انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

رئیس دولت انتاریو ، داگ فورد ، اولین دوز واکسن آسترازنکا را دریافت کرد

نخست وزیر، داگ فورد اولین دوز واکسن شرکت آسترازنکا را دریافت کرد

رئیس دولت انتاریو ، داگ فورد ، اولین دوز واکسن آسترازنکا را دریافت کرد

داگ فورد، رئیس دولت انتاریو اولین دوز واکسن کووید۱۹ خود را در روز جمعه در مقابل دوربین دریافت کرد. رئیس دولت انتاریو ، داگ فورد ، اولین دوز واکسن آسترازنکا را دریافت کرد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

داگ فورد با اشاره به تلاش های واکسیناسیون در حال انجام در انتاریو، اولین دوز واکسن خود را یک داروخانه محلی در اتوبیکو دریافت کرد. وی در این باره گفت:” ما دیروز موفق شدیم یک بار دیگر ۱۰۰۰۰۰ دوز واکسن تزریق کنیم و در حال افزایش این رقم هستیم. از این رو شرایط واقعا بسیار مثبت به نظر می رسد.”

او افزود که تا پایان روز این استان موفق خواهد شد میزان واکسن تزریق شده از ابتدای شروع واکسیناسیون در ماه دسامبر را به بیش از ۳ میلیون دوز برساند. رئیس دولت انتاریو ، داگ فورد ،  واکسن آسترازنکا 

رئیس دولت انتاریو ، داگ فورد ، اولین دوز واکسن آسترازنکا را دریافت کرد
رئیس دولت انتاریو ، داگ فورد ، اولین دوز واکسن آسترازنکا را دریافت کرد

نخست وزیر، داگ فورد واکسن شرکت آسترازنکا را دریافت کرد.

این واکسن طی چند هفته گذشته بسیار مورد توجه و نگرانی قرار گرفته بود. این نگرانی ها ناشی از برخی گزارش هایی بود که متخصصان آن را تشکیل لخته های خون بسیار نادر می خواندند.

در اواخر ماه گذشته، کمیته مشاور ملی در زمینه ایمن سازی پیشنهاد کرد تزریق واکسن ویروس کرونای شرکت آسترازنکا به افراد زیر ۵۵ سال متوقف شود. در آن زمان رئیس دولت گفت که در تکرار این اقدام تردید نخواهد کرد.

هرچند، سازمان بهداشت کانادا، کمیته مشاور ملی در زمینه ایمن سازی و دولت فورد ادعا کردند که این واکسن برای افراد ۵۵ سال و بالاتر ایمن است؛ دولت تائید کرده است که گزارش های مربوط به تشکیل لخته های خون منجر به برخی تردیدها در دریافت این واکسن در انتاریو شده است.

به این ترتیب، وزیر بهداشت کریستین الیوت در تلاش برای از بین بردن این هراس عمومی، دوشنبه گذشته اولین دوز واکسن آسترازنکای خود را دریافت کرد.

در حال حاضر واکسن کووید۱۹ آسترازنکا در داروخانه های منتخب سراسر استان برای افراد واجد شرایط در دسترس است. واجدین شرایط برای دریافت این واکسن افرادی هستند که سن آن ها حداقل ۵۵ سال است یا افرادی که در سال ۲۰۲۱، ۵۵ ساله می شوند.

تزریق واکسن به داگ فورد در حالی انجام گرفت که نوبت های واکسیناسیون برای برخی ساکنین بالای ۵۰ سال در تورنتو و منطقه پیل باز می شود.

واکسن کووید۱۹ آسترازنکا  واکسیناسیون کووید۱۹   واکسن کووید۱۹ آسترازنکا  واکسیناسیون کووید۱۹   واکسن کووید۱۹ آسترازنکا  واکسیناسیون کووید۱۹  واکسیناسیون کووید۱۹ 

اخبار تورنتو   اخبار کانادا  اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار تورنتو    اخبار کانادا    اخبار تورنتو  اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا