیک در این باره گفت :

قرار بر این بود که آنها 97 پرستار فعال را اخراج کنند و این مسئله ارتباطی با کووید19 ندارد.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا